il
door ilse.ab Oct 11, 2013 om 11:54
Voeding & gezondheid

Supermarkten prijzen vaak verkeerd of niet.

Steeds meer supermarkten prijzen hun producten verkeerd of helemaal niet, de verrassing komt bij de kassa, of thuis.

De supermarkten die ik er op betrapt heb zijn:

Vomar
Dekamarkt

Ik vind dat misleiding, discussies bij de kassa of de servicebalie, dan moet er weer iemand de winkel in of het klopt, zo moeilijk is het toch niet om de juiste prijs bij het juiste product te plaatsen?!

Ik zou bijna zeggen, ze prijzen het product maar weer op het product, dan is dat gedonder ook afgelopen, maar dat kost uiteraard weer extra werk en dus geld. Gewoon goed prijzen, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?!

Vult u rustig aan welke supermarkten het nog doen?

769 5 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 11, 2013 om 12:11
11547 Antwoorden / 51 Vragen

Ik zou bijna zeggen, ze prijzen het product maar weer op het product

En de computerkassa's weer afschaffen? Dan is het volgende mogelijk: Er is door de een of andere manier een prijsje losgeraakt. Dus moet er een medewerker de winkel in, uitzoeken wat het kost en de wacht rij wordt eindeloos, zeker in spits tijden. Dat vindt u natuurlijk niet erg, u wacht wel geduldig ....... En als de artikelen goedkoper worden, aanbieding bijvoorbeeld, vindt u het zeker niet erg dat u de voorgaande hogere prijs heeft betaald .......... Wat ze kunnen ook vergeten de aktie prijs er op te zetten.

Gewoon goed prijzen, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?!

Natuurlijk kan dat, via de barcode en vaak kunt u zelf via een scanner aan de muur of een paal ook de prijs vinden bij twijfel. En zoals bij een tweetal supermarkten al kan, zie je direct op de handscanner wat je gaat afrekenen voor artikel x.

zwemmer
door zwemmer - Oct 12, 2013 om 23:06
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wat een zorg om prijzen. Gewoon kopen is de bedoeling

aurora1
door aurora1 - Oct 13, 2013 om 01:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dubbelpost, is al uitvoerig op gereageerd, klik hier.

br
door brui0929 - Oct 13, 2013 om 11:15
635 Antwoorden / 10 Vragen

Als iets verkeerd geprijsd is dan kunt dit product voor die prijs kopen u hoeft dan niet de werkelijke prijs te betalen.
Dit is een fout van de supermarkt zelf wil de supermarkt het niet doen en slaat toch de juiste prijs aan dan kunt
U dit weigeren.

mahadma
door mahadma - Oct 13, 2013 om 11:45
11547 Antwoorden / 51 Vragen

@brui929,

dus als iets € 1,00 behoort te kosten en staat voor € 2,00 geprijsd, betaalt u dus € 2,00? Tenzij er sprake van een meer dan duidelijke vergissing, een tv voor € 10,00 ipv € 1.000,00.