cornelis71
door cornelis71 Sep 23, 2015 om 21:28
Computers & telefonie

W10 naar w7

goedenavond, heb w10 teruggezet naar w7. werkte niet goed. ik heb kb 3035583 verwijderd, het icoon is nu weg. maar bij de updates wordt die upgrade naar w10 nog steeds vermeld.klopt dat wel? moet ik nog wat doen?
zie nu ook een update staan met hetzelfde nummer voor w7.
snap er echt niets meer van.
graag advies. groetend

1127 6 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 23, 2015 om 21:42
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Rechts klikken op de betreffende update en op verbergen klikken, dat is alles.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 23, 2015 om 21:43
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Oja, dat is altijd benodigd na het verwijderen van 'n update die je niet meer wilt zien/downloaden. Kortom; na het verwijderen even handmatig op updates checken en bovenstaande uitvoeren.

cornelis71
door cornelis71 - Sep 23, 2015 om 21:47
167 Antwoorden / 60 Vragen

even corrigeren die update voor w7 is niet dezelfde. sorry

door 1953 - Sep 24, 2015 om 11:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=cornelis71 schreef op woensdag 23 sep 2015, 21:28]goedenavond, heb w10 teruggezet naar w7. werkte niet goed. ik heb kb 3035583 verwijderd, het icoon is nu weg. maar bij de updates wordt die upgrade naar w10 nog steeds vermeld.klopt dat wel? moet ik nog wat doen?
zie nu ook een update staan met hetzelfde nummer voor w7.
snap er echt niets meer van.
graag advies. groetend

Ja, dat klopt dat die irritante update windows 10 na een tijdje weer prominent in uw update staat opgesteld. Zolang u uw updates automatisch laat verwerken, gebeurt met de update van windows 10 niets mee. Zodra u uw updates handmatig zoekt en verwerkt, dan gaat windows 10 daar in mee.

cornelis71
door cornelis71 - Sep 24, 2015 om 12:11
167 Antwoorden / 60 Vragen

goedenmiddag, zie mijn bedankje niet staat dus nog maar 1 keer.
ik heb het voor elkaar en wil iedereen bedanken voor het antwoord.
groetend

cornelis71
door cornelis71 - Oct 1, 2015 om 13:30
167 Antwoorden / 60 Vragen

goedenmiddag, ik kom toch nog even terug.
het gaat toch niet goed, volgens mij.
er worden updates aangeboden voor w7. en die blijken voor w10 te zijn, staat daar weer dat icoontje. zijn optioneel. moet ik deze optionele updates niet meer installeren? loop ik dan geen updates voor w7 mis.? (icoontje heb ik weggehaald)
groetend