mi
door mistertatoo Nov 21, 2013 om 00:30
Huishouden & energie

Stookkosten afrekening

goedendag ik heb even een vraag over mijn afrekening van portaal woningbouw. dit laten ze doen door ista ik lees daar veel over dat dit bedrijf het niet zo nouw neemt. het gaat bij mij om de administratiekosten. die waren de jaren er voor 401 € en nu in eens 561€ nu woon ik in een 3 hoog flat en er wonen ook veel vrienden bij mij in de buurd die 300€ betalen. ik ista. bellen die zeggen u moet portaal bellen goed ik bel die mensen. nu zij die mevrouw u moet ista bellen. nu is mijn vraag of u daar wel meer klachten over heeft gehad en waarvoor die administratiekosten in een jaar zo maar 160€ hoger mogen zijn ik dank u alvast

1982 3 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Nov 21, 2013 om 00:45
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Dubbelpost:Klik hier

mahadma
door mahadma - Nov 21, 2013 om 00:46
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Alle post maar hier, tegen een vijfdubbele post zie ik soms even door de bomen het bos niet meer.

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 21, 2013 om 00:56
619 Antwoorden / 29 Vragen

De actuele vraag: Actuele vraag