ta
door tanja88 Jul 29, 2010 om 12:28
Computers & telefonie

Vodafone onterechte BKR registratie

In nov. 2007 ben ik van Vodafone overgestapt naar Telfort. Ik zou mijn nummer behouden en Telfort zou mijn abonnement opzeggen bij Vodafone (volgens Belcompany). Dit was verkeerd gegaan en werd toen gebeld door de Belcompany dat ik mijn oude nummer niet kon behouden en mijn nieuwe moest gebruiken. Verder werd er niets gezegd. Een paar maanden later kwam ik er achter dat Vodafone nog steeds geld van mijn rekening afhaalde en mijn abonnement niet was opgezegd. Ik heb toen 1x geld teruggeboekt omdat ik het er niet meer eens was en gelijk een brief gestuurd waarom. Hier heb ik nooit een reactie opgehad. We hoorde niets van hen. Tot dat ik op eens een deurwaarder aan de deur had. Ik moest een boete betalen omdat ik niet had 'gereageerd' op de aanmaningen (die ik nooit heb gehad). Ook nog een brief geschreven naar de deurwaarder, ook geen reactie. Uiteindelijk is alles betaald om van het gezeur af te zijn. Ik ga nu in september naar Australië en heb ik een Creditcard nodig. Toen ik dat ging aanvragen kwam ik er achter dat ik een BKR-melding heb met een A2 codering. Hier heb ik ook nog nooit wat van gehoord. Ik ben al 2 maanden bezig om er van af te komen, maar niemand werkt mee. Vodafone niet, Telfort niet, Belcompany niet en het BKR niet...ze schuiven het allemaal op elkaar of op mij af. Wat kan ik nog doen?

3811 124 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Jul 29, 2010 om 14:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Door wie is de overstap geregeld? Heeft Belcompany dat voor je aangevraagd of heb je dat zelf gedaan? Wat is er medegedeeld ov er het niet lukken van de nummerbehoud procedure? Tot wanneer liep je contract bij Vodafone?

ta
door tanja88 - Jul 29, 2010 om 16:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb bij Belcompany mijn nieuwe abonnement aangevraagd, zij zeiden dat ze voor mij zouden regelen dat ik mijn nummer kon behouden (dus nr Vodafone zal dan meegaan naar Telfort). Ik had een tijdelijk nummer gekregen omdat het nog eventjes zou duren voor mijn abonnement zal aflopen bij Vodafone, heb toen ook niet meer met dat nummer gebeld. 17 november 2007 was het 'afgelopen'...zij hadden mij daarvoor nog gebeld en hadden gezegd dat er wat verkeerds was gegaan met het nummer behoud, ze hebben verder niets gezegd over dat het niet gelukt was om het abonnement op te zeggen of dat ik het daarna alsnog zelfs moest afsluiten.

Ben bij Belcompany geweest en die zeiden dat zij er niets aan konden doen omdat zij maar de 'tussenpersoon' zijn en dat we bij Telfort moeten wezen. Telfort zegt weer dat we bij Vodafone moeten zijn. Vodafone zegt weer dat zij niets kunnen doen en het BKR zegt ook dat we bij Vodafone moeten zijn.

edwardus
door edwardus - Jul 29, 2010 om 17:02
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Zo te horen is er nummerbehoud aangevraagd en door nog onbekende reden is dat afgeketst. De vorige provider, Vodafone, weet dan niet beter of het abonnement loopt door, in ieder geval tot contract vervaldatum. Als dat niet betaald wordt, dan ontstaat er betalingsachterstand, die wordt na een tijdje bij het BKR gemeld. Het BKR kan en mag niet een notering verwijderen anders dan op verzoek van de registrant, Vodafone dus.

Waar het nu exact mis ging is niet te beoordelen zonder verdere details. Aangezien je Belcompany nummerbhoud hebt laten aanvragen, zou ik eerst eens bij hen informeren wat er nou wel en niet is gebeurd.

ta
door tanja88 - Jul 29, 2010 om 17:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben bij iedereen geweest om verhaal te halen en iedereen zegt weer wat anders.
Belcompany zegt dat het niet hun verantwoordelijk is en dat ze alleen een 'tussenpersoon" zijn. Dat zeggen ze eigenlijk allemaal...het vervelende er aan is, is dat ik nooit post heb ontvangen met dat het abonnement is door gegaan of de aanmaningen en brieven die zij zeggen gestuurd te hebben (Vodafone). Als ik had geweten dat het abonnement niet werd opgezegd had ik er gelijk wat mee gedaan, wie wil er nou 2 abonnementen betalen zonder het te weten.

Ik had geen betalingsachterstand want het ging gewoon automatisch van mijn rekening, ik kwam er alleen achter in februari (november zou het abonnement stoppen). Heb toen eenmalig het bedrag teruggeboekt omdat ik het er niet mee eens was, en heb toen ook brieven naar Vodafone gestuurd. Nooit een reactie opgehad. De aanmaningen die moeten volgen (omdat toen die 22.50 niet was 'betaald') heb ik ook nooit gekregen. Het eerste wat we van hen hoorde was de deurwaarder (die ons wel kon vinden). Mijn vdr. heeft toen nog brieven gestuurd naar zowel Vodafone als de Deurwaarder, maar weer geen antwoord. (Want we wilde het aanvechten). Op een gegeven moment is het bedrag maar betaald (met boete), zodat we van het gezeur af waren. Verder moest ik nog 3 maanden daarna Vodafone betalen omdat toen der tijd er een opzegtermijn van 3 maanden was, ditmaal had ik het zelf gedaan.

Met Vodafone kom ik ook echt geen meter verder, de mensen die ik aan de telefoon krijg zijn erg onbeschoft en luisteren niet naar wat ik te zeggen heb. Heb nu ook al 2 brieven naar ze geschreven.

Het is allemaal zo frustrerend dat ik gewoon geen ene klap vooruit kom.

edwardus
door edwardus - Jul 29, 2010 om 20:02
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Op het eerste gezicht valt Vodafone weinig te verwijten behalve dat ze niet reageren en dat ze (volgens je verhaal) geen herinnering hebben gestuurd. Voor Vodafone was er niks aan de hand, jij was voor hun een vaste klant die ineens "zomaar" een rekening terugboekte. Je betaalde de boete en daarmee was de kous af, behalve dat je inmiddels wel een BKR code aan je broek had, dat was vanuit Vodafone gezien volkomen terecht.

Wat je met Belcompany exact voor afspraken had weet ik niet, maar op het eerste gezicht zijn zij niet erg betrokken met de klant. Een houding van "wij zijn maar tussenpersoon dus ons treft geen blaam" is mogelijk niet terecht, dat hangt er van af wat je afgesproken hebt (zwart op wit?).

Als Telfort voor jou probeert je telefoonnummer over te nemen bij Vodafone en dat mislukt, dan wordt de aanvrager daarvan op de hoogte gesteld. Dat is volgens jou niet gebeurd dus het lijkt wel alsof Belcompany helemaal geen nummerbehoud heeft aangevraagd.

va
door vanwilgen - Jan 21, 2011 om 17:34
64 Antwoorden / 1 Vragen

4 augustus 2010 verhuist netjes doorgegeven aan Vodafone via hun website op mijn eigen login pagina, krijg geen rekeningen meer, eind September 2010 nummer afgesloten waar ik notabene mee werk,20 Oktober 2010 maar weer een mail gestuurd waarom ik geen rekeningen meer krijg, 24 Oktober 2010 van Jose prins van Vodafone een mail gekregen waarin zij erkent dat de adreswijziging idd niet was verwerkt MET WELGEMEENDE EXCUSES VAN VODAFONE( staat zwart op wit), nu denk je dat ik weer rekeningen krijg, in November 2010 geen rekening, in December 2010 geen rekening,29 December 2010 mijn eerste rekening HELAAS NU VAN INTRUM JUSTITIA DAT MIJN CONTRACT IS OPGEHEVEN en of ik per direct € 1082 ,- moet overmaken,ik gebeld naar INTRUM JUSTITIA krijg ik me daar toch een grote mond van de heren, door de nalatigheid van het TELECOM BEDRIJF VODAFONE wacht ik nu op de dagvaarding dat mij in Februari 2011 zal bereiken.
Ik zal VODAFONE aanklagen in Februari voor inkomsten bederf van € 1000,- per maand vanaf het moment dat mijn nummer is afgesloten totaal € 3500,-

WIL JE GEEN PROBLEMEN !!!! NEEM NEVER NOOIT EEN CONTRACT BIJ VODAFONE JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT.ondanks dat je op je eigen verzoek vraagt om een rekening, mag je toch naar de rechter.WE ZULLEN ZIEN OF IK WORD VEROORDEELD OF VODAFONE VOOR HUN NALATIGHEID.Ik ben ook geregistreerd bij BKR en PREVENTEL

edwardus
door edwardus - Jan 21, 2011 om 20:54
6844 Antwoorden / 14 Vragen

@vanwilgen: als de rechter je al wil zien, vind je het zelf niet ook een beetje jammer dat je niet aan de bel hebt getrokken toen je, laten we zeggen, de eerste 2 rekeningen na je verhuizing niet meer ontving? De meeste contracten bevatten een clausule waarin staat dat je te allen tijde zélf verantwoordelijk blijft om je rekeningen tijdig en volledig te voldoen, dus als je provider niet heeft kunnen incasseren of je hebt een rekening niet ontvangen, moet je zelf in actie komen en geld overmaken.

va
door vanwilgen - Jan 21, 2011 om 21:33
64 Antwoorden / 1 Vragen

Ben jij een medewerker van Vodafone edwardus?ik zie dat je iedereen in het negatieve plaatst, ga zo door dan krijg je promotie!! ik heb bewust niet al mijn correspondentie erbij gezet vanaf augustus 2010 gaan er al mails naar vodafone toe,ik begrijp dat je wilt voordoen als een wizzkid maar we leven in een omgedraaide wereld, succes verder en reageer niet meer en laat iedereen in zijn recht.

mahadma
door mahadma - Jan 21, 2011 om 21:49
11569 Antwoorden / 51 Vragen

@vanwilligen, geen rekening ontvangen terwijl je wel weet dat je moet betalen betekent niet dat je niet hoeft te betalen. Zeker na 1 maand mis je die (niet)gedane betaling en is het minimaal verstandig om de instantie/leverancier even te bellen/mailen in geval van wisselende bedragen. Als het vaste bedragen betreft, kan je gewoon je betalingsverplichting nakomen. Groet, MG.

off topic: edwardus is geen vodafone medewerker.

va
door vanwilgen - Jan 21, 2011 om 22:21
64 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet het niet, maar voordat jullie reageren lees eerst even wat er staat !!!

va
door vanwilgen - Jan 21, 2011 om 22:26
64 Antwoorden / 1 Vragen

voor alle betweters in deze maatschappij, vanaf augustus heb ik gemaild naar vodafone en het laatste contact met vodafone is 18 januari 2011 geweest, misschien helpt de volgende tekst om de betweters op afstand te houden :

Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast.

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

va
door vanwilgen - Jan 21, 2011 om 22:36
64 Antwoorden / 1 Vragen

edwardus en mahadma zullen heel waarschijnlijk deel uitmaken van het Web Relations team van Vodafone, deze speuren het web af naar negatieve publicaties van hun werkgever Vodafone

mahadma
door mahadma - Jan 22, 2011 om 00:38
11569 Antwoorden / 51 Vragen

@van willigen, Qute: "edwardus en mahadma zullen heel waarschijnlijk deel uitmaken van het Web Relations team van Vodafone, deze speuren het web af naar negatieve publicaties van hun werkgever Vodafone:". Waar je deze wijsheid vandaan haalt mag Joost weten, maar je spreekt nu echt wartaal.

edwardus
door edwardus - Jan 22, 2011 om 04:31
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Maar natuurlijk. Vanzelfsprekend werk ik bij elk bedrijf dat ik niet (ten onrechte) afkraak. Zo werk ik nu al o.a. bij Vodafone, Hi, Telfort, KPN, ING, Ziggo, en nog een stuk of wat, nu alleen nog zorgen dat ik salaris van ze ga ontvangen.

quantas
door quantas - Jan 22, 2011 om 22:22
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ts geeft Vodafone de schuld omdat men de verhuizing niet verwerkt heeft, maar dat heeft 0,0 met het niet betalen te maken.

Immers alles wordt bij mobiele abbo's automatisch afgeschreven dus een verhuizing resulteert dan niet in onbetaalde rekeningen.

Tevens staat je rekening ook online.

Dus ook al klopt je adres niet de betalingen gaan gewoon door, dus geen geld kunnen afschrijven is gewoon afsluiten en boete betalen.

TS schuift de schuld af terwijl het betalen toch zijn eigen probleem is en niet van Vodafone

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 09:31
64 Antwoorden / 1 Vragen

Niet bij iedereen word het automatisch afgeschreven, in mijn geval krijg ik een acceptgiro en deze rekeniningen worden niet online getoond,ik zou niet weten hoe ik een bedrag moet overschrijven zonder rekening en betalingkenmerk, misschien kan een ander dat wel?

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2011 om 10:43
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Een paar feiten: Je hebt terugeboekt (dus bewust niet betaald), terwijl je wist dat je moest betalen heb je geen enkele actie ondernomen (dus achterstanden in je betalingen gecreeërd), je hebt pas betaald nadat de deurwaarder (na maanden) in actie kwam. Daardoor is je registratie bij de BKR ontstaan. En daar kan je iedereen de schuld van geven, maar jij hebt niet betaald! Trouwens je wist het rekeningnummer van je provider (acceptgirokaart schrijf je) , dus je had onder vermelding van je tel nr een geschat bedrag kunnen overmaken en een mailtje kunnen sturen met de melding dat er geld onderweg was. En om dan edwardus en mij in het wilde ongegrond te gaan beschuldigen heeft helemaal geen zin. Op deze site stel je een vraag en je krijgt een antwoord. En dat dat antwoord soms niets is wat je wil horen, kijk, daar kan niemand wat aan doen.

birdies
door birdies - Jan 23, 2011 om 11:01
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........dus je had onder vermelding van je tel nr een geschat bedrag kunnen overmaken .........

Dat heeft geen enkele zin! Zonder acceptgirokenmerk kan Vodafone je betaling niet (goed) verwerken.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 11:17
670 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien niet meteen misschien maar je had wel degelijk bewijs dat je toch aan je verplichtingen had voldaan.
Nu heb je niks.

Je hebt al meer betaald dus dan heb je sowieso het rekeningnr al en kan je als omschrijving je 06 erbij zetten.
Dus het is gewoon je bent zelf nog verder in gebreke gebleven en zult nu dus terecht op de blaren mogen gaan zitten.

=birdies schreef op zondag 23 jan 2011, 11:01: .........dus je had onder vermelding van je tel nr een geschat bedrag kunnen overmaken .........

Dat heeft geen enkele zin! Zonder acceptgirokenmerk kan Vodafone je betaling niet (goed) verwerken.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 11:44
64 Antwoorden / 1 Vragen

Birdies, bedankt voor je reactie met gezond verstand, jij begrijpt wat er staat,ik heb al vaker een bedrag overgeschreven zonder betaalkenmerk later Vodafone gebeld en ze konden idd de betaling niet in hun systeem vinden.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 11:48
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ja je hoort wat er graag in je eigen straatje past.
Als jij het bedrag overschrijft ovv je 06 nr bij Vodafone kunnen ze het wel terugvinden.

En kunnen ze dat niet is dat hun probleem jij hebt immers betaald.

En na 1 keer een bedrag wat men niet kan plaatsen gaan de bellen rinkelen en gaan ze je bellen.
Maar door er vanuit te gaan dat ze niks doen, en zelf een betaling terugboekt etc ja dan zit je in een traject waar ze graag van je afwillen.

=vanwilgen schreef op zondag 23 jan 2011, 11:44: Birdies, bedankt voor je reactie met gezond verstand, jij begrijpt wat er staat,ik heb al vaker een bedrag overgeschreven zonder betaalkenmerk later Vodafone gebeld en ze konden idd de betaling niet in hun systeem vinden.

birdies
door birdies - Jan 23, 2011 om 11:53
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Als jij het bedrag overschrijft ovv je 06 nr bij Vodafone kunnen ze het wel terugvinden........

Ja natuurlijk! En zeker bij een geschat bedrag?

.......En na 1 keer een bedrag wat men niet kan plaatsen gaan de bellen rinkelen en gaan ze je bellen.........

Ha ha, mag ik even lachen??? Stort zelf eens een bedrag op die manier naar je provider, hoor ik graag wanneer ze je gebeld hebben.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 11:58
64 Antwoorden / 1 Vragen

ook goed, je heb gelijk ze kunnen dat allemaal terug vinden, het is maar goed dat jij de wegen kent zonder betaalkenmerk, ga zo door je bent een goed mens.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 11:58
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ja zeker nooit van betalingsconrole en boekhouding gehoord.

En ja ik praat wel degelijk uit ervaring en in dat geval was het Telfort.
Meneer u heeft een bedrag aan ons overgeschreven maar wij kunnen dat bedrag niet terugvinden maar wel een ander bedrag.

Toen had ik dus ook geen factuur gehad in de tijd dat het nog niet automatisch ging, gemiddeld bedrag genomen van de afgelopen maanden en netjes betaald.

1 kan men je niet afsluiten want je bent van goede wil en hebt betaald ondanks het foute bedrag.
en 2 wordt het sneller opgelost.

Maar ja sommige mensen denken dat providers dom zijn en dat bedrag dus niet onderzoeken.

=birdies schreef op zondag 23 jan 2011, 11:53: ........Als jij het bedrag overschrijft ovv je 06 nr bij Vodafone kunnen ze het wel terugvinden........

Ja natuurlijk! En zeker bij een geschat bedrag?

.......En na 1 keer een bedrag wat men niet kan plaatsen gaan de bellen rinkelen en gaan ze je bellen.........

Ha ha, mag ik even lachen??? Stort zelf eens een bedrag op die manier naar je provider, hoor ik graag wanneer ze je gebeld hebben.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 12:02
64 Antwoorden / 1 Vragen

quantas, je bent een brave burger, ik vind het wel erg knap dat jij in je boekhouding je toekomstige rekening weet te betalen, toch iemand die de exacte betaling weet terug te vinden, je bent zeker helderziend?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 12:09
670 Antwoorden / 0 Vragen

Jij kan niet lezen daarom heb je nu ook een BKR aan je kont hangen.

Ik zeg nergens dat ik het bedrag al wist, genomen heb wat ik gemiddeld elke maand al betaalde dat bedrag kwam uiteraard niet overeen met die rekening.
En dan zien ze een bedrag binnenkomen wat men niet kan thuisbrengen maar omdat mijn contractnr erbij stond hebben ze het opgezocht en dus gebeld.

Scheelde iets van 15 euro te weinig, en toen belde men dus waarom ik te weinig betaald had zonder acceptgiro kenmerk zoals gevraagd.
Omdat ik die niet had ging dat niet.

En dan krijg je per direct een correctierekening waarbij je betaling van dat bedrag meteen word verrekend en je nog dat openstaande bedrag moet betalen.

Dat doe je in je boekhouding en dan is het goed afgewerkt.

Jullie maken het 100x moeilijker dan het in werkelijkheid is.

=vanwilgen schreef op zondag 23 jan 2011, 12:02: quantas, je bent een brave burger, ik vind het wel erg knap dat jij in je boekhouding je toekomstige rekening weet te betalen, toch iemand die de exacte betaling weet terug te vinden, je bent zeker helderziend?

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 12:16
64 Antwoorden / 1 Vragen

Ik geloof dat jij ook niet kan lezen, ik ga het nog 1 keer vertellen, vanaf 4 augustus 2010 tot januari 2011 heb ik iedere maand via telefoon en mail contact gehad met vodafone waar mijn rekeningen blijven, (iedere maand contact dus)
na het volgende bericht van Vodafone in Oktober 2010 zou je denken dat je eindelijk je gevraagde rekeningen ontvangt.

Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast.

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

NIET DUS!!!!! EN NATUURLIJK DISCUSIEER JIJ NOG VERDER.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 12:23
670 Antwoorden / 0 Vragen

Nee ik lees wel jij alleen niet ik heb het over betalingen DOEN, die doe jij niet ook geen geschat bedrag eigen initatief .

Jij mailt en belt alleen maar, maar onderneemt dus verder niks.

Ondanks dat de fout bij Vodafone ligt had jij gewoonweg zelf het gemiddelde over kunnen boeken en had men deze fout niet kunnen afschuiven op wnabetaling je kreeg immers geen rekening maar hebt wel netjes betaald.

Feit blijft waarom sommige mensen altijd zo'n moeite hebben om wat gedaan te krijgen 1 simpel telefoontje en het is opgelost.

=vanwilgen schreef op zondag 23 jan 2011, 12:16: Ik geloof dat jij ook niet kan lezen, ik ga het nog 1 keer vertellen, vanaf 4 augustus 2010 tot januari 2011 heb ik iedere maand via telefoon en mail contact gehad met vodafone waar mijn rekeningen blijven, (iedere maand contact dus)
na het volgende bericht van Vodafone in Oktober 2010 zou je denken dat je eindelijk je gevraagde rekeningen ontvangt.

Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast.

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

NIET DUS!!!!! EN NATUURLIJK DISCUSIEER JIJ NOG VERDER.

edwardus
door edwardus - Jan 23, 2011 om 12:24
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dan is het simpel: laat Vodafone je registratie bij BKR en Preventel doorhalen.
Als jij werkelijk in je recht staat moet dat geen enkel punt zijn, ook bij Vodafone niet. Ze hebben ook een Webcare team trouwens.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 12:27
64 Antwoorden / 1 Vragen

...............Feit blijft waarom sommige mensen altijd zo'n moeite hebben om wat gedaan te krijgen 1 simpel telefoontje en het is opgelost.................................

DAT IS IDD GEBLEKEN!!!

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 12:33
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ja alleen heb ik net ff gelezen nog je geeft aan in Augustus niet betaald en September al afgesloten dan ben je dus al meer maanden niet aan het betalen.

Dus buiten die verhuizing betaal je dus schijnbaar al vaker niet of te laat want geen enkele provider sluit je na 1 maand al geheel af.

Je hebt een week of 2 om je rekening te betalen, dan krijg je een herinnering dan een aanmaning en de melding dat je afgesloten word je bent dan al een maand verder.
Dan heb je nog de kans om te betalen en word je aangesloten, je zit dan al op meer dan 1 maand.

Betaal je dan nog niet wordt het uit handen gegeven en je abbo opgezegd met alle kosten vandien.

Maar zoals gewoonlijk springen mensen met de waarheid om dat het beter in hun eigen straatje past.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 12:40
64 Antwoorden / 1 Vragen

pfffffff, ik heb in Augustus mijn verhuizing doorgegeven, dus geef ik hier aan dat juli 2010 netjes is betaald, verder hebben ze me eind september afgesloten, wat gebruikelijk is om iemand na 8 weken af te sluiten,ik had idd zelf voor Vodafone moeten spelen, MAAR HEB NA AUGUSTUS GEEN ENKELE REKENING GEHAD,
Na de welgemeende excusses in oktober heb ik nogmaals geen enkele rekening gehad, December een deurwaarder die kon mij ineens wel een rekening sturen,adres was dus toch bekend.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 12:44
64 Antwoorden / 1 Vragen

en het is jouw toch wel duidelijk dat de herindering en aanmaning mij ook niet heeft bereikt?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 12:47
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ja je kan de schuld blijven afschuiven dan zul je lang genieten van je BKR notering.
En uiteraard nergens meer een mobiel abbo kunnen afsluiten omdat je zelf eigenwijs blijft.

Het is idd na 8 weken dat is 2 maanden, gelet op het feit dat je 2 weken betalingstermijn hebt zit je op 10 weken het afsluiten telt nl pas na de betaaldatum.

Dus ben je zelf in gebreke, je bent verhuisd normale mensen laten dan ook hun post doorzenden dat is dus ook niet gebeurd want anders zou je wel een rekening hebben gehad, immers het oude adres werd nog gebruikt.

Bij normale mensen die afhankelijk zijn van hun nr laten daar dan geen 8 weken overheen gaan die gaan bv naar een Vodafone winkel toe waar men direct alles kan nakijken.

Buiten het feit dat het adres niet gewijzigd is blijkt nergens uit dat de facturen niet verstuurd zijn.
Dat zijn ze schijnbaar wel dus naar het oude adres, dat kan je Vodafone verwijten, dat jij je post niet door laat sturen etc is niet het probleem van Vodafone dat is echt je eigen pakkie an.

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2011 om 13:12
11569 Antwoorden / 51 Vragen

@quantas, ik vraag mij af hoe vanwilgen reageert als hij zijn salaris te laat van de werkgever krijgt? Dan wacht hij natuurlijk ook ....................... of niet?

birdies
door birdies - Jan 23, 2011 om 13:20
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 23 jan 2011, 13:12]@quantas, ik vraag mij af hoe vanwilgen reageert als hij zijn salaris te laat van de werkgever krijgt? Dan wacht hij natuurlijk ook ....................... of niet?

Slaat natuurlijk nergens op, vanwilgen heeft:
1. Het nieuwe adres netjes door gegeven
2. Regelmatig telefonisch contact gehad
3. Regelmatig mail contact gehad.

Omdat de administratie bij Vodafone zo belabberd in elkaar steekt, kun je van klanten niet verwachten dat ze tot in het oneindige maar door blijven gaan met bellen en mailen. Naar mijn mening, afgaande op wat vanwilgen heeft geschreven, heeft hij meer dan genoeg actie ondernomen. Het is Vodafone klantenservice die hier steken laat vallen.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 13:26
670 Antwoorden / 0 Vragen

@ Birdies

Ja Vodafone laat steken vallen dat ontken ik ook niet, dat is nl dat men het adres niet heeft gewijzigd.
Ik neem ook aan dat je het adres niet op dezelfde dag van je verhuizing doorgeeft maar al weken voor je weet dat je gaat verhuizen.

Maar de facturen zijn wel verstuurd maar naar het oude adres, dat TS zelf te lam is om zijn post door te laten sturen of evt bij de nieuwe bewoners even aan te bellen of er evt nog post is gekomen is toch echt niet het probleem van Vodafone.

Als het aan de TS ligt is Vodafone daar verantwoordelijk voor maar dat is ie toch echt zelf.

Dat ie Vodafone belt dat is dan ook gebeurd maar Vodafone hoeft niet zijn postverhuizing te regelen alleen het adres aan te passen en dat laatste is fout gegaan maar facturen zijn dus wel degelijk verstuurd.

edwardus
door edwardus - Jan 23, 2011 om 13:32
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nou quantas, je weet wellicht dat ik een voorstander van eigen verantwoordelijkheid ben, maar de "verhuisservice" is én niet meer kosteloos zoals vroeger én als tegenprestatie voor die betaling krijg je er volautomatisch spam via post en telefoon bij, NEM's die je ineens gaan vragen of ze je energienota mogen verlagen enzo. Daar ben ik dus niet meer zo van gecharmeerd. Verder blijf ik bij mijn vorige reactie: als Vodafone fout zit, moeten ze ook de fout ongedaan kunnen maken.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 13:42
670 Antwoorden / 0 Vragen

HoHo omdat de verhuisservice niet kostenloos is gebruikt iemand het niet meer.
De verantwoordelijkheid van je verhuizing blijft toch echt wel bij jezelf liggen.

Dat Vodafone de wijziging niet doorvoert is geen reden om niet te betalen, de post zal ergens aankomen neem ik aan he.

Dat is toch echt het probleem van de consument dan, kijk als ik mijn bedrijf verhuis laat ik de post mee verhuizen en stel leveranciers en klanten op de hoogte.

Als ik dan van bepaalde leveranciers geen rekeningen zou krijgen omdat hun het adres niet aanpassen komt de rekening vanzelf wel via de verhuisservice binnen.

Ben ik te lam om daar geld aan uit te geven ligt de verantwoordelijkheid bij mij om regelmatig even de nieuwe bewoners te bellen of er post nog is gekomen, lijkt me de normaalste gang van zaken toch.

De fout van foute adressering ligt idd bij Vodafone maar bij de rechter haal je bakzijl daar er van iemand zelf verwacht word voor de duur van ongeveer 6 maanden de post te laten doorzenden.
Als je dat niet doet kan je ook niet lopen klagen want de rekeningen zijn wel degelijk verstuurd.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:09
64 Antwoorden / 1 Vragen

Om deze discussie tot een einde te laten komen, laat ik jullie weten hoe de rechtzaak is verlopen.Doorzend service of niet, ik heb schriftelijk mijn verhuisbericht doorgestuurd aan Vodafone via mijn eigen login pagina,dat is mijn plicht en die ben ik ruim voor de verhuizing netjes nagekomen, en tot slot uit ervaring doe ik geen betalingen zonder een betalingskenmerk.

birdies
door birdies - Jan 23, 2011 om 14:12
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Om deze discussie tot een einde te laten komen, laat ik jullie weten hoe de rechtzaak is verlopen.......

Graag!

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:14
670 Antwoorden / 0 Vragen

Dan blijf met een plank voor je kop lopen succes.

Ik leg je al diverse malen uit dat Vodafone de fout heeft gemaakt om het adres niet te veranderen daar bieden ze excuses voor aan.

Gevolgschade rechtszaak en afsluiten wordt door de rechter van tafel geveegd in jouw nadeel.

Jij bent nl zelf verantwoordelijk om je post door te laten sturen of op het oude adres regelmatig op te halen.

Dat heb jij zelf nagelaten, want Vodafone kan wel bewijzen dat de facturen verzonden zijn aan je oude adres.
Dat jij te lam bent om je post door te laten zenden is dus ook geen reden om niet te betalen.

Rechter zal oordelen ja meneer de verantwoordelijkheid om post niet door te zenden komt geheel voor uw eigen rekening dus ben je straks buiten de afkoopsom ook nog de kosten van de rechtszaak kwijt.

Slim om te besparen op een paar euro voor post door laten sturen.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:18
64 Antwoorden / 1 Vragen

Blijf jij nou doorgaan, wil jij je gelijk halen.

Oke dan maar even een ander voorbeeld, in Oktober excuses gehad van Vodafone, waarom is dan na deze periode mijn post niet ontvangen op het nieuwe adres? Oktober geen post, November geen post, December geen post, Terwijl Vodafone in haar excuus brief aankondigd om ook het adres aan te passen, nu had ik dus mijn rekeningen moeten ontvangen, of is dit weer een fout van de consument?

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:22
64 Antwoorden / 1 Vragen

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:22
670 Antwoorden / 0 Vragen

Daarom hanteert TNT ook 6 maanden doorstuurservice omdat het niet overal even snel wordt aangepast.

Het gaat niet om gelijk hebben maar jij wilt je eigen verantwoordelijkheid niet INZIEN, als er om wat voor reden dan ook geen factuur komt is het eerste wat je gaat denken he dat komt nog op het oude adres aan even actie ondernemen en dat doe je gewoonweg niet.

Ja bellen naar Vodafone maar de post ligt op het oude adres dus daar had je als eerste al moeten zijn.

Maar blijf eigenwijs we zien je straks hier wel klagen dat je veroordeeld word voor alle kosten.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:28
64 Antwoorden / 1 Vragen

jesus man of vrouw, lees het bericht even van Vodafone, Wat staat daar? vanaf hier had de post mij op het nieuwe adres moeten bereiken, tenminste dat is wat er staat? en wat toegezegt is door Vodafone. WAT BETEKEND BIJ JOUW PER DIRECT AANPASSEN.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:28
670 Antwoorden / 0 Vragen

Net even bij TNT gekeken kost je schrik niet voor 6 maanden:

6 maanden met 35% korting € 36,66

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:31
64 Antwoorden / 1 Vragen

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

WAAROM DOORZEND SERVICE, WAAR MOET DIE POST NU HEEN DAN?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:32
670 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt geen houten plank maar een betonnenplaat voor je KOP.

Vodafone geeft hun fout toe en had het meteen moeten zenden klopt als een bus maar de verantwoordelijkheid om een redelijke termijn post door te sturen is jouw verantwoordelijkheid.

Anders had je nl in Augustus al de rekening gehad.

Dat schuif jij lekker af, jij wilt 36 euro besparen omdat jij te lam bent je post door te laten sturen.

Het gevolg te laat betalen is daarom ook geheel voor jouw rekening

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:33
670 Antwoorden / 0 Vragen

[quote]WAAROM DOORZEND SERVICE, WAAR MOET DIE POST NU HEEN DAN

Zoiets regel je voor je verhuisd niet erna.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:34
64 Antwoorden / 1 Vragen

HEB JIJ EEN ZONNEBRIL OP ? het is het werk van Vodafone om mijn rekeningen te sturen.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:35
64 Antwoorden / 1 Vragen

Als je mee wilt discussieren dan had je een eental berichten geleden kunnen lezen dat ik ruim voor de verhuizing mijn adres wijziging had doorgestuurd.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:38
64 Antwoorden / 1 Vragen

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

en hier wordt het ook beaamd dat ik ruim op tijd mijn adreswijzing heb verstuurd naar Vodafone, WAAR WIL JE NU HEEN ?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:38
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen zonnebril op maar jij wel een betonnenbunker voor je kop.

Vodafone stuurt je ook rekeningen die door een verhuizing van jouw zijde niet juist verstuurd worden dat klopt geheel.

Maar jij bent degene die verantwoordelijk is om zijn post door te laten sturen, of op te halen bij het oude adres.
Dat heb jij zelf nagelaten.

Dus als je zo blijft denken zul je nog veel rechtszaken krijgen ben ik bang.

=vanwilgen schreef op zondag 23 jan 2011, 14:34: HEB JIJ EEN ZONNEBRIL OP ? het is het werk van Vodafone om mijn rekeningen te sturen.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:42
64 Antwoorden / 1 Vragen

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

wat moet ik nu regelen bij tnt, mijn adres is aangepast bij Vodafone, LEES EVEN DIT BOVENSTAANDE BERICHT, VANAF HIER GEEN POST ONTVANGEN!!!!!!

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:43
64 Antwoorden / 1 Vragen

Welke verantwoording ligt bij mij, ik heb er alles aan gedaan.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:49
670 Antwoorden / 0 Vragen

Tegen zoveel domheid kan je gewoonweg niet op.

Je had dat vantevoren al moeten regelen bij TNT dat vanaf verhuisdatum alle post van adres A gericht aan jou naar Adres B gestuurd werden voor bv 6 maanden.

Dan had je nl dit niet gehad want dan was de post aangekomen en had je alsnog Vodafone kunnen bellen en zeggen hey ik ben allang verhuisd graag adres aanpassen.

Maar jij hebt je post niet door laten zenden dus dat is jouw eigen verantwoordelijkheid dat staat los van de fout van vodafone.

Als ik in jou schoenen stond was ik begin September al naar het oude adres gegaan om te kijken of er evt post was gekomen en ja dat is echt je eigen verantwoordelijkheid en die probeer jij af te schuiven.

Daarom is juist ook die service van de TNT omdat er altijd bedrijven en mensen zullen zijn die het adres niet aanpassen of vergeten, en op deze manier krijg je dan toch de post.

Maar hopen dat alles wel goed komt en 0,0 initatief nemen om bv op het oude adres te kijken ligt geheel in je eigen verantwoording.

Kijk als dit na 6 maanden nog niet verwerkt was dan had je een punt maar dat is niet zo.
Je hebt nl meer dan zat tijd gehad om de post op te halen cq door te laten sturen

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:51
64 Antwoorden / 1 Vragen

Als je een bril wilt kan ik die wel verzenden naar je, - 10 heb je ?

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2011 om 14:52
11569 Antwoorden / 51 Vragen

@quantas, misschien dat TS de uitspraak van de rechter wèl accepteerd?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 14:56
670 Antwoorden / 0 Vragen

Hij zal wel moeten.
Ik weet dat de rechter geen genoegen neemt met ik heb mijn adres wel doorgegeven maar ben te lam geweest om 36 euro uit te geven om post door te laten sturen naar mijn nieuwe adres.
Ook ben ik te lam meneer de rechter om even naar het oude adres te gaan om te vragen of er evt post voor mij is gekomen, maart meneer de rechter dat is de schuld van Vodafone hoor want ik heb geen verantwoordelijkheid zelf.

Maar ja zo gaat het altijd op Kassa niemand heeft enige zelfverantwoording schijnbaar.

=mahadma schreef op zondag 23 jan 2011, 14:52: @quantas, misschien dat TS de uitspraak van de rechter wèl accepteerd?

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 14:56
64 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe dan ook, ik ben mijn plicht nagekomen, en nogmaals ruim voor mijn verhuizing heb ik het schriftelijk doorgestuurd dat is mijn plicht.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:00
670 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij zit er ook staaldraad in die betonnen bunker.

Je bent je plicht niet nagekomen, ja 1 deel adreswijziging doorgeven dat klopt en dat is ook een administratiefoutje van Vodafone.

Maar dat ontslaat jou niet van zelf verantwoordelijkheid, oa je post vanaf begin verhuizing door laten sturen van oud naar nieuw.
Of zelf eens kijken op het oude adres.

Dus blijf lekker eigenwijs ik zet er 100 euro op dat jij bakzeil haalt bij de rechtbank.
Waarom omdat jij te lam bent om na te vragen bij het oude adres voor post bestemd voor jou en ook je post niet door laten sturen.

Dus buiten Vodafone zul je misschien nog wel meer deurwaarders gaan krijgen, als je zo simpel blijft denken.

=vanwilgen schreef op zondag 23 jan 2011, 14:56: Hoe dan ook, ik ben mijn plicht nagekomen, en nogmaals ruim voor mijn verhuizing heb ik het schriftelijk doorgestuurd dat is mijn plicht.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:01
64 Antwoorden / 1 Vragen

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

Als je dit bericht krijgt dan ben je nergens te lam voor maar dan heb je je uiterste best gedaan, adres is per direct gewijzigd, en dan hoeft deze lamme natuurlijk niet naar het oude adres te gaan om te vragen ;is er nog post voor deze lamme, het is immers bevestigd.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:07
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ik stop ermee ik heb het gevoel met iemand met een IQ van -45 te moeten praten.

Wat snap jij niet aan eigen verantwoordelijkheid,

Je kijkt alleen naar Vodafone, ik denk dat er op je oude adres nog wel meer post zal liggen gericht aan jou.

Waarom laat je je post niet doorsturen en waarom ga je niet naar het oude adres.

Dit staat helemaal los van het feit dat Vodafone het niet verwerkt had, post doorzenden of ophalen op een oud adres gedurende een aantal maanden is echt wettelijk gezien je eigen verantwoordelijkheid.

Als je in September al naar adres A was gegaan had je nu geen rechtszaak gehad die je een kleine 3000 euro gaat kosten straks.
En als je 36 euro uitgegeven had, had je ook geen problemen nu.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:21
64 Antwoorden / 1 Vragen

Je heb ook gelijk, jou iq ligt idd niet al te hoog, en lezen leer je al op de basisschool,iemand met een iq die gelijk ligt met een dood varken die blijft maar herhalen van zijn eigen verhaal, maargoed ik zal € 36 uitgeven voor de doorzend service, misschien kun jij mij een adres opgeven waar mijn post NU heen moet?

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:24
64 Antwoorden / 1 Vragen

€ 3000,- voor een rechtzaak,zie je een iq van een dood varken, waar haal jij die informatie vandaan ?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:24
670 Antwoorden / 0 Vragen

Je leest niet.

Dat had jij ruim voor je verhuizing al moeten doen bij TNT.
Nu kan jij alleen nog hopen dat evt nieuwe bewoners je post nog voor je bewaard hebben.

En daar zul je toch echt voor langs moeten gaan op je oude adres.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:27
670 Antwoorden / 0 Vragen

Meer dan 1000 euro die je schuldig bent ex rente en exploot rechtszaak.
Dan kan je vlot aan 2000 komen, en dan heb je misschien de pech nog dat de rechter je vanwege nalatigheid ook veroordeeld tot de kosten van de rechtszaak die Vodafone tegen je aanspande.

Die mag je dan ook nog even betalen.

Dus is eerder krap gerekend ipv ruim.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:28
64 Antwoorden / 1 Vragen

heel veel paginas terug heb ik gezet dat ik dat heb gedaan,let op !!! nog een keer ruim van te voren voor mijn verhuizing heb ik schriftelijk mijn verhuizing doorgegeven, wie leest dus niet??

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:32
64 Antwoorden / 1 Vragen

Uit alle richtingen ben ik niet nalatig geweest, hey ik laat je de uitslag weten, maar ik stop er nu echt mee, ik vond het best leuk om zo even te communiceren over Vodafone, dank je.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:33
670 Antwoorden / 0 Vragen

Zelfs iemand bij een sociale werkplaats heeft volgens mij nog meer verstand dan jij.

Je wilt gewoonweg alleen horen wat er precies in jou straatje past.

Je hebt inderdaad de wijziging doorgegeven maar omdat niet iedereen altijd het meteen zal aanpassen word er overal aangeraden je post of zelf op het oude adres wat verkeerd is verstuurd nog zelf op te halen of Tnt de post 3 a 6 mnd door te laten sturen.

Beide heb je niet gedaan.

Dus kortom er zullen nog meer leuke brieven voor je liggen op je oude adres.

Jij denkt te simpel en wilt gewoonweg niet inzien dat er vanuit jou zijde ook alles gedaan moet worden om de post te ontvangen en dat heb je nagelaten.

Jij vind ik stel 1 partij op de hoogte dus dat is ok, maar het verhuizen is echt je eigen probleem zelf.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:34
64 Antwoorden / 1 Vragen

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice
WAT HEB IK NIET GEDAAN?????

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:39
670 Antwoorden / 0 Vragen

[quote] WAT HEB IK NIET GEDAAN?????

Ik kan je 1 tip geven ga morgen naar een OOGARTS.
Want wat je niet hebt gedaan cq verzaakt heb ik al tig keer getyped ik kap ermee.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:42
64 Antwoorden / 1 Vragen

VODAFONE STELT ; BIJ ADRESWIJZIGING VIA DE EIGEN INLOGPAGINA DE ADRESWIJZIGING BINNEN 3 WEKEN TE VERWERKEN.

HET ZIJN NIET MIJN REGELS MAAR DIE VAN VODAFONE, AANGEZIEN IK 1 SEPTEMBER BEN VERHUIST EN 4 AUGUSTUS TE HEBBEN DOORGEGEVEN ZIJN DEZE GEGEVENS PER 25 AUGUSTUS IN HET SYSTEEM ZIJN DOORGEVOERD, DIT BERICHT ONTVANG JE NA VERZENDING OP HUN EIGEN SITE, JE MAG DAN TOCH AANNEMEN DAT HET OOK GEBEURD, EN DAN HOEF IK ER NIET MEER ACHTERNA, EN ALS JE WEER BEWEERD DAT IK HET TE LAAT HEB DOORGEGEVEN LEES HET VOLGENDE BERICHT NOG EENS ......

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:46
670 Antwoorden / 0 Vragen

Je zou goed een AMBTENAAR kunnen zijn die lezen ook precies de delen die hun leuk lijken en de rest niet.

Je adreswijziging bij Vodafone heeft 0,0 te maken met je eigen verantwoordelijkheid.
Op je oude adres zal nog meer post liggen, omdat je te lam bent geweest om het zelf op te halen en/of het te laten doorsturen.

Ik hoop voor jou dat je dat nu eens in wilt zien anders zie ik het heel somber voor je in bij de rechtbank.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 15:48
64 Antwoorden / 1 Vragen

NA 24 OKTOBER 2010, WAT PER DIRECT IS AANGEPAST DOOR VODAFONE HEB IK DE MAANDEN OKTOBER, NOVEMBER , DECEMBER GEEN REKENING ONTVANGEN, WEL GEBELD NAAR DE KLANTESERVICE HELAAS ZONDER RESULTAAT, NOGMAALS........WELKE VERANTWOORDELIJKHEID BEN IK MISGELOPEN?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 15:55
670 Antwoorden / 0 Vragen

Als je net zo goed leest dan je wilt schreeuwen had je de oplossing al in September gevonden.

Aanpassingen kosten tijd zeker bij grote bedrijven.

JIJ HAD NAAR JE OUDE ADRES MOETEN GAAN OM DAAR JE POST OP TE HALEN WAT ER NOG NAAR TOE GESTUURD IS OF DOOR MOETEN LATEN STUREN VIA TNT.

Als je het nu nog niet snapt dan zoek je het maar uit.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 16:02
64 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=quantas schreef op zondag 23 jan 2011, 15:55]Als je net zo goed leest dan je wilt schreeuwen had je de oplossing al in September gevonden.

Aanpassingen kosten tijd zeker bij grote bedrijven.

JIJ HAD NAAR JE OUDE ADRES MOETEN GAAN OM DAAR JE POST OP TE HALEN WAT ER NOG NAAR TOE GESTUURD IS OF DOOR MOETEN LATEN STUREN VIA TNT.

Als je het nu nog niet snapt dan zoek je het maar uit.

JE BENT ECHT NIET GOED.

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 16:05
670 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem is al ontstaan in Augustus die heb je al niet betaald.

Dat is het gevolg van niet je post door laten sturen of ophalen op je oude adres.

Dat afschuiven op een ander omdat jij daar geen zin in hebt is je eigen probleem.

Je blijft alleen hameren op het feit van Vodafone, maar je eigen verantwoordelijkheid wil of kan je niet zien schijnbaar.

Nogmaals ga naar je oude adres als je gelukt hebt liggen daar alle rekeningen en overige post nog.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 16:14
64 Antwoorden / 1 Vragen

Wat ik jou probeer duidelijk te maken uit het stuk van Vodafone is dat ik er alles aan heb gedaan om mijn rekeningen te krijgen.

WIJ ALS CONSUMENT HEBBEN MAAR 1 PLICHT, EN DAT IS TIJDIG VOOR JE VERHUIZING JE ADRESWIJZIGING DOORGEGEVEN AAN EEN INSTANTIE, DAT HEB IK GEDAAN, WAT VODAFONE DAARMEE DOET IS NIET MIJN ZAAK.

Ik mag aannemen dat als je een verhuizing doorgeeft en Vodafone geeft te kennen dit binnen 3 weken verwerkt te hebben dat ik ik daar niet achteraan hoef te gaan, uit het bericht van Vodafone kun je zien dat ik constant contact heb gehouden om de rekening op mijn nieuwe adres te krijgen, alle andere rekeningen krijg ik netjes op mijn nieuwe adres, ik heb dus geen reden om terug te gaan naar het oude adres en ook geen doorzend service te nemen omdat ik verantwoordelijk ben geweest om alle instanties op de hoogte te brengen , alles is ook goed gegaan behalve bij VODAFONE

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 16:27
670 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals overal kan wat fout gaan en dan dien jij op je oude adres toch te kijken of er nog evt post is voor je.
Dat had je dus in Augustus al moeten doen, dat het in Oktober door V alsnog aangepast is wil niet zeggen dat alle systemen al gesynchroniseerd zijn ineens.

Dat is dus gewoonweg nalatigheid van jou je wist immers dat je moets betalen, kwamen geen facturen dus geen enkel benul schijnbaar dat er op het oude adres nog post geweest is schijnbaar.

En daar heb je die verhuisservice nu voor om dit te voorkomen.
Maar ja doe lekker eigenwijs en ga huilie doen bij de rechter die zal hoogstens V verwijten niet sneller gehandeld te hebben.

Maar de rechter pakt jou van de andere zijde aan omdat je ook gewoonweg eigen verantwoordelijkheid hebt bv kijken op oud adres of post laten doorsturen juist om dit soort dingen te voorkomen.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 16:41
64 Antwoorden / 1 Vragen

Maar waarom? ik heb meerdere malen contact met Vodafone, kan ik beter mijn rekening halen bij Vodafone, misschien vergeet jij dat een bedrijf een plicht heeft, het voeren van een juiste klanten administratie en als je dat niet kan als bedrijf dan moeten ze hun deuren sluiten.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 16:42
64 Antwoorden / 1 Vragen

En huilie doe ik niet, ik ga de strijdt wel aan hoor, ik loop net weg, huilie doen die hagenese maar

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 16:45
670 Antwoorden / 0 Vragen

Uiteraard heeft V plichten en rechten maar ook voor jou zijn er RECHTEN en PLICHTEN.

Dat jij je post niet door laat sturen cq ophalen is toch echt je eigen probleem.
Want je wist in Augustus al dat het niet klopte dus had je al meteen naar je oude adres moeten gaan om daar de post op te halen.

Dat het uiteindelijk in Oktober 3 maanden later is aangepast ontslaat je niet van je betalingsverplichtigingen.

Waarom allemaal zo moeilijk doen als het vele malen makkelijker kan.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 16:49
64 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat jij het te moeilijk maakt, jij blijft maar hameren op mijn verplichting en die ben ik nagekomen, ik weet niet wat er mij te verwijten valt, bij alle bedrijven loopt de administratie keurig, behalve bij Vodafone

birdies
door birdies - Jan 23, 2011 om 17:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Ik denk dat jij het te moeilijk maakt, jij blijft maar hameren op mijn verplichting........

Dat komt omdat hij een kleine ondernemer is met een hele grote ondernemerspet!

Natuurlijk hebben consumenten ook plichten, maar, zoals ik al eerder zei, daar heb je n.m.m. aan voldaan.

En wat de verhuisservice betreft: veel post wordt niet eens meer door TNT bezorgt en bovendien is die service van TNT, net als alle andere services van TNT, zeker niet 100% betrouwbaar.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:03
670 Antwoorden / 0 Vragen

Tegen muren valt niet te praten.

Als er wat misgaat in dit geval al in Augustus had je al naar je oude adres moeten gaan dan had je de rekening al gehad en was je niet afgesloten geweest met alle kosten vandien.

Het enige wat V verweten kan worden is dat ze te lang doen over aanpassingen, maar jij wist dat er wat fout was en jij gaat niet even kijken of er op je oude adres nog post is.

Jij wacht af je belt wel met V maar dat is niet de afd die de brieven en rekeningen stuurt.

Kortom je hebt gewoonweg zelf teveel zitten hameren op een fout bij V maar zelf 0,0 gedaan behalve bellen.

Als jij gewoon de post opgehaald had of door laten sturen was het probleem er geweest van niet tijdig aanpassen, maar had je wel alle tijd om te betalen.

Zeker als je nu dingen wilt eisen 3500 euro omdat je geen telefoon had zal je dit verweten worden je had nl de kans en die heb je niet benut.

En je hoeft me niet te geloven heb er al veel zo gezien die met tranen uit de rechtszaal kwamen omdat ze lekker eigenwijs bleven.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:04
64 Antwoorden / 1 Vragen

Vodafone heeft me 31 december zelfs aangeboden om na betaling mijn aansluiting weer te herzien, er zat bij mij echter wel voorwaarde aan , dat hun mijn registratie bij BKR en PREVENTEL ongedaan zouden maken, hiermee ging Dhr Gerson akkoord, echter is Vodafone deze voorwaarde niet nagekomen, Als vodafone na beeindiging contract akkoord gaat met deze voorwaarde wil het wel zeggen wat voor een fout hun hebben gemaakt, in januari weer gebeld met Vodafone, gevraagd naar Dhr Gerson en deze was ineens onbekend bij Vodafone.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:06
670 Antwoorden / 0 Vragen

@ Birdies,

Als de service niet 100% betrouwbaar meer is heb jij in ieder geval nog aan je verplichtingen voldaan.

TS heeft niet aan zijn verplichting voldaan, want hij wist in augustus al dat er wat fout was en die rekeningen lagen dus op het oude adres evenals september en oktober en toen is het aangepast door V.

Dus ja hij had eerder actie moeten ondernemen toen er geen rekening kwam, bellen is leuk dat geef ik toe, maar als je zo afhankelijk bent laat je niks over aan het toeval dan ga je op onderzoek uit in dit geval het oude adres.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:09
670 Antwoorden / 0 Vragen

Staat dat op papier nee dus bewijs het maar.

Dat men akkoord gaat wil niks zeggen gaat wel vaker zo, immers schuld is betaald dus kunnen ze gewoon weer een contract aangaan.

En HERZIEN is ook nog geen akkoord.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:11
64 Antwoorden / 1 Vragen

In januari 2011 heb ik de rekeningen eindelijk per mail toegezonden gekregen, evenals de aankondiging dagvaarding, dan is het duidelijk dat ik even wacht met de betaling omdat Vodafone de BKR registratie evenals de terugtrekking van de deurwaarder niet is nagekomen. Nalatigheid heet dat en zelfs na afspraak met Vodafone.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:16
64 Antwoorden / 1 Vragen

Dus jij zegt hoe dom je ook klinkt met je ondernemerspet, is dat als jou contract word beeindigd en je betaald de restschuld, dat hun je contract weer aansluiten, ik zal nog even de definitie van contract beindiging tot je nemen, dit is echt dom wat je zegt.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:18
670 Antwoorden / 0 Vragen

Dan wacht lekker.
Blijf eigenwijs kom straks aub niet huilen dan.

Afspraken zet je op schrift.
Zolang jij niks betaald hoeft V niks aan te passen, en hoe langer je wacht hoe minder kans dat men het nog weghaalt ook.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:19
64 Antwoorden / 1 Vragen

En staat het op papier, nee dat is nl waarom iedere ondernemer liever telefonisch contact wil en niet schriftelijk, en waarom de consument juist schriftelijk moet reageren!!!!!! wat wel zwart op wit staat is dat ik mijn rekeningen uiteindelijk in januari 2011 heb gekregen via de mail van de afzender PRINTER@VODAFONE.NL waardoor mijn verhaal wel erg geloofwaardig word voor de rechter.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:20
670 Antwoorden / 0 Vragen

Zeg ik dat je kan gewoon niet lezen.

Ik zeg dat het wel vaker voorkomt dat men dat doet.

Er is maar 1 persoon die hier dom lult en de schuld alleen maar bij een ander legt dat ben je toch echt zelf.

=vanwilgen schreef op zondag 23 jan 2011, 17:16: Dus jij zegt hoe dom je ook klinkt met je ondernemerspet, is dat als jou contract word beeindigd en je betaald de restschuld, dat hun je contract weer aansluiten, ik zal nog even de definitie van contract beindiging tot je nemen, dit is echt dom wat je zegt.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:23
64 Antwoorden / 1 Vragen

Scan from a Xerox WorkCentre Pro?
Details verbergen printers.nl@vodafone.comprinters.nl@vodafone.com

E-mail verzenden
E-mail zoeken
Details weergevenAan

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:25
670 Antwoorden / 0 Vragen

En wat wordt er geloofwaardig dat je nu de facturen hebt gehad.

Denk je dat een rechter dom is en niet zal zeggen ja u zag geen factuur komen is het niet in uw pot zaagsel opgekomen om even naar het oude adres te gaan kijken tot 3 maanden toe want toen was u al in gebreke.

Dat staat echt los van het feit dat V het langzaam aan heeft gepast, je was nl niet geheel afhankelijk van V zijn aanpassing.
Je had gewoonweg veel leed zelf al kunnen voorkomen, daarna had je V om hun oren kunnen slaan dat ze niet doen wat ze moesten doen.

Maar dan ben je zelf je betaalverplichting nagekomen.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:26
64 Antwoorden / 1 Vragen

Alles wijst er dus op dat Vodafone mij kon bereiken en mijn herhaalde verzoeken kon uitvoeren, ja ook ik ben benieuwd of Vodafone deze rechtzaak wint, ik denk nl van niet

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:28
64 Antwoorden / 1 Vragen

Nee dat zal een rechter zeker niet zeggen, hij zal vragen hoevaak ik contact heb gehad met Vodafone, en dat is de enige plicht van de consument en daar heb ik aan voldaan, er is geen enkele rechter die mij terug verwijst naar mijn oude adres terwijl ik alles netjes heb doorgegeven, geloof me Vodafone verliest deze rechtzaak

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:28
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ja en van de andere zijde wijst alles erop dat jij 3 maanden gewoonweg te lam bent geweest om naar je oude adres te gaan om evt post nog op te halen.

Want je had gewoonweg kunnen weten dat daar de rekeningen nog lagen, dat gewoonweg negeren gaat je nu veel geld kosten.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:33
670 Antwoorden / 0 Vragen

Vanaf Oktober zou je dat kunnen aanvoeren ja maar niet die 3 maanden van te voren, dan had jij nl er alles aan moeten doen om de schade te beperken en dat heb je niet gedaan.

Ik snap niet dat je zo moeijlijk doet over post doorsturen of het evt ophalen op het oude adres.
Dat had je veel bespaart.
Als je bij de rechter net zo eigenwijs blijft ben je zwaar de sigaar dat weet ik wel.

Ik heb al meerdere mensen met zo'n mond gezien bij de rechter en allemaal legden ze het af.
Ik zou het 1 al veel sneller opgelost hebben als ik in je schoenen stond en 2 ook die post opgehaald hebben.
Ook al geef jij een wijziging door en je weet dat het niet is gebeurd dan weet je wel dat het op je oude adres ligt en dat zelf verzaken om na te kijken is echt nalatigheid.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:50
64 Antwoorden / 1 Vragen

Nogmaals aantoonbaar kan ik bewijzen, zwart op wit dat ik alles correct heb doorgegeven, dat Vodafone niet reageerd is niet mijn zaak, dat ik geen rekening krijg heb ik constant correct op gereageerd, ook antwoord gekregen verder geen post, het is in dit geval zeker de nalatigheid van Vodafone

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 17:53
64 Antwoorden / 1 Vragen

vanaf augustus 2010 tot januari 2011 is 6 maanden, als ik in deze periode geen rekening krijg heeft de doorzend service van 6 maanden ook geen zin, en dit voor een debiele organistaie als Vodafone

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 17:59
670 Antwoorden / 0 Vragen

Je leest compleet niet blaaskaak.

Ik zeg je al eerder als het in Oktober na de melding dat het opgelost was zo gelopen was had je nog kansen gehad.

Alleen jouw probleem loopt al vanaf eind Juli en in Oktober is het alsnog aangepast die die 4 maanden ben jij zelf echt in gebreke gebleven door geen post op te halen.

Waarom blijf je dat deel ontkennen want je blijft alleen maar hameren op Vodafone maar je neemt zelf geen enkele verantwoording.

Ik zal het je ff in Jip en Janneke taal zeggen als jij kon weten dat je rekening op je oude adres lag, en dat wist je gezien het adres niet aangepast was dan had jij er alles aan moeten doen om de schade te beperken door die post op te halen.
Dat heb je dus niet gedaan en daar word je op afgerekend, dat het na Oktober niet goed ging kan men niet op jou verhalen dan meer.

Maar je wordt niet veroordeeld voor die laatste 2 maanden maar voor de eerste 4.

En daar kijkt een rechter naar, niet wat jij zelf vind.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:01
64 Antwoorden / 1 Vragen

eind juli ? leg dat eens nader uit

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:02
64 Antwoorden / 1 Vragen

welke eerste 4?

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:03
64 Antwoorden / 1 Vragen

Of je bent echt debiel, of je wilt aandacht via deze site, die wartaal van jou komt overeen met Vodafone

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 18:09
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kap met jou je hebt echt een plaat voor je kop.

Dus je loopt betaling achter van AUG/Sept en Okt waarvan jezelf al actie had kunnen ondernemen om de schade beperkt te houden.

Let op dat staat los van je verhuismelding, die is in Okt pas behandeld maar alles voor die tijd heb jij gewoonweg zelf de mogelijkheid gehad om te betalen.
Maar jij wacht liever op V.

En nogmaals jij had gewoonweg de post kunnen ophalen dat heb je zelf verzaakt, had je dat nu wel gedaan had jij kunnen aantonen dat V na die maanden het nog niet snapt en dat je nu geen post meer kan of wilt halen.
Maar wettelijk gezien ben jij verplicht om oude post aan jou gericht nog op te halen.

En laat die termijn nu net de maanden zijn waar je nu op veroordeeld word.

Kortom post ophalen had veel problemen voorkomen.

Denken dat je gelijk hebt wil niet zeggen dat je dat ook nog krijgt van de rechter.
Je moet er zelf alles aan gedaan hebben om schade te voorkomen en dat heb je toch niet gedaan wel als je die post had gehaald.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:12
64 Antwoorden / 1 Vragen

geef mij even die wettelijke artikel door waarin staat dat ik wettelijk verplicht ben om de post in mijn oude huis op te halen

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:14
64 Antwoorden / 1 Vragen

Wat wel wettelijk verplicht is en dat zeg ik weer aan dommie is dat je je verhuismelding moet doorgeven aan je provider, en de provider is verplicht om dit in een termijn dat hun zelf aangegeven te verwerken , in dit geval 3 weken

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:18
64 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben mijn wettelijke verplichtingen nagekomen en Vodafone verliest als groot bedrijf van een heel klein mannetje

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 18:33
670 Antwoorden / 0 Vragen

Als jij dat denkt veel plezier dan.
Als je het allemaal zo goed weet waarom kom je dan om raad vragen hier.

Ik zeg op basis van wat je typt ga jij het verliezen.

En dan kan jij hoog en laag springen V heeft gegevens niet aangepast dat klopt maar van de andere zijde heb jij kans zat gehad om die eerste maanden het voor het escaleerde op te lossen.

Dat heb je zelf niet gedaan, je kan mooi blijven roepen ja V was op de hoogte ja dat klopt maar JIJ was op de hoogte dat je facturen op je oude adres aankwamen en hebt daar 0,0 actie voor willen ondernemen behalve bellen naar V, en als jij gewoon de post had opgehaald was er niks loos geweest.

En daar gaat een rechter jou toch echt geen gelijk in geven.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:33
64 Antwoorden / 1 Vragen

Ik dacht dat jij zo slim was, maar in werkelijkheid ben je maar een zielig wezentje, je weet alles zo goed, maar het artikel doorgeven waarin ik verplicht ben om mij post te halen in mijn oude huis terwijl ik alles heb doorgegeven kan je niet, je bent echt een loser.

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2011 om 18:36
11569 Antwoorden / 51 Vragen

De rechter doet uitspraak, ben je het er niet mee eens kan je in hoger beroep enz.

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 18:40
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat ie zelfs tegen de rechter zegt dat die vent geen verstand heeft.
Krijg je nog minachting van het hof erbij ook.

Ik heb er veel hier met een plank voor hun kop zien lopen maar nog nooit zo'n grote.
Rechters kijken niet alleen naar het deel wat jouw goed uitkomt maar rechters kijken naar heel het dossier.

=mahadma schreef op zondag 23 jan 2011, 18:36: De rechter doet uitspraak, ben je het er niet mee eens kan je in hoger beroep enz.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:40
64 Antwoorden / 1 Vragen

Dat weet ik dat de rechter uitspraak doet, een rechter is onafhankelijk, en als ik kan bewijzen dat Vodafone nalatig is geweest en dat kan ik , zal deze enorme grote organistaie toch verliezen, Wat ik raar vind is waarom jullie beide zoveel energie steken in een discussie over Vodafone, is hier een reden voor ?

quantas
door quantas - Jan 23, 2011 om 18:43
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ja jij kan bewijzen leuk voor andersom kan Vodafone je ook bewijzen dat jij de post op je oude adres hebt gehad en die gewoonweg genegeerd hebt.

En dan zeg ik je uit ervaring dat jij aan het kortste touwtje trekt.

Nu kap ik ermee heb al teveel tijd aan zo'n eigenwijze besteed, wie niet wil horen mag het in Febr dan zelf wel gaan voelen.

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2011 om 18:43
11569 Antwoorden / 51 Vragen

@quantas, straks werken wij weer voor V. Welnu, dat is niet het geval.

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:46
64 Antwoorden / 1 Vragen

Heb jij een ongelukkige jeugd (gehad) wat wil Vodafone nu bewijzen, de rechter ziet Vodafone al aankomen, hahaha meneer heeft op 4 augustus 2010 netjes doorgegeven dat hij is verhuist, Vodafone haar verwerkingstijd is 3 weken, en in November 2010 stuurt Vodafone nog steeds rekeningen naar het oude adres jaja hahahaha denk toch eens verstandig na man of vrouw, ben je nou zo dom!!!!!!

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:49
64 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 23 jan 2011, 18:43]@quantas, straks werken wij weer voor V. Welnu, dat is niet het geval.

Ik begrijp alleen niet waarom jullie hier zoveel energie in steken, we zijn al de hele dag aan het discusieren over een zaak waar jullie niets mee hebben

va
door vanwilgen - Jan 23, 2011 om 18:57
64 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie wel in jullie profiel dat jullie erg actief zijn op deze site quantas en mahadma, LAAT MENSEN IN HUN RECHT EN LAAT HUN VECHTEN VOOR HUN RECHT EN BENADEEL ZE NIET DOOR TE DISCUSIEEREN OVER HUN ONRECHT OF RECHT,jullie hebben niets met mensen te maken die in hun recht worden geschonden, ik zou zeggen STOP MET JULLIE BELACHELIJKE ACTIES EN HOUDT DE MENSEN NIET BEZIG MET JULLIE ONRECHT.

Redacteur
door Redacteur - Jan 24, 2011 om 11:56
1056 Antwoorden / 62 Vragen

Beste experts,

Graag ontopic reageren op de vraag van de topicstarter.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online

conny2
door conny2 - Feb 6, 2011 om 11:37
256 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom schrijven jullie steeds V. i.p.v. Vodafone? Zijn jullie bang dat het probleem wat vanwilgen met Vodafone heeft in de zoekresultaten van Google verschijnt?
Ik vind de handelswijze van Vodafone niet correct. Mocht je net als vanwilgen problemen hebben met Vodafone dan zou ik advies vragen bij het juridisch loket.
link

mahadma
door mahadma - Feb 6, 2011 om 11:50
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Conny, wij hebben het ook over TS i.p.v. telkens Topic Starter te schrijven.