an
door annie hutten Dec 19, 2014 om 11:49
Huishouden & energie

Sokken

Ik ontving vandaag ongevraagd Tono sokken
Wat moet Ik doen om hier vanaf te komen

751 7 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 19, 2014 om 12:06
11541 Antwoorden / 51 Vragen

En u heeft nergens uw n a w gegevens ingevuld?

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2014 om 12:36
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u het "alleenrecht" over uw P.C. of waar u ook mee werkt? Dus geen kindertjes die even stiekem vinkjes aanklikken. Want dat u niet met Tono in zee moet gaan moge duidelijk zijn, maar zonder enige gegevens uwerzijds te hebben gegeven sturen ze echt geen sokken. Of was het een "gratis aanbieding"? In ieder geval zo snel mogelijk terugsturen en bij een verzendpunt een bonnetje vragen als bewijs van retourneren. Hou uw rekening de komende tijd goed in de gaten. Eventuele afschrijvingen gelijk storneren.

rots92
door rots92 - Dec 19, 2014 om 13:28
157 Antwoorden / 3 Vragen

Hoe komen ze aan uw adres?

edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2014 om 13:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo annie hutten,

.....Ik ontving vandaag ongevraagd Tono sokken.....
Ongevraagd?
Niets aangeklikt?
Geen proefzending aangevraagd?
En toch hebben ze je naam- en adresgegevens?
Vreemd.
Goed gelezen wat er op het begeleidend (?) schrijven staat?

Lees eens hier.

sw
door swat1500 - Dec 19, 2014 om 14:31
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Geen last van een stalker? Als de sokken u inderdaad zonder enige bestelling uwerzijds u zijn toegezonden dan mag u ze houden en hoeft u niets te betalen.

zoekster
door zoekster - Dec 19, 2014 om 15:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Tono is van Provea Miriale.

Vaker komen dit soort klachten voor, niets ingevuld of wat dan ook en toch die spullen toegestuurd krijgen.

klik HIER dan ziet u wat de consumentenbond hier over zegt.

diumenge
door diumenge - Dec 19, 2014 om 15:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=annie hutten schreef op vrijdag 19 dec 2014, 11:49]Ik ontving vandaag ongevraagd Tono sokken
Wat moet Ik doen om hier vanaf te komen
U hoeft helemaal niets te doen als het werkelijk een ongevraagde levering is, de sokken mag u houden.