so
door souren Nov 13, 2014 om 22:32
Vakantie & reizen

Vergoeding vakantie

op 2 okt 2014 vertrok mijn man en ik voor een KORTE DURE 5 daagse vakantie naar turkey. Alanya Konakli Hotel Titan Garden.ter gelegenheid van zijn 50ste verjaardag. (€ 1050 ,00)
Bij aankomst (om 00.30) uur in het hotel viel het mij gelijk op dat we in het verkeerde hotel werden geplaatst.
nl Titan Club Hotel
Na veel gedoe en teleurstelling hebben wij de nacht in dit hotel moeten doorbrengen (hotelkamer in slechte staat, voor een all incl. hotel kregen wij 1 broodje met wat beleg aangeboden in een plastic zakje meer konden ze ons niet bieden terwijl zij wisten dat wij gingen arriveren)zijn wij de dag erna naar het juiste hotel gebracht, helaas was al en dag van onze vakantie opgegaan in veel bellen en regelen met het reisburo in nederland waar wij het hotel en vlucht geboekt hadden.
tijdens dit verblijf hebben wij te vergeefs nog enkekel uren zitten te wachten op de reisleiding van Bucherreise/neckerman/thomas cook om de terug transfer te regelen zodat we in het juiste hotel werden opgehaalt.
Van de 5 dagen zijn 3 dagen opgegaan in ergernis .
Voor deze vakantie hebben wij de hoofdprijs betaalt nl
€ 1050,00
Bij terugkomst blijkt het reisburo de fout te hebben gemaakt door het verkeerde hotel te boeken nl Titan club ipv Titan Garden. konakli alanya
wij hebben bij het reisburo een schriftelijke klacht ingedient alvorens mondeling met hun in gesprek te zijn geweest.
Wij willen een vergoeding van deze korte dure 5 daagse vakantie die opweegt voor de ellende die we hebben gehad.
Het reisburo komt met het volgende voorstel €100 contant of € 200 reischeck.
wij vinden veel te weinig voor alles wat er gebeurt is.
wij hebben in de eerste brief al aangegeven of de helft van de reissom of een geheel nieuwe verzorgde vakantie.
Het reisburo blijft volhouden althans de retail manager dat dit de vergoeding is die zij willen vergoeden
MIJN VRAAG IS AAN U, WELKE RECHTEN HEB IK ALS KLANT IN DEZE SITUATIE EN IS ONS VOORSTEL TE HOOG GEGREPEN?

591 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 13, 2014 om 22:56
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Persoonlijk vind ik 50% van de reissom of een geheel nieuwe reis een beetje teveel gevraagd voor hetgeen u mee heeft gemaakt. Ik snap dat de teleurstelling groot is geweest maar van de € 1050 gaat al een paar honderd euro naar de vlucht die staat buiten dit verhaal.
Zoals ik het lees en begrijp bent u op de 2e dag wel in het juiste hotel geplaatst? dus laten we zeggen dat 60& van uw vakantie wel oké was qua accommodatie en vlucht. Dan vind ik die reischeque van € 200 een net voorstel.

Ergernis en teleurstelling zijn nooit goed te maken met welk bedrag ook. Je kunt je vakantie hierdoor laten verpesten of je maakt er met de huidige omstandigheden het beste van zodat je in ieder geval nog even hebt kunnen genieten en dat lijkt u niet te zin gelukt.

Diewilik

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer