je
door jeffbram Mar 20, 2015 om 16:06
Computers & telefonie

Vodafone Thuis Problemen

L.S.,

Ik maak sinds November gebruik van Vodafone Thuis over glasvezel. Los van problemen met TV en Internet heb vanaf het begin audio kwaliteitsproblemen die nog nooit zijn opgelost....maar het kan nog erger.

Sinds Vorige week alle inkomende en uitgaande gesprekken een ingesprektoon en sinds gisteren de melding "Het nummer wordt niet herkend". Van slechte kwaliteit naar meer dan een week volledig onbereikbaar...

Met de Vodafone Servicedesk kom je niet verder. Keer op keer een melding naar de technische dienst, die op haar beurt het probleem afmeld zonder dat het is opgelost.

Ondanks dat is erkend dat het probleem in het Vodafone netwerk zit is nu wachten op een monteur die dinsdag komt om naar het modem bij mij thuis komt kijken.

Geen escalatie, geen manager, geen spoed...niets is mogelijk en iedere keer moet een nieuw ticket worden geopend voor hetzelfde, of een erger probleem en gaat er weer 5 dagen overheen.

Dat was de situatie. Nu de vraag: Is er een ingang bij Vodafone of zijn er juridische wegen die ik kan bewandelen om A. het probleem in 1 keer goed te laten behandelen B. Zonder afkoopkosten weg te gaan bij Vodafone.

598 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ho
door hopetobehelping - Mar 20, 2015 om 16:53
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste jeffbram,

Vodafone heeft niet echt een beste naam.
Als ik uw vraag goed begrijp dan komt er aanstaande dinsdag bij u een monteur langs. Dat is gerekend vanaf nu, de 2e werkdag. Wellicht niet onverstandig om daar op te wachten, dat in ieder geval die afspraak wel doorgaat.

Consuwijzer schrijft het volgende wat u als consument kunt doen: klik hier.

Ben vroeger klant geweest van Vodafone. Helaas heb ik dezelfde ervaring als u dat de klantenservice 100% waardeloos is (daarom ben ik ook geen klant meer). Het 'bestoken' en 'niet al te vriendelijk blijven' heeft voor mij destijds de pijn wel enigszins verzacht. Bij heel veel klantenservices moet je door 'level 1' heen zien te stoten om iemand aan de lijn te krijgen die wel iets voor je kan doen. Gezien uw afspraak met een monteur over enkele dagen heeft dit voor nu weinig zin. Mochten uw problemen dinsdag niet opgelost worden dan uiteraard wel.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 21, 2015 om 01:20
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=jeffbram schreef op vrijdag 20 mrt 2015, 16:06]Nu de vraag: Is er een ingang bij Vodafone of zijn er juridische wegen die ik kan bewandelen om A. het probleem in 1 keer goed te laten behandelen B. Zonder afkoopkosten weg te gaan bij Vodafone
Er is bij Vodafone geen enkele mogelijkheid om dit in 1 keer of 20 keer opgelost te krijgen.
Wel kun je Vodafone in gebreke stellen, hierna kun je gewoon opzeggen. Denk eraan Vodafone zal een incassobureau op je afsturen, echter kun je die gewoon negeren. Kans is aanwezig dat hierna Vodafone naar de rechter stapt (zo flauw zijn ze daar wel) dus zorg dat je genoeg bewijs hebt, plus schriftelijk bevestiging van de ingebrekestelling en opzegging. Sterkte.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer