Valosina
Heeft iemand ervaringen met valosina.com?? Er worden topmerken aangeboden voor lage prijzen.
louboutin
louboutin schreef op donderdag 20 mei 2010, 23:27: Heeft iemand ervaringen met valosina.com?? Er worden topmerken aangeboden voor lage prijzen.
Om de kans te verkleinen, dat je werkelijk opgelicht wordt, kun/moet je vooraf enkele punten screenen. Deze punten zijn:
-een bezoekadres heeft;
-een normaal telefoonnummer heeft;
-via de site goed bereikbaar is;
-vooraf aangeeft wat de bedenktijdregeling is;
-bij de Kamer van Koophandel staat ingeschreven;
-geen betaling vooraf eist, en
-aangesloten is bij de Thuiswinkel-Organisatie.
Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans kleiner dat je wordt opgelicht.
Note: Als het prijsverschil tussen de gewone winkel en de internetshop meer dan 25% is, dan kun je maar beter een blokje omlopen.
Met vriendelijke groet, ReadAC.
Note: google ook even op valosina.com (er zijn nogal wat klachten)!!!
NIET bestellen bij Valosina.com!!! Kijk even op OpgelichtopInternet.nl, daar vind je ruim 30 pagina's met berichtjes over de de onfatsoenlijke praktijken van deze webwinkel. Deze webwinkel is volgens gegevens van het ECC (Europees Consumenten Centrum) geregistreerd in Australië. Dit betekent dat zij niet onder het Nederlands of Europees recht vallen. Dit, terwijl de website van Valosina wel refereert aan de Wet Koop op Afstand. Vervolgens houdt zij zich niet aan deze wet. Ik spreek uit ervaring. De goederen worden in China gemaakt en vanuit Shanghai of HongKong verzonden. Echte merk-artikelen? Mmmm.... Als je de artikelen retour wilt sturen, word je geconfronteerd met verzendkosten van 21,45 Euro, omdat het retour moet naar China. Of je daarna je geld terug krijgt? Dat is de vraag...
twee weken geleden heb ik een sweater besteld bij Valosina.com en vandaag is ie gearriveerd. een authentiek Abercrombie produkt als je het mij vraagt. De lange verzendtijd heeft te maken met het feit dat het bedrijf in hongkong zit en vandaaruit de spullen verstuurd. De maat is gelukkig goed, dus ik heb geen ervaring met retourzenden en/of geld terugkrijgen.
reh, vandaag, vrijdag 22 okt 2010, 20:23 lid geworden en als eerste en enige reactie een lofzang op een weggezakt 4 maanden oud valosina-bericht van woensdag 16 jun 2010, 14:28.
Toeval??
Vladja
Gek he,dat dit soort "vragen" altijd in het weekend komen.
Een onbehoorlijke reclame gezien de spelregels op dit forum.
Ik hoop dat dit doorzien en dus genegeerd wordt.
De Vrije Vogel
met nog een appeltje te schillen.
ik heb zelf 7 weken terug laarzen bestelt bij valosina.
ze zijn nog steeds niet binnen. ik heb 3 mailtjes gestuurd en vandaag eindelijk een reactie gekregen van valosina. ze gaan kijken wat er mis is gegaan. op de site staat dat de wachttijd 7 tot 15 dagen is. dat is in iedereval niet zo.
ik hoop dat ik mijn laarzen nog krijg aangezien ik wel al betaald heb.
ik ga hier in iedergeval nooit meer iets bestellen en raad het andere mensen ook af!
op google staat ook dat andere gedupeerde niks hebben ontvangen en als ze wel wat ontvangen hebben de kwaliteit ver te zoeken is.
Groetjes nathalie
ik heb ook laarzen besteld voor een bedrag van 84 euro.
inmiddels een brief van de tpg ontvangen dat ze op het distributiebedrijf staan en de vraag of ik een brief in wil vullen met de waarde van het pakket en de rekening.
mogelijkheid bestaat dat het pakket vernietigd wordt als het nepspul blijkt te zijn.
valosina reageert ineens niet meer op mijn mail.
lotje2 schreef op vrijdag 29 okt 2010, 16:29: ik heb ook laarzen besteld voor een bedrag van 84 euro.
inmiddels een brief van de tpg ontvangen dat ze op het distributiebedrijf staan en de vraag of ik een brief in wil vullen met de waarde van het pakket en de rekening.
mogelijkheid bestaat dat het pakket vernietigd wordt als het nepspul blijkt te zijn.
valosina reageert ineens niet meer op mijn mail.
Heey,
Oke dat is balen! ik had een klacht ingediend bij Mollie BV (die gaat over de betaling) hun hebben voor mij uitgezocht waar de laarzen blijven en zij stuurde mij een overzichtje waar op stond dat ze bij de douane lagen in amsterdam. verder heb ik niks meer gehoord of ontvangen.
Als ze het pakket gaan vernietigen krijg je dan wel je geld terug?
Op de website vermeld valosina namelijk dat ze echte spullen verkopen.....als dat niet zo is moeten zij voor de kosten opdraaien lijkt mij...
Ik hoop dat we ons geld terug krijgen..............
Groetjes
hoi nathalie
had je ook eerst een brief van de tpg ontvangen die je moest invullen?
je schrijft dat je een klacht ingediend had bij mollie bv, welk mailadres moet ik dan gebruiken? en nemen die verder ook stappen wat betreft geld teruggave?
ik neem toch ook aan dat op het moment dat je pakket vernietigd wordt je daar bericht van krijgt.
groetjes
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer