Winkel vergeet artikel mee te geven!
Vandaag was ik bij de Primark in Zaandam. Zelf ben ik woonachtig in Leusden en kwam speciaal voor deze winkel naar Zaandam. Eenmaal thuis kom ik tot de conclusie dat de kassière een ring wel heeft gescand, maar niet bij de spullen in de tas heeft gedaan. Ik heb gelijk de winkel gebeld en deze heeft de beveiligingsvideo bekeken waaruit inderdaad bleek dat het een fout van de kassière was. Nu moet ik morgen aangeven wanneer ik precies langs kan komen om het artikel op te halen, maar mijn reis daarheen is al duurder dan het artikel zelf. Kan ik eisen dat het opgestuurd wordt of andere stappen ondernemen? Het gaat me niet om het geld, maar om het principe, want de fout die ZIJ hebben gemaakt moet IK nu oplossen.
Eisen kan je natuurlijk altijd.... Het lijkt me ook wel een leuke voor de Rijdende Rechter. Klant en kassiere die elkaar over de tafel voor van alles en nog wat uitmaken. Kopje thee erbij, fantastische TV.
Nou ja, de ring is minder duur dan de reis dus vraagt u vriendelijk of ze hem even op willen sturen, biedt desnoods aan de porto kosten voor uw rekening te nemen. Weet u, we zijn allemaal mens en maken ook allemaal wel eens een fout. Zou het niet zo op de spits drijven, lijkt me de moeite van een conflict toch niet waard? Ik zou al blij zijn dat er toegegeven werd dát er überhaubt een fout is gemaakt. Succes met uw ring, hoor.
Hallo Sylke90,
Nu het een fout betreft die de zaak erkent heeft zouden zij uit zichzelf de ring op moeten sturen maar zij kunnen ook denken dat u in de buurt woont. Laat hen dus even weten dat u er een verre reis voor moet maken.
Vr. gr. sjoppie.
Aangezien de winkel de fout heeft erkend en de waarde van de ring niet al te hoog is, lijkt het de meest simpele oplossing om de ring middels een briefpakje (past door de brievenbus) te laten opsturen.
Om het opsturen te "eisen" lijkt mij wat overdreven, maar het vriendelijk vragen kan nooit kwaad.
En "IK" moet het oplossen is niet helemaal waar want anders had u hier niet om advies gevraagd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer