al
door almere1324 Aug 27, 2015 om 17:26
Computers & telefonie

Vodafone abonnement

OP 30-6 bij vodafone een nieuwe telefoon met een 4G abonnement gekocht. Het is vodafone na 4 weken nog steeds niet gelukt om mijn bestaande telefoonnummer ook van vodafone over te zetten. Ik zit nu dus al 4 weken met een telefoon die het niet doet. Ik wil natuurlijk bij hun wel mijn eigen nummer behouden.
KAN IK DE KOOP ONGEDAAN MAKEN ?

731 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 27, 2015 om 17:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo almere 1324,

Op 30-6 gekocht.... of 30 juli?
Je hebt het over .....Het is vodafone na 4 weken nog steeds niet gelukt......

Je zou kunnen vragen om tot ontbinding van de koop over te gaan op grond van wanprestatie.

Vodafone webcare is hier actief, dus die zullen nog wel langs komen.

Suc6

al
door almere1324 - Aug 27, 2015 om 17:41
3 Antwoorden / 2 Vragen

Dom van mij, ik bedoel natuurlijk dat ik de telefoon op 30-7 heb gekocht.
Bedankt voor de opmerking.

diumenge
door diumenge - Aug 27, 2015 om 17:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kan je niet gewoon de sim overzetten?

ro
door ron530 - Aug 27, 2015 om 18:24
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Had u eerst een prepaid simkaart of een abonnement?.

ho
door hopetobehelping - Aug 27, 2015 om 19:38
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste almere1324,

triest erg triest dat het Vodafone niet lukt om dit voor elkaar te krijgen.
Bij de overstap van de ene naar de andere telecomaanbieder is het wettelijk vastgelegd dat de overname van het nummer binnen 10 dagen moet gebeuren.

U kunt het contract met Vodafone opzeggen wegens wanprestatie maar dan zult u ze eerst nog wel de kans moeten geven om het binnen een door u gestelde termijn (bijvoorbeeld 14 dagen) in orde te maken. Stel Vodafone in gebreke en geef hierbij uiteraard ook duidelijk aan dat het behoud en gebruik van uw eigen nummer essentieel voor u was om de overeenkomst aan te gaan (als dat niet mogelijk was dan was u de overeenkomst niet aangegaan). Voorst geeft u aan dat als Vodafone het binnen 14 dagen niet voor u oplost u de overeenkomst ontbind wegens wanprestatie van Vodafone.
Meer informatie hierover vind u hier en hier.
Het zal niet zonder slag of stoot gaan verwacht ik, u zult stevig in uw schoenen moeten staan en vasthoudend moeten zijn.
De volgende informatie kan u wellicht ook nog van pas komen, klik hier.

al
door almere1324 - Aug 27, 2015 om 20:07
3 Antwoorden / 2 Vragen

Beste allemaal,
Bedankt voor de reacties. Ik hoop dat ik hier mijn voordeel mee kan doen.
De vraag of de simkaart kan worden overgezet is niet zo eenvoudig vodafone heeft er een aantal simkaarten ingezet, maar het lukt ze niet deze te activeren.
en het betreft hier een abonnement geen prepaid, Het is wel een wisseling van abonnement te weten van scherp L naar smart 500.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 28, 2015 om 08:23
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste almere1324,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | almere1324 | donderdag 27 aug 2015 | Vodafone abonnement"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Désirée

Vodafone 24/7 Web Crew

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2015 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@almere1324,

Nou, daar is de webcare dan.
Benieuwd of ze je vvan dienst kunnen zijn.