sm
door smal Feb 27, 2015 om 21:38
Computers & telefonie

Tv programa's op tablet

Ik stlde deze vraag al eerder maar vond nog steeds geen oplosssing voor het volgende probleem.
Wanneer ik bepaalde tv programma's op mijn Asus Tablet TF101 met android 4.0.3 wil bekijken bv. "droomhuis gezocht" van Omroep Max krijg ik de mededeling "Installeer de recente versie van Adobe Flash Player. Klik hier voor ht installeren van A.F.P." Doe ik dat dan krijg ik de mededeling: "Sorry, Adobe Flash Player is not supported by your device" Is er een manier die programma's toch op mijn tablet te bekijken?

4291 19 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2015 om 21:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt natuurlijk wel achteraf kijken, bijvoorbeeld met klik hier

pi
door pieterwolters - Feb 27, 2015 om 22:00
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer je in de browser te kijken, of middels een app?

sm
door smal - Feb 27, 2015 om 22:01
71 Antwoorden / 105 Vragen

Tijger1, Bedankt dat u de moeite hebt genomen te reageren en ik heb het geprobeerd. Maar uiteindelijk met hetzelfde resultaat: "AFP not supported".

sm
door smal - Feb 27, 2015 om 22:04
71 Antwoorden / 105 Vragen

Ik probeer het via de browser, ik heb geen apps.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 27, 2015 om 22:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Flash en Android hebben inderdaad afscheid van elkaar genomen. Als u op uw Tablet Chrome van Google download en dan de programma's gaat kijken moet dit werken omdat Flash in Chrome is ingebouwd.
Succes
Diewilik

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2015 om 22:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op mijn I-pad werkt Flash ook niet, maar ik kan het gewoon kijken.

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2015 om 22:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kijk het dus in Safari.

gompy2
door gompy2 - Feb 27, 2015 om 22:33
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer deze eens:

Klik-> Photon Flash Player & Browser

gompy2
door gompy2 - Feb 27, 2015 om 22:50
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@smal.
Je moet wel de site's die je wilt bezoeken wel openen in de browser van Photon.

Klik-> Photon browser

aurora1
door aurora1 - Feb 27, 2015 om 23:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al eens de app NPO (of Gemist) geprobeerd? Via Google Play te installeren: klik hier.

aurora1
door aurora1 - Feb 27, 2015 om 23:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een eerdere vraag hierover van TS: klik hier.
U heeft daar ook al eens dezelfde tip gekregen over die app's via Google Play. Ik begrijp niet dat de antwoorden niet de gewenste oplossing gaven.
Dus niet via een browser proberen en ook niet blijven proberen de Adobe Flash Player te installeren want dat werkt niet.

aurora1
door aurora1 - Feb 28, 2015 om 01:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Op blz. 23 van de uitgebreide gebruiksaanwijzing klik hier staat vermeld hoe u app's van Google Play kunt downloaden. Market heet al een tijdje Google Play.
Volg dus de procedure zoals die is omschreven.
Voor de NPO kunt u de app NPO of Gemist downloaden, voor programma's van RTL kunt u de app RTLXL downloaden. Voor de ZDF de app ZDF.
Dus programma's van de NPO kunt u niet via RTLXL bekijken en omgekeerd ook niet.
Zoals bij uw eerdere vraag al is gezegd, u heeft daarvoor een Gmail/Google account nodig. Als u die heeft kunt u het wachtwoord daarvan voor Google Play gebruiken, anders een Google account aanmaken, eventueel eerst via de pc.

pi
door pieterwolters - Feb 28, 2015 om 09:56
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 22:25]Op mijn I-pad werkt Flash ook niet, maar ik kan het gewoon kijken.

Dan is de server zo ingericht dat deze in geval van Safari html5 gebruikt en voor andere browsers nog steeds dat idiote flash. De hoogste tijd dat omroepen daar mee gaan stoppen. Flash voegt niets toe. Het vooral een energievreter.

ku
door kujer - Mar 2, 2015 om 15:22
22 Antwoorden / 2 Vragen

Ik kijk via UPC-horizon APP voor tablet dat gaat perfect! Zal wel alleen voor abonnee's zijn !

Is iets vertraagd met de TV uitzending maar dat is in de praktijk niet erg!

Mvg Ku

ho
door honda98 - Mar 2, 2015 om 17:48
103 Antwoorden / 1 Vragen

tablets zijn helemaal niet geschik voor dit ik heb zelf ook een tablet maar ik heb er spijt van dat ik hem heb gekocht hij koste 349 euro maar dat is weggegooit geld !
het geluid is veelst zacht en dat voor 349 euro en ook nog een samsung
voor fotos is het wel mooi maar niet voor muziek en spraak

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2015 om 20:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kunt u er dan niet bedraad een audiosetje op aansluiten, of een setje met blue tooth? Of een koptelefoon gebruiken?

ho
door honda98 - Mar 3, 2015 om 17:01
103 Antwoorden / 1 Vragen

nee dat gaat niet .die aan sluitingen er niet op en schakel ik over op de laptop daar kan je heel veel aansluiten en de bediening is ook gebruiks vriendelijker vooral voor oudere mensen net zoals ik
ik heb net een lattop uit geprobeert en ik kon er meteen al aardig mee over weg dit was met mijn tablet niet het geval .ik heb al een lief hebber voor mijn tablet die er interesse in hebt en ik heb een nieuwe lattop besteld zodat ik ook buiten mijn emails en nieuws brieven kan lezen het werkt bijna het zelfde als nijn computer daar om is dit de ideale oplossing

aurora1
door aurora1 - Mar 3, 2015 om 23:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Veel plezier met de aanstaande laptop. Doe de Samsung maar niet eerder weg dan wanneer u alle foto's e.d. ervan op de computer gezet heeft en dan leeg maakt van uw eigen gegevens, bijv. door de tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

ho
door honda98 - Mar 4, 2015 om 00:27
103 Antwoorden / 1 Vragen

er staan gelukkig geen belanrijke dingen op alleen mijn email en wifi maar hij gaat naar een bekende van mij die eerst hem mag uit proberen anders ver koop mijn computer winkel hem wel voor mij hij is een paarjaar oud en amper gebruikt