pa
door pamelamartins Mar 30, 2015 om 15:08
Computers & telefonie

Vodafone Oplichters!!!

Erg een probleem met Vodafone. Word heel veel data van mijn internet afgehaald, terwijl ik die niet gebruik. Ook word aangegeven door Vodafone dat dit in de nacht is gebeurd en dat het hoogst waarschijnelijk een update van een app moet zijn geweest. Zelf heb ik alles uitstaan op mijn telefoon wat evt kan update als ik niet op de wifi zit. Als ik vraag wat er dan precies is geupdate zeggen ze dat het te maken heeft met privacy en ook al geef ik toestemming kijken ze er nog niet op. Maar uiteindelijk ben ik de enige die nu bovenop de blox die ik al elke maand aanzet en daarvoor €10,- extra betaal, ook nog eens €55,- er bovenop betalen, want je internet is op. Nooit een smsje gehad dat ik mijn data tegoed al heb verbruikt. Als ik dit zeg, krijg ik het antwoord dat dit niet mogelijk is en de toon waarop u praat staat mij niet aan, dus daarom ga ik nu de verbinding verbreken. Ik heb mijn dienst goed verteld en meer kan ik niet voor u doen. Ik wens u nog een prettige dag. En hij ging zo op. Nu wou ik een klachten mail sturen naar Vodafone, omdat ik niet tevreden ben met hoe ik behandeld word en mijn klacht niet serieus word gemogen. Kan je toch nergens een e-mail adres vinden.. Graag zou ik mijn abonnement per direct willen opzeggen en niet langer gebruik willen maken van Vodafone. Kan iemand mij helpen en hoe ik dit kan doen?

4146 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2015 om 19:16
16829 Antwoorden / 108 Vragen

klachten. Ik zou zeggen: welkom bij de club.

1 Tip: noem hen geen oplichters, (dat mag je denken).

sw
door swat1500 - Mar 30, 2015 om 19:19
3779 Antwoorden / 0 Vragen

De door u aangevoerde argumenten zijn onvoldoende om kostenloos van uw abonnement af te kunnen komen. U bent zelf verantwoordelijk voor de instellingen van uw telefoon en de apps die u daarop gebruikt. Er zijn divers verbruiksmeters te krijgen waarop u kunt zien wat uw verbruik is.
Inderdaad mogen providers geen inhoudelijke informatie geven voor wat betreft het internet verbruik. Ook niet met uw toestemming.

tijger1
door tijger1 - Mar 30, 2015 om 19:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ach ja, Vodafone. Het is een tijdje redelijk stil geweest op dit forum over buitengewoon internet verbruik, maar het gaat blijkbaar weer beginnen,

pi
door pieterwolters - Mar 30, 2015 om 21:37
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Alle klachten die ik hierover in mijn directe omgeving heb gezien (zowel privé als zakelijk) bleken uiteindelijk gebruikersfouten of slechte WIFI verbindingen waardoor toestellen ondanks dat men dacht WIFI bereik te hebben toch 3G/4G gebruikten.

Maar het is wel lekker makkelijk om de provider de schuld te geven.

PS: Nee, ik werk niet voor Vodafone.

aurora1
door aurora1 - Mar 30, 2015 om 22:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door en vooral de tips.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 30, 2015 om 23:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen

In de telefoon zelf kun je het dataverbruik zien (dit is standaard), deze geeft ook precies aan welke apps het opgesnoept hebben.

Blijf het vreemd vinden dat ze dit bij Vodafone dit de klant niet vertellen/vragen om daar even te kijken (zouden ze bij Vodafone iets te verbergen hebben? Het zou toch niet!?). Bij deze dan ook de vraag; post eens een screenshot van het overzicht van dit verbruik.
Daarmee creëer je het bewijs of jouw stelling klopt dat 'Vodafone aan oplichting doet'. Mijn inziens vrij belangrijk puntje.

chesspot
door chesspot - Apr 6, 2015 om 20:18
42 Antwoorden / 6 Vragen

Stuur een brief naar ze
Vodafone
Postbus 1500
6201 BM
Maastricht.
Ik heb er weken overgedaan om dit adres te bemachtigen om die snertVodafone op te zeggen.
Ze zijn aan alle kanten onbereikbaar.

so
door sophiass - May 26, 2015 om 23:55
8 Antwoorden / 2 Vragen

Beste pamela Martins !!!

Dat is exact bij mij gebeurt !! En ik had mijn abbo opgekocht !! Als nog troggelde zij mij geld af !!!
In een maand tijd na laatste betaling moest ik in eens facturen betalen. Wat ik nooit gebruik van heb gemaakt !!

Al mag je het niet hardop zeggen !! Ik noem vodafone LEECHERS !!