coralien
door coralien Oct 12, 2009 om 13:30
Vakantie & reizen

Wie heeft er nog meer ervaring met chaletbouw Surhuisterveen?

Hallo,

Een vraagje;Wie van jullie heeft ervaring met chaletbouw Surhuisterveen? (Zowel positief als nagatief). Wij hebben nl eind augustus een nieuw chalet gekocht bij deze chaletbouwer. Toen we nog in de koopfase zaten was het geen probleem om hem telefonisch te pakken te krijgen. Maar nu het chalet is betaald, reageerd hij niet op telefoon,sms,fax en mail.Inmiddels is het chalet geplaatst, maar de chaletbouwer komt zijn gedane afspraken w.b. de laatste klussen en toegezegde spullen niet na. We hebben al meerdere keren hierover met hem een afspraak (via voor hem 'vreemde' telefoonnummers) gemaakt dat hij zou komen. Maar hij komt op de afgesproken dag niet opdagen en laat ook niets van zich horen.

Wie herkent dit of heeft een tip, wat te doen?

6773 6 Rapporteer

gm
door gmichorius - Apr 26, 2010 om 21:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben vanaf augustus 2009 zeer slechte ervaringen met chaletbouw Surhuisterveen. Veel beloven, niets afmaken en afspraken niet na komen. De firma is zelden bereikbaar en er is nagenoeg nooit iemand op de zaak aanwezig.

Het bedrijf had veel werkzaamheden kunnen doen op recreatiecentrum Bergumermeer, maar iedereen trekt zich nu terug.

Wij zitten nog steeds met een aantal niet afgewerkte zaken. Inmiddels hebben
we zelf initiatieven genomen om de resterende werkzaamheden af te maken.

Wij waren het helemaal zat.

coralien
door coralien - Feb 13, 2012 om 16:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

Jammer, dat er meerdere (negatieve) ervaringen op onze vraag zijn verwijderd....

coralien
door coralien - Apr 22, 2013 om 16:03
2 Antwoorden / 1 Vragen

@GMC. Idd heel herkenbaar uw verhaal. Zo is het bij ons ook gegaan/verlopen. Van alles beloven en niets nakomen. Ouwenelen kan hij goed ja. Als je probeer te bellen/mailen/smsen geen reactie.
Er hebben meerdere van soortgelijke negatieve reacties op deze site gestaan, maar deze zijn jammer genoeg allemaal door de redactie verwijderd. Om dit tegen te gaan zit ik te denken om ergens anders ook een soortgelijk verhaal te zetten. Zodat voor iedereen duidelijk is dat je GEEN chalet moet kopen bij chaletbouw Surhuisterveen. [Edit redactie - geen namen noemen]

PS, laat ook uw gasleiding even nakijken door een ERKEND installateur, deze waren bij ons ook niet goed geïnstalleerd.

gm
door gmc - Apr 22, 2013 om 16:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zeer slechte ervaringen met het bedrijf ”Chaletbouw Surhuisterveen“

Tijdens de bouw houdt hij zich niet aan de bouwtekening en komt hij z’n afspraken niet na. B.v. ander type kozijnen plaatsen, kasten plaatsen met standaard deuren in plaats van schuifdeuren, verkeerde inbouw apparatuur, enz.

Na plaatsing en gebruik van de caravan kwamen er allerlei gebreken aan het licht. Als je dit aan de orde wilt stellen bij de eigenaar krijg je geen gehoor. Hij neemt de telefoon niet op en reageert niet op de mail of SMS. En als je uiteindelijk met de politie en geschillencommissie gaat dreigen dan krijg je gehoor. Je maakt een afspraak en daarna komt hij weer niet opdagen.

[edit - redactie]. En ik kan naar mijn geld fluiten. Ik ben bang dat hij over 3 jaar weer met z’n praktijken kan beginnen. Wees gewaarschuwd want hij komt in eerste instantie heel aardig over. Des te meer voel ik me heel erg bedonderd. Jammer dat ik de klachten op kassa van chaletbouw Surhuisterveen te laat heb gelezen.

Ik vind het erg vreemd dat er nog sites van zijn bedrijven in de lucht zijn.

p.
door p.m. - Aug 20, 2013 om 12:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij kraaikamp in biddinghuizen.
goede kwaliteit en goede voorwaarden
zeer degelijk

di
door digioma - Aug 20, 2013 om 15:29
646 Antwoorden / 29 Vragen

Volgens mij maak je nu reclame voor je eigen toko n.a.v. een topic van VIER jaar geleden.