li
door lindapinda1 Sep 25, 2015 om 18:36
Computers & telefonie

Tele2

geachte ls

ik heb een vraag / klacht betreffende tele 2 ik maak al ongeveer 2 jaar gebruik van de diensten van tele 2 tv en internet en bellen de laatste(bellen) maak ik geen gebruik van. Sinds ongeveer 7 maanden is mijn internet dramatisch slecht en tv kijken is soms niet mogelijk. ik heb hierover al diverse keren contact gehad met de tele2 en zij hebben diverse acties ondernomen om het probleem op te lossen. echter na mijn laatste contact met de helpdesk werdt mij aangeboden om mijn contract kostenloos te beijndigen. u zult begrijpen dat ik hiemee geen genoegen kan nemen en vind dat tele 2 zich er nu makkelijk van af wil maken. (los het zelf maar op) wat kan ik doen om ze te bewegen om dit probleem opgelost te krijgen. voor alle duidelijkeid mijn buurman heef geen enkel probleem en is ook klant bij tele 2

475 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2015 om 18:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Heeft de buurman dezelfde apparatuur van Tele 2 als u? Als dat ander spul is vraag het dan eens even te leen, zodat u kunt nagaan of het niet aan uw spullen ligt.

li
door lindapinda1 - Sep 25, 2015 om 18:53
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb van tele 2 reeds een nieuwe modum ontvangen . dit heeft tot nu toe geen resultaat opgeleverd

edrick3
door edrick3 - Sep 25, 2015 om 19:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lindapinda1,

.....contact gehad met de tele2 en zij hebben diverse acties ondernomen om het probleem op te lossen. echter na mijn laatste contact met de helpdesk werd mij aangeboden om mijn contract kosteloos te beƫindigen.....
Blijkbaar hebben ze geen oplossing voor handen en bieden je daarom aan je contract op te zeggen.
Zou dus maar naar een andere provider gaan uitkijken.
Je kunt geen ijzer met handen breken.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2015 om 19:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar ja, als Tele 2 er al van alles aan gedaan heeft, en het werkt dan nog niet goed, wat moeten ze dan nog? Dus netjes dat het contract dan ontbonden kan worden.

tele2webcare
door tele2webcare - Sep 30, 2015 om 20:52
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Linda,

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel problemen ervaart met onze diensten. Op het moment dat wij hier een melding van krijgen, zullen we uiteraard alles op alles zetten om de situatie te verbeteren. Het laatste wat we willen is je natuurlijk kwijt raken als klant. Ik weet natuurlijk niet precies welke stappen je allemaal al met ons doorlopen hebt, maar ik kan je verzekeren dat wij echt alleen maar kosteloos opzeggen aanbieden op het moment dat wij de situatie niet meer kunnen verbeteren. Als de kwaliteit niet is wat je van ons kan verwachten is het namelijk beter om afscheid van elkaar te nemen, hoe vervelend dat ook is. Toch ben ik erg benieuwd wat er allemaal geprobeerd is om de situatie te verbeteren. Ik begrijp dat jou een nieuw modem is toegestuurd? Is er verder ook een monteur langs geweest? En is er ook verteld wat de oorzaak is van het probleem? Ik ben benieuwd!
Wist je trouwens dat je ons ook via Social Media een berichtje kunt sturen?
Wij zijn zowel actief op twitter ( @Tele2Nederland) Als op Facebook
(https://www.facebook.com/Tele2Nederland)


Groetjes, Fleur van Tele2

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer