lo
door louboutin May 20, 2010 om 23:27
Elektronica & tv

Valosina

Heeft iemand ervaringen met valosina.com?? Er worden topmerken aangeboden voor lage prijzen.

6650 27 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 21, 2010 om 00:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vage winkel, meer mensen vragen zich af of het wel klopt: Link

Site is sowieso een zooitje, bevat ook totaal geen bedrijfsgegevens.
Bovendien is land van herkomst onduidelijk. Maar Nederland is het zeker niet.

Mijn mening? Niet aan beginnen.

ve
door verwijderd - May 21, 2010 om 07:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

louboutin

louboutin schreef op donderdag 20 mei 2010, 23:27: Heeft iemand ervaringen met valosina.com?? Er worden topmerken aangeboden voor lage prijzen.

Om de kans te verkleinen, dat je werkelijk opgelicht wordt, kun/moet je vooraf enkele punten screenen. Deze punten zijn:

-een bezoekadres heeft;
-een normaal telefoonnummer heeft;
-via de site goed bereikbaar is;
-vooraf aangeeft wat de bedenktijdregeling is;
-bij de Kamer van Koophandel staat ingeschreven;
-geen betaling vooraf eist, en
-aangesloten is bij de Thuiswinkel-Organisatie.

Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans kleiner dat je wordt opgelicht.

Note: Als het prijsverschil tussen de gewone winkel en de internetshop meer dan 25% is, dan kun je maar beter een blokje omlopen.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

Note: google ook even op valosina.com (er zijn nogal wat klachten)!!!

ve
door verwijderd - Jun 16, 2010 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

NIET bestellen bij Valosina.com!!! Kijk even op OpgelichtopInternet.nl, daar vind je ruim 30 pagina's met berichtjes over de de onfatsoenlijke praktijken van deze webwinkel. Deze webwinkel is volgens gegevens van het ECC (Europees Consumenten Centrum) geregistreerd in Australië. Dit betekent dat zij niet onder het Nederlands of Europees recht vallen. Dit, terwijl de website van Valosina wel refereert aan de Wet Koop op Afstand. Vervolgens houdt zij zich niet aan deze wet. Ik spreek uit ervaring. De goederen worden in China gemaakt en vanuit Shanghai of HongKong verzonden. Echte merk-artikelen? Mmmm.... Als je de artikelen retour wilt sturen, word je geconfronteerd met verzendkosten van 21,45 Euro, omdat het retour moet naar China. Of je daarna je geld terug krijgt? Dat is de vraag...

ve
door verwijderd - Oct 22, 2010 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

twee weken geleden heb ik een sweater besteld bij Valosina.com en vandaag is ie gearriveerd. een authentiek Abercrombie produkt als je het mij vraagt. De lange verzendtijd heeft te maken met het feit dat het bedrijf in hongkong zit en vandaaruit de spullen verstuurd. De maat is gelukkig goed, dus ik heb geen ervaring met retourzenden en/of geld terugkrijgen.

ve
door verwijderd - Oct 22, 2010 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

reh, vandaag, vrijdag 22 okt 2010, 20:23 lid geworden en als eerste en enige reactie een lofzang op een weggezakt 4 maanden oud valosina-bericht van woensdag 16 jun 2010, 14:28.

Toeval??

Vladja

ve
door verwijderd - Oct 22, 2010 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gek he,dat dit soort "vragen" altijd in het weekend komen.
Een onbehoorlijke reclame gezien de spelregels op dit forum.
Ik hoop dat dit doorzien en dus genegeerd wordt.

De Vrije Vogel
met nog een appeltje te schillen.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2010 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb zelf 7 weken terug laarzen bestelt bij valosina.
ze zijn nog steeds niet binnen. ik heb 3 mailtjes gestuurd en vandaag eindelijk een reactie gekregen van valosina. ze gaan kijken wat er mis is gegaan. op de site staat dat de wachttijd 7 tot 15 dagen is. dat is in iedereval niet zo.
ik hoop dat ik mijn laarzen nog krijg aangezien ik wel al betaald heb.
ik ga hier in iedergeval nooit meer iets bestellen en raad het andere mensen ook af!

op google staat ook dat andere gedupeerde niks hebben ontvangen en als ze wel wat ontvangen hebben de kwaliteit ver te zoeken is.

Groetjes nathalie

ve
door verwijderd - Oct 29, 2010 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook laarzen besteld voor een bedrag van 84 euro.
inmiddels een brief van de tpg ontvangen dat ze op het distributiebedrijf staan en de vraag of ik een brief in wil vullen met de waarde van het pakket en de rekening.
mogelijkheid bestaat dat het pakket vernietigd wordt als het nepspul blijkt te zijn.
valosina reageert ineens niet meer op mijn mail.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

lotje2 schreef op vrijdag 29 okt 2010, 16:29: ik heb ook laarzen besteld voor een bedrag van 84 euro.
inmiddels een brief van de tpg ontvangen dat ze op het distributiebedrijf staan en de vraag of ik een brief in wil vullen met de waarde van het pakket en de rekening.
mogelijkheid bestaat dat het pakket vernietigd wordt als het nepspul blijkt te zijn.
valosina reageert ineens niet meer op mijn mail.

Heey,

Oke dat is balen! ik had een klacht ingediend bij Mollie BV (die gaat over de betaling) hun hebben voor mij uitgezocht waar de laarzen blijven en zij stuurde mij een overzichtje waar op stond dat ze bij de douane lagen in amsterdam. verder heb ik niks meer gehoord of ontvangen.

Als ze het pakket gaan vernietigen krijg je dan wel je geld terug?
Op de website vermeld valosina namelijk dat ze echte spullen verkopen.....als dat niet zo is moeten zij voor de kosten opdraaien lijkt mij...
Ik hoop dat we ons geld terug krijgen..............

Groetjes

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi nathalie
had je ook eerst een brief van de tpg ontvangen die je moest invullen?
je schrijft dat je een klacht ingediend had bij mollie bv, welk mailadres moet ik dan gebruiken? en nemen die verder ook stappen wat betreft geld teruggave?
ik neem toch ook aan dat op het moment dat je pakket vernietigd wordt je daar bericht van krijgt.
groetjes

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

lotje2 schreef op maandag 1 nov 2010, 16:20: hoi nathalie
had je ook eerst een brief van de tpg ontvangen die je moest invullen?
je schrijft dat je een klacht ingediend had bij mollie bv, welk mailadres moet ik dan gebruiken? en nemen die verder ook stappen wat betreft geld teruggave?
ik neem toch ook aan dat op het moment dat je pakket vernietigd wordt je daar bericht van krijgt.
groetjes

Heey,

Nee ik heb geen brief ontvangen van tpg. ik had een klacht ingediend omdat ik maar niks hoorde en niks ontving. op hun site vermelden ze 7 a 15 dagen wachttijd. haha nu wacht ik al een aantal weken vandaar dat ik Mollie BV had in geschakelt. hun mail adres: info@mollie.nl
ik zou vragen naar Menno Prins. hij wou mij wel helpen maar zijn andere collega intereseerde het niet. ik had binnen een dag andwoord van Mollie BV, heel toevallig kreeg ik een dag later een mail van valosina........ terwijl ze daarvoor geen enkele keer reageerden. Omdat er werd gezegd dat ze al in amsterdam waren hoopte ik dat ik ze afgelkopen week in huis zou hebben. helaas niet. hopelijk komen ze deze week maar ik heb er steeds minder vertrouwen in...

Groetjes Nathalie

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vraag me altijd af : "waarom moeten we zoveel leiden ? waarom regelt overheid dit niet?"
soms denk ik het antwoord te kenne en dat is dan "de owerheid verdient eraan, daarom !"
maar misschien heb ik het mis.

Zoveel ellende elke dag, mensen die oplichten, bedrijven die massaal miljoenen mensen bestelen, mensen die 5 keer Balkenende norm verdienen terwijl wij de crisis rekening krijgen... en zo kan je nog lang door gaan.
Ik denk in een normale wereld, en normale overheids model, moet de overheid ervoor zorgen met regels, wetten en straffen dat mensen dit soort dingen niet kunnen doen, sites openen en mensen oplichten, en andere soortgelijke oplichterijen. Waarvoor is dit overheid ? om de banken te vriend te houden ? Om na meerdere termijneb de overheid de grond in te hebben geholpen een mercedes als afscheid cadeau te krijgen ?

Waarom bestaat deze overheid nog vraag ik me af...
als ze toch alles op ons schuiven? laat de mensen het maar zelf in de hand nemen en oplossen, waarom zijn ze daar dan ? waarom verdienen ze miljoenen ? en beslissen ze over iets wat we helemaal niet willen ?

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

hagaman

Vanaf 5000 voor Christus blijkt dat grote maatschappelijke veranderingen pas ontstaan na een "wereldoorlog". Ook de huidige kapitalistische strukturen en de daarmee samenhangende democratieën zullen pas verdwijnen na de 3de wereldoorlog die naar mijn inschatting nog voor het jaar 2050 zal uitbreken.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2010 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb inmiddels molliebv ook gemaild, vanmiddag antwoord gekregen van menno prins dat hij vasolina een dringend verzoek heeft gestuurd om kontakt met me op te nemen.
tot op dit moment nog niets dus daar schiet ik ook niet veel mee op.
ik vrees dat mijn pakket door de douane vernietigd is.
op welke datum heb jij besteld?
ik op 25 september, wordt nu toch wel eens tijd dat vasolina ook mijn mail eens beantwoord, mijn geduld is nu lang genoeg op de proef gesteld.

nathalie1912 schreef op maandag 1 nov 2010, 16:27:
lotje2 schreef op maandag 1 nov 2010, 16:20: hoi nathalie
had je ook eerst een brief van de tpg ontvangen die je moest invullen?
je schrijft dat je een klacht ingediend had bij mollie bv, welk mailadres moet ik dan gebruiken? en nemen die verder ook stappen wat betreft geld teruggave?
ik neem toch ook aan dat op het moment dat je pakket vernietigd wordt je daar bericht van krijgt.
groetjes

Heey,

Nee ik heb geen brief ontvangen van tpg. ik had een klacht ingediend omdat ik maar niks hoorde en niks ontving. op hun site vermelden ze 7 a 15 dagen wachttijd. haha nu wacht ik al een aantal weken vandaar dat ik Mollie BV had in geschakelt. hun mail adres: info@mollie.nl
ik zou vragen naar Menno Prins. hij wou mij wel helpen maar zijn andere collega intereseerde het niet. ik had binnen een dag andwoord van Mollie BV, heel toevallig kreeg ik een dag later een mail van valosina........ terwijl ze daarvoor geen enkele keer reageerden. Omdat er werd gezegd dat ze al in amsterdam waren hoopte ik dat ik ze afgelkopen week in huis zou hebben. helaas niet. hopelijk komen ze deze week maar ik heb er steeds minder vertrouwen in...

Groetjes Nathalie

ve
door verwijderd - Nov 3, 2010 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heey,

O dat is balen ja! ik kreeg de dag erop mail van Valosina nadat Mollie bv hun had gemailt. Ik heb 27 september laarzen bestelt van 84 euro en betaalt. ik kijk ook elke dag bij de post of er nu al eens een briefje in zit dat de tnt is langs geweest maar helaas. Ik vindt het echt schandalig hoe Valosina te werk gaat!

Jij hebt ook niks meer gehoord na je brief van de douanne zeker?
Ik weet niet of ze het zomaar moen vernietigen.
Ik denk dat hun eerst gaan proberen de afzender "Valosina" te bereiken.

ik ben 19 dus ik heb geen idee hoe dat verder gaat haha. Dit is weer een hele leerzame ervaring zo.... Valosina reaeert trouwens verder ook niet meer op mijn emails hoor. het was eenmalig denk ik! haha.

Groetjes

lotje2 schreef op woensdag 3 nov 2010, 18:51: ik heb inmiddels molliebv ook gemaild, vanmiddag antwoord gekregen van menno prins dat hij vasolina een dringend verzoek heeft gestuurd om kontakt met me op te nemen.
tot op dit moment nog niets dus daar schiet ik ook niet veel mee op.
ik vrees dat mijn pakket door de douane vernietigd is.
op welke datum heb jij besteld?
ik op 25 september, wordt nu toch wel eens tijd dat vasolina ook mijn mail eens beantwoord, mijn geduld is nu lang genoeg op de proef gesteld.
nathalie1912 schreef op maandag 1 nov 2010, 16:27:
lotje2 schreef op maandag 1 nov 2010, 16:20: hoi nathalie
had je ook eerst een brief van de tpg ontvangen die je moest invullen?
je schrijft dat je een klacht ingediend had bij mollie bv, welk mailadres moet ik dan gebruiken? en nemen die verder ook stappen wat betreft geld teruggave?
ik neem toch ook aan dat op het moment dat je pakket vernietigd wordt je daar bericht van krijgt.
groetjes

Heey,

Nee ik heb geen brief ontvangen van tpg. ik had een klacht ingediend omdat ik maar niks hoorde en niks ontving. op hun site vermelden ze 7 a 15 dagen wachttijd. haha nu wacht ik al een aantal weken vandaar dat ik Mollie BV had in geschakelt. hun mail adres: info@mollie.nl
ik zou vragen naar Menno Prins. hij wou mij wel helpen maar zijn andere collega intereseerde het niet. ik had binnen een dag andwoord van Mollie BV, heel toevallig kreeg ik een dag later een mail van valosina........ terwijl ze daarvoor geen enkele keer reageerden. Omdat er werd gezegd dat ze al in amsterdam waren hoopte ik dat ik ze afgelkopen week in huis zou hebben. helaas niet. hopelijk komen ze deze week maar ik heb er steeds minder vertrouwen in...

Groetjes Nathalie

ve
door verwijderd - Nov 30, 2010 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi nathalie
ik ben benieuwd of jij je laarzen al hebt gehad, ik wel, moest ook nog 28,46 aan de tpg betalen, voor wat weet ik niet.
het is wel een chinese maat 40, ze passen dus van geen meter.
ben erg benieuwd hoe het met jou is afgelopen.

nathalie1912 schreef op woensdag 3 nov 2010, 20:51:
Heey,

O dat is balen ja! ik kreeg de dag erop mail van Valosina nadat Mollie bv hun had gemailt. Ik heb 27 september laarzen bestelt van 84 euro en betaalt. ik kijk ook elke dag bij de post of er nu al eens een briefje in zit dat de tnt is langs geweest maar helaas. Ik vindt het echt schandalig hoe Valosina te werk gaat!

Jij hebt ook niks meer gehoord na je brief van de douanne zeker?
Ik weet niet of ze het zomaar moen vernietigen.
Ik denk dat hun eerst gaan proberen de afzender "Valosina" te bereiken.

ik ben 19 dus ik heb geen idee hoe dat verder gaat haha. Dit is weer een hele leerzame ervaring zo.... Valosina reaeert trouwens verder ook niet meer op mijn emails hoor. het was eenmalig denk ik! haha.

Groetjes

lotje2 schreef op woensdag 3 nov 2010, 18:51: ik heb inmiddels molliebv ook gemaild, vanmiddag antwoord gekregen van menno prins dat hij vasolina een dringend verzoek heeft gestuurd om kontakt met me op te nemen.
tot op dit moment nog niets dus daar schiet ik ook niet veel mee op.
ik vrees dat mijn pakket door de douane vernietigd is.
op welke datum heb jij besteld?
ik op 25 september, wordt nu toch wel eens tijd dat vasolina ook mijn mail eens beantwoord, mijn geduld is nu lang genoeg op de proef gesteld.
nathalie1912 schreef op maandag 1 nov 2010, 16:27:
lotje2 schreef op maandag 1 nov 2010, 16:20: hoi nathalie
had je ook eerst een brief van de tpg ontvangen die je moest invullen?
je schrijft dat je een klacht ingediend had bij mollie bv, welk mailadres moet ik dan gebruiken? en nemen die verder ook stappen wat betreft geld teruggave?
ik neem toch ook aan dat op het moment dat je pakket vernietigd wordt je daar bericht van krijgt.
groetjes

Heey,

Nee ik heb geen brief ontvangen van tpg. ik had een klacht ingediend omdat ik maar niks hoorde en niks ontving. op hun site vermelden ze 7 a 15 dagen wachttijd. haha nu wacht ik al een aantal weken vandaar dat ik Mollie BV had in geschakelt. hun mail adres: info@mollie.nl
ik zou vragen naar Menno Prins. hij wou mij wel helpen maar zijn andere collega intereseerde het niet. ik had binnen een dag andwoord van Mollie BV, heel toevallig kreeg ik een dag later een mail van valosina........ terwijl ze daarvoor geen enkele keer reageerden. Omdat er werd gezegd dat ze al in amsterdam waren hoopte ik dat ik ze afgelkopen week in huis zou hebben. helaas niet. hopelijk komen ze deze week maar ik heb er steeds minder vertrouwen in...

Groetjes Nathalie

ve
door verwijderd - Dec 4, 2010 om 08:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, ik heb wel mijn bestellingen ontvangen. Ik heb op 19 oktober 2 dingen besteld: een winter jas en hotpants jeans broekje van Abercrombie & Fitch, in totaal was bijna 115 euro. De winter jas kost 72 euro en de kortebroek kost 30 euro. Het duurde wel 4 weken voordat ik ze alles kreeg. Ze sturen gewoon per post. Ze hebben geen officieel winkel in NL omdat de artikelen vanuit buitenland komen en ik hoef GEEN VERZENDKOSTEN te betalen. dus ze hebben mij niet opgelicht of wat dan ook. Maare ik snap niet waarom de site nu niet meer bestaat, wel jammer vind ik:(

ve
door verwijderd - Dec 4, 2010 om 08:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

reh schreef op vrijdag 22 okt 2010, 20:23: twee weken geleden heb ik een sweater besteld bij Valosina.com en vandaag is ie gearriveerd. een authentiek Abercrombie produkt als je het mij vraagt. De lange verzendtijd heeft te maken met het feit dat het bedrijf in hongkong zit en vandaaruit de spullen verstuurd. De maat is gelukkig goed, dus ik heb geen ervaring met retourzenden en/of geld terugkrijgen.

nou, ik heb ze ook gelukkig ontvangen.. heb 2 dingen besteld: een winter jas en een hotpants jeans van Abercrombie & Fitch totaal was 115 euro. en ik hoef geen verzendkosten te betalen hoor. Nou, ik vind de jas wel mooi en zit er ook leuk bij mij dus alles is perfect;)

ve
door verwijderd - Dec 6, 2010 om 19:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

hmm wat raar dat veel mensen slechte dingen hebben mee gemaakt met valosina. Ik had er toen een burberry sjaal besteld en die is gewoon binnen gekomen en ik ben er hardstikke blij me hij is heel erg mooi! Het duurde wellis waar wel iets langer maar ook dat viel reuze mee?

groetjes

ve
door verwijderd - Dec 6, 2010 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

bestaat de site niet meer? ik hoop het wel wilde namelijk ook nog wat a&f producten bestellen.....

ve
door verwijderd - Dec 6, 2010 om 20:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

geen verzendkosten??? hoe noem je dan het bedrag onder rembours dat je bij aflevering aan de tpg moet betalen??

novastarlight schreef op zaterdag 4 dec 2010, 08:45: Nou, ik heb wel mijn bestellingen ontvangen. Ik heb op 19 oktober 2 dingen besteld: een winter jas en hotpants jeans broekje van Abercrombie & Fitch, in totaal was bijna 115 euro. De winter jas kost 72 euro en de kortebroek kost 30 euro. Het duurde wel 4 weken voordat ik ze alles kreeg. Ze sturen gewoon per post. Ze hebben geen officieel winkel in NL omdat de artikelen vanuit buitenland komen en ik hoef GEEN VERZENDKOSTEN te betalen. dus ze hebben mij niet opgelicht of wat dan ook. Maare ik snap niet waarom de site nu niet meer bestaat, wel jammer vind ik:(

ve
door verwijderd - Dec 6, 2010 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

mocht er iemand nog interesse in deze nepproducten, ze verkopen op dit moment via marktplaats onder de naam fashion discount.

ve
door verwijderd - Dec 7, 2010 om 09:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

lotje2 schreef op maandag 6 dec 2010, 20:39: mocht er iemand nog interesse in deze nepproducten, ze verkopen op dit moment via marktplaats onder de naam fashion discount.

heey!

Ik heb nog steeds niks ontvangen en helemaal niks meer gehoord..... 27 september besteld!!!!!!!!!!! nu hebben ze de site uit de lucht gehaald.....
ik heb het helemaal gehad met dat k*t bedrijf! ik zal eens kijken op marktplaats of ze reageren! groetjes

ve
door verwijderd - Dec 19, 2010 om 13:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

de levering is idd wat traag maar ik heb wel alles binnen en ik ben er heel erg blij mee. Alles is echt en mooi. Echter de bestelling kwam in 5 verschillende pakketjes binnen.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2011 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Item No. Year Status Location Destination Country Status Recipient's Signature
RR808544518CN 2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-05-20
RR808544518CN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2011-05-18
RR808544518CN 2011 arrival at transit office of exchange NETHERLANDS 2011-05-17
RR808544518CN 2011 posting NETHERLANDS 2011-05-16

Ik heb ook een aankoop gedaan bij Fashion Discount in China en weet dat de spullen namaak zijn.
heb ik 1 mei j.l. de bestelling gedaan en nog niks ontvange, pakket ligt volgens bovenstaande info bij douane, enige ervaring ermee hoelang ik nog moet wachten en of ik het pakket we krijg???????

ve
door verwijderd - Jun 1, 2011 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

sassefrass schreef op woensdag 1 jun 2011, 22:36: Ik heb ook een aankoop gedaan bij Fashion Discount in China en weet dat de spullen namaak zijn.
heb ik 1 mei j.l. de bestelling gedaan en nog niks ontvange, pakket ligt volgens bovenstaande info bij douane, enige ervaring ermee hoelang ik nog moet wachten en of ik het pakket we krijg???????

Ik denk dat je kunt wachten tot Sint Juttemis want neppers gaan in container,
enige wat je dan thuis krijgt als je pech hebt is een boete............

ve
door verwijderd - Jun 2, 2011 om 00:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, de toko is inmiddels uit de lucht...daaaag centjes.....