so
door souren Nov 13, 2014 om 22:32
Vakantie & reizen

Vergoeding vakantie

op 2 okt 2014 vertrok mijn man en ik voor een KORTE DURE 5 daagse vakantie naar turkey. Alanya Konakli Hotel Titan Garden.ter gelegenheid van zijn 50ste verjaardag. (€ 1050 ,00)
Bij aankomst (om 00.30) uur in het hotel viel het mij gelijk op dat we in het verkeerde hotel werden geplaatst.
nl Titan Club Hotel
Na veel gedoe en teleurstelling hebben wij de nacht in dit hotel moeten doorbrengen (hotelkamer in slechte staat, voor een all incl. hotel kregen wij 1 broodje met wat beleg aangeboden in een plastic zakje meer konden ze ons niet bieden terwijl zij wisten dat wij gingen arriveren)zijn wij de dag erna naar het juiste hotel gebracht, helaas was al en dag van onze vakantie opgegaan in veel bellen en regelen met het reisburo in nederland waar wij het hotel en vlucht geboekt hadden.
tijdens dit verblijf hebben wij te vergeefs nog enkekel uren zitten te wachten op de reisleiding van Bucherreise/neckerman/thomas cook om de terug transfer te regelen zodat we in het juiste hotel werden opgehaalt.
Van de 5 dagen zijn 3 dagen opgegaan in ergernis .
Voor deze vakantie hebben wij de hoofdprijs betaalt nl
€ 1050,00
Bij terugkomst blijkt het reisburo de fout te hebben gemaakt door het verkeerde hotel te boeken nl Titan club ipv Titan Garden. konakli alanya
wij hebben bij het reisburo een schriftelijke klacht ingedient alvorens mondeling met hun in gesprek te zijn geweest.
Wij willen een vergoeding van deze korte dure 5 daagse vakantie die opweegt voor de ellende die we hebben gehad.
Het reisburo komt met het volgende voorstel €100 contant of € 200 reischeck.
wij vinden veel te weinig voor alles wat er gebeurt is.
wij hebben in de eerste brief al aangegeven of de helft van de reissom of een geheel nieuwe verzorgde vakantie.
Het reisburo blijft volhouden althans de retail manager dat dit de vergoeding is die zij willen vergoeden
MIJN VRAAG IS AAN U, WELKE RECHTEN HEB IK ALS KLANT IN DEZE SITUATIE EN IS ONS VOORSTEL TE HOOG GEGREPEN?

591 1 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 13, 2014 om 22:56
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Persoonlijk vind ik 50% van de reissom of een geheel nieuwe reis een beetje teveel gevraagd voor hetgeen u mee heeft gemaakt. Ik snap dat de teleurstelling groot is geweest maar van de € 1050 gaat al een paar honderd euro naar de vlucht die staat buiten dit verhaal.
Zoals ik het lees en begrijp bent u op de 2e dag wel in het juiste hotel geplaatst? dus laten we zeggen dat 60& van uw vakantie wel oké was qua accommodatie en vlucht. Dan vind ik die reischeque van € 200 een net voorstel.

Ergernis en teleurstelling zijn nooit goed te maken met welk bedrag ook. Je kunt je vakantie hierdoor laten verpesten of je maakt er met de huidige omstandigheden het beste van zodat je in ieder geval nog even hebt kunnen genieten en dat lijkt u niet te zin gelukt.

Diewilik