Goedenmorgen, krijg al geruime tijd de mededeling op tablet: Verzenden mislukt. hoe krijg ik die mededeling weg? steeds wis het, maar krijg zodra ik het tablet aanzet weer die melding. mail staat niet meer in postvak uit. graag advies. groetend
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Heeft u al eens een mailtje aan uzelf gestuurd en krijgt u dan ook de mededeling dat verzenden mislukt is? Hebben anderen op de camping ook dit probleem?
Goedenmiddag, fijn om zoveel reacties te krijgen. aurora1, een mail naar mezelf doe ik altijd het eerste.gaat altijd goed. de betreffende mail is zeker al 1 week geleden verzonden. sjoppie, er is hier een waardeloze verbinding, ik mag blij zijn als ik heel even op internet kan, moet wachten tot veel mensen naar huis zijn. dit is een klacht die iedereen heeft. zeer zwakke verbinding. klagen helpt niet, ze kunnen verder niets doen.
ik dacht zelf ook al aan terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat lukt hier niet, moet ik echt thuis doen.
.....ik dacht zelf ook al aan terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat lukt hier niet, moet ik echt thuis doen....... Maar thuis heb je dat probleem (waarschijnlijk) niet (meer).
Goedenavond, ben zelf het e.e.a. gaan proberen. heb de app gmail verwijderd en weer geinstalleerd, maakte niets uit. het tablet heeft ook een emailprogramma, heb daar mijn account verwijderd, en tot mijn verbazing was die melding weg. Gebruik dat dus niet meer. ik ben er dus uit. nogmaals iedereen dank. groetend
Akkerdistel het komt erop neer , nadat ik mijn account bij het emailprogramma van het tablet had verwijderd. De melding was verdwenen. Gebruik dus nu alleen de gmailapp. misschien verwarrend, maar kan het niet beter verwoorden. Groetend.
Het ging er mij enkel om dat jij zelf bewust bent dat je de mail hebt willen verzenden met de app 'e-mail' i.p.v. jouw gewenste app 'gmail'. Vandaar dat ik nog had willen vragen, welke handeling jij vooraf gedaan hebt bij het verzenden van de mail, dus waar jij op geklikt hebt om de e-mail aan te maken. Zodat ik jou kon uitleggen waar het probleem hem inzit, hoe je het kunt oplossen/voorkomen in de toekomst.
Mijn inziens, is het leuk/fijn dat het nu is opgelost, maar een volgende keer zit je er weer mee omdat je nu geen idee hebt wat er 'fout' ging. Wil hiermee enkel een positieve bijdragen leveren, zodat mensen iets meer kennis krijgen en zo zelf makkelijker inziet waar 'n probleem zit.
@Akkerdistel, Zou het kunnen dat het e-mailprogramma van het tablet alleen op de camping stoort? Ik zou uw verdere uitleg graag willen hebben (leerzaam) en ik denk dat @Cornelis71 dat wel goed vindt, anderen hebben er dan ook wat aan. Vr, gr.
Akkerdistel, ik begrijp u helemaal. ik heb die mail verzonden met app email. Daar heb ik mijn gmailaccount weggehaald, en gebruik die app niet meer. maar ik blijf het raar vinden, dat ik dat nooit eerder heb gehad. Gebruik dat al 3 jaar. waarschijnlijk ligt het aan de langzame internetverbinding.. weer wat wijzer denk ik maar. groetend
sjoppie, cornelis71 is een leek, dus wil ook alles weten als er wat verkeerd gaat. mensen kunnen in mijn situatie beter de gmailapp voor android gebruiken. groetend
- Standaard mail app is inderdaad gevoelig voor slechte verbindingen. - Deze app, opdat jij deze niet gebruikt, kun je dan ook het beste helemaal uitschakelen via instellingen dan bij apps.
Waarschijnlijk heb jij via een foto de mail willen aanmaken en de tablet heeft hierbij de standaard mail app gebruikt. (vandaar in mijn vorige reactie de tekst/vraag; "welke handeling jij vooraf gedaan hebt bij het verzenden van de mail" om zo ook de oorzaak helder te krijgen, zodat jij niet alleen een oplossing hebt maar ook weet wat het probleem was/is. En dat laatste biedt veel voordeel.)
Daarom ook bovenstaand advies om deze gewoon uit te zetten. En bijlages kun je ook toevoegen vanuit de gmail app zelf.
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas
...
Lees meer
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat.
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer