spooky01
door spooky01 Dec 15, 2009 om 20:15
Computers & telefonie

Tijdelijke internet

Kan ik nog via een provider tijdelijk internetten, zoals het inbellen van vroeger. Mijn provider sluit mijn abonnement namelijk eerder af dan afgesproken. Groetjes Ingrid

3382 19 Rapporteer

ti
door titusvh - Dec 15, 2009 om 20:50
25 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn genoeg providers die inbellen aanbieden.
Even aangenomen dat je naar een nieuwe provider gaat: kan die je niet (alvast) een inbel abo geven?

Ik weet in elk geval dat www.dds.nl inbelaccounts aanbiedt. 3,50 per maand en gratis 14 dagen op proef (misschien is dat al genoeg...)

dirck
door dirck - Dec 16, 2009 om 00:29
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Er zijn niet veel providers meer die een gratis inbelaccount aanbieden, zoals vroeger.
Maar via onderstaande site kun je nog steeds inbellen via een telefoonmodem.
Je hoeft geen appart account aan te maken en je hoeft je ook niet aan te melden.

www.inbellen.org

Waar KPN stopt gaan wij verder. Een inbelaccount zonder aanmelden.
Ook in 2010!

Groet, Dirck

birdies
door birdies - Dec 16, 2009 om 00:36
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Er zijn genoeg providers die inbellen aanbieden.......

Oh ja? Welke dan allemaal?

ti
door titusvh - Dec 16, 2009 om 09:26
25 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 16 dec 2009, 00:36].......Er zijn genoeg providers die inbellen aanbieden.......

Oh ja? Welke dan allemaal?

Sowieso is eentje genoeg, niet?

Maar je gelooft me blijkbaar niet, gezien de toon die je aanslaat:
DDS
Internlnet
xs4all
tele2
KPN (direct internet)
Knoware/Ision

Dit alles in 5 min bij elkaar gesprokkeld dus nog niet eens alles.

an
door ankhor - Dec 16, 2009 om 12:56
122 Antwoorden / 0 Vragen

Als je internet op je mobiele telefoon hebt (bijvoorbeeld WnW van T-mobile)
kan je vaak via dat internetten, usbkabel aansluiten op je telefoon en je kan internetten. (Moet je natuurlijk wel al WnW hebben)
Ik geloof niet dat het de bedoeling is om dat te doen, maar het kan wel ;)

spooky01
door spooky01 - Dec 16, 2009 om 13:20
418 Antwoorden / 56 Vragen

bedankt voor de reacties ik ga ermee aan de gang. Groetjes ingrid

li
door lique123 - Dec 16, 2009 om 14:39
5 Antwoorden / 4 Vragen

Je kunt bij Alice internet maandelijks opzeggen.

Groetjes Lique

dirck
door dirck - Dec 16, 2009 om 23:58
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=titusvh schreef op woensdag 16 dec 2009, 09:26]Sowieso is eentje genoeg, niet?

Maar je gelooft me blijkbaar niet, gezien de toon die je aanslaat:
DDS
Internlnet
xs4all
tele2
KPN (direct internet)
Knoware/Ision

Dit alles in 5 min bij elkaar gesprokkeld dus nog niet eens alles.

DDS: is niet gratis en je moet een abonnement afsluiten.
Internlnet: weet niet of ze nu nog inbellen aanbieden.
XS4ALL: via xs4all kun je alleen inbellen als je al een ADSL abonnement hebt bij hun.
Tele2: biedt het ook niet meer aan.
KPN (direct internet): bestaat al lang niet meer.
Knoware/Ision: bestaat volgens mij ook al niet meer.

ti
door titusvh - Dec 17, 2009 om 07:17
25 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dirck schreef op woensdag 16 dec 2009, 23:58][quote=titusvh schreef op woensdag 16 dec 2009, 09:26]Sowieso is eentje genoeg, niet?

Maar je gelooft me blijkbaar niet, gezien de toon die je aanslaat:
DDS
Internlnet
xs4all
tele2
KPN (direct internet)
Knoware/Ision

Dit alles in 5 min bij elkaar gesprokkeld dus nog niet eens alles.

DDS: is niet gratis en je moet een abonnement afsluiten.
Internlnet: weet niet of ze nu nog inbellen aanbieden.
XS4ALL: via xs4all kun je alleen inbellen als je al een ADSL abonnement hebt bij hun.
Tele2: biedt het ook niet meer aan.
KPN (direct internet): bestaat al lang niet meer.
Knoware/Ision: bestaat volgens mij ook al niet meer.

Nergens staat dat de toegang gratis moet zijn. In mijn eerste bericht noem ik dds incl prijs.

Nadien gaat er iemand piepen over mijn opmerking dat er genoeg providers zijn die inbellen aanbieden en dat int wijfel trekt. Als je de quote goed bekijkt zie je dat ook. Dit lijstje is dan ook geen reactie op de oorspronkelijke vraagsteller. Anders had ik immers niet gequote.

Alle anderen zijn bestaande pagina's die operationeel zijn op de websites van de genoemde aanbieders.

En hoe kan mijn schoonpa bij Ision zitten als die niet meer bestaat?
Waar het om ging is dat

ti
door titusvh - Dec 17, 2009 om 07:49
25 Antwoorden / 0 Vragen

"Waar het om ging is dat " aan het eind van vorige bericht was stukje dat ik vergat te deleten...

En trouwens, "volgens mij", en "ik weet niet of" reacties kan je net zo goed achterwege laten hè.
Zoek uit dat het onjuist is of zwijg.

En als je die slagen om de arm niet neemt check het dan voor je wat roept.. Bijv KPN doet het gewoon zonder abo of zelfs registratie, dus precies zoals de aanbieder die jezelf hebt aangedragen in je eerste bericht.
Direct ADSL, dat klopt, dat bestaat niet meer. Maar het gaat hier over inbellen.

dirck
door dirck - Dec 17, 2009 om 09:03
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=titusvh schreef op donderdag 17 dec 2009, 07:49]Alle anderen zijn bestaande pagina's die operationeel zijn op de websites van de genoemde aanbieders.

En trouwens, "volgens mij", en "ik weet niet of" reacties kan je net zo goed achterwege laten hè.
Zoek uit dat het onjuist is of zwijg.

En als je die slagen om de arm niet neemt check het dan voor je wat roept.. Bijv KPN doet het gewoon zonder abo of zelfs registratie, dus precies zoals de aanbieder die jezelf hebt aangedragen in je eerste bericht.
Direct ADSL, dat klopt, dat bestaat niet meer. Maar het gaat hier over inbellen.
Neem maar van mij aan dat ik het gecheckt hebt.
Jij hebt alleen maar in Google gekeken en ja, via Google kun je inderdaad die pagina's oproepen, maar dan zie je ook dat het al vrij oude pagina's zijn.
Maar als je op de hedendaagse sites van genoemde providers gaat kijken, dan kun je dat inbellen niet meer vinden.

Als jij mij gaat verwijten dat ik het niet opgezocht heb, dan stel ik voor dat je nu dan zo vriendelijk zou willen zijn om de URL's van die inbelpagina's hier neer te willen zetten.
Maar dan niet die pagina's die je via Google hebt gevonden, maar de hedendaagse pagina's.

En dan dit zinnetje: Zoek uit dat het onjuist is of zwijg.

Dat durf jij, als nieuweling op deze site, tegen iemand te zeggen die altijd eerst iets opzoekt voordat hij hier iets neerkwakt. Je moest je schamen!!!

Maar ik wens je veel succes op deze site en ik hoop dat je niet teveel mensen hier gaat afbekken of antwoorden hier gaat geven zoals je op het HP Director forum neergezet hebt.

Als iemand vraagt om een driver voor een HP printer, dan zit hij echt niet te wachten op een antwoord zoals:
[quote=titusvh schreef op woensdag 16 dec 2009, 09:40]www.hp.com

(Duh?)

Maar toch met vriendelijke groet en ik wens je veel succes hier op deze site,
Dirck

dirck
door dirck - Dec 17, 2009 om 09:26
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=titusvh schreef op donderdag 17 dec 2009, 07:49]Direct ADSL, dat klopt, dat bestaat niet meer. Maar het gaat hier over inbellen.
Vergeet ik nog iets!
Ik heb het nooit over Dirct ADSL gehad, ik had het over KPN Direct internet.
Jij zegt dat je nog kunt inbellen via KPN, terwijl ik zei dat dat niet meer bestaat bij KPN.

Lees onderstaande maar eens door:
KPN stopt met inbelabonnementen

Om jezelf maar eens te quoten:

[quote=titusvh schreef op donderdag 17 dec 2009, 07:49]
Zoek uit dat het onjuist is of zwijg.

En als je die slagen om de arm niet neemt check het dan voor je wat roept..

ti
door titusvh - Dec 17, 2009 om 10:13
25 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dirck schreef op donderdag 17 dec 2009, 09:26][quote=titusvh schreef op donderdag 17 dec 2009, 07:49]Direct ADSL, dat klopt, dat bestaat niet meer. Maar het gaat hier over inbellen.
Vergeet ik nog iets!
Ik heb het nooit over Dirct ADSL gehad, ik had het over KPN Direct internet.
Jij zegt dat je nog kunt inbellen via KPN, terwijl ik zei dat dat niet meer bestaat bij KPN.

Lees onderstaande maar eens door:
KPN stopt met inbelabonnementen

Om jezelf maar eens te quoten:

[quote=titusvh schreef op donderdag 17 dec 2009, 07:49]
Zoek uit dat het onjuist is of zwijg.

En als je die slagen om de arm niet neemt check het dan voor je wat roept..

En dan kom je zelf met berichten uit 2007(!) terwijl ik NIET alleen in google heb gekeken:
http://zakelijk.kpn.com/thuisbellen/abonnement-voor-thuis/tarieven-thuisbellen-overzicht/directinternet.htm

En de reactie op de HP kwestie: men mag zelf ook wel HEEL EVEN mooite erinsteken ipv het meteen op een forum te kwakken en anderen het te laten uitzoeken.

dirck
door dirck - Dec 17, 2009 om 10:33
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Titus,

Lees aub eens wat ik nou vertel!

Dat ik met berichten uit 2007 kom, komt omdat in 2007 KPN is gestopt met het aanbieden van Direct internet.

Die link van jou verwijst naar een oude pagina van KPN die je via Google gevonden hebt. Dus zeg aub niet dat je NIET alleen in google heb gekeken.

De huidige zakelijke KPN pagina's beginnen nu met: www.kpn.com/zakelijk/home.htm
en niet meer met: zakelijk.kpn.com

ti
door titusvh - Dec 17, 2009 om 10:44
25 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dirck schreef op donderdag 17 dec 2009, 10:33]
Die link van jou verwijst naar een oude pagina van KPN die je via Google gevonden hebt. Dus zeg aub niet dat je NIET alleen in google heb gekeken.

Ik heb inderdaad met google gezocht (mea culpa) maar wel gecheckt of de pagina's nog bestaan. Als KPN oude pagina's gewoon online heeft staan kan ik dat ook niet ruiken.
Als je gelijk hebt geef ik het je graag. Echter het genoemde nummer neemt nog steeds op met modemgeluid, maar heb geen modem meer (en geen tijd en zin) om het uit te proberen.

Maar het dwaalt af. Het lijstje was een reactie op iemand die min of meer insinueerde dat het inbellen niet meer bestond.

Maar goed, waar het om gaat is dat de topicstarter een inbelmogelijkheid die nu werkt. En die hebben we allebei gegeven.

Voor mij is het klaar nu. OK?

dirck
door dirck - Dec 17, 2009 om 11:20
3201 Antwoorden / 3 Vragen
gerardk
door gerardk - Dec 17, 2009 om 13:48
175 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=titusvh schreef op woensdag 16 dec 2009, 09:26][quote=birdies schreef op woensdag 16 dec 2009, 00:36].......Er zijn genoeg providers die inbellen aanbieden.......

Oh ja? Welke dan allemaal?

Sowieso is eentje genoeg, niet?

Maar je gelooft me blijkbaar niet, gezien de toon die je aanslaat:
DDS
Internlnet
xs4all
tele2
KPN (direct internet)
Knoware/Ision

Lijstje klopt niet, KPN heeft al de inbellijnen overgedaan inbellen.org

Dit alles in 5 min bij elkaar gesprokkeld dus nog niet eens alles.

dirck
door dirck - Dec 20, 2009 om 13:15
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Ingrid,

Fijn om te lezen dat je provider het abonnement nu wel op de juiste datum laat aflopen.
Scheelt je weer telefoontikken als je moest gaan inbellen.

Groet, Dirck

spooky01
door spooky01 - Dec 20, 2009 om 13:38
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hoi Dirck, Dat inbellen werd zowiezo moeilijk, ik heb een nieuwe computer en geen modem meer om in te bellen. Daar kwam ik achter nadat ik de vraag had gesteld. Maar ik ben blij dat ze bij telfort toch goed met het probleem om zijn gegaan. Groeten Ingrid