tu
door tukkertje Dec 15, 2011 om 15:45
Computers & telefonie

Words

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft. Op de oude zat windows words. Nu blijkt op de nieuwe computer microsoft word starter te zitten, maar daarvan is nu de proefversie afgelopen. Als ik nu bij documenten wil geeft hij aan dat er geen internetverbinding is, terwijl dat wel zo is. Ik kan dus niets doen in mijn documenten. Wie heeft er een oplossing? Bovendien heb ik alleen maar words nodig. Heeft iemand een gratis oplossing om dit te kunnen installeren?

794 11 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 15, 2011 om 16:19
11559 Antwoorden / 51 Vragen

"Wie heeft er een oplossing? "

Misschien wel een ***lig antwoord, maar wat dacht je ervan om legaal Office aan te schaffen? Zelfs na meerdere jaren kan je nog steeds op nieuwe computers nog steeds Word en Excel en Power Point instaleren.

Bij de vraag: "Heeft iemand een gratis oplossing om dit te kunnen installeren?" denk ik dan weer meteen: Werkt TS voor niets?

jantje7
door jantje7 - Dec 15, 2011 om 16:40
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Misschien een overbodige vraag. Als U klickt op start => Alle programma's => Microsoft office => Microsoft Word komt dan niet te voorschijn wat u zoekt.
Bij mij was Microsoft office gewoon geinstaleerd bij aankoop. (Heb ook even moeten kijken hoe te openen).

Jantje

edrick3
door edrick3 - Dec 15, 2011 om 16:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tukkertje,

Kijk eens hier voor een gratis alternatief voor Words.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Dec 15, 2011 om 16:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jantje7,

.....Bij mij was Microsoft office gewoon geinstaleerd bij aankoop.....
Ja, een proefversie voor een bepaalde periode.
Koppelverkoop.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Dec 15, 2011 om 16:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tukkertje,

Ook fijne feestdagen en doe rustig aan met het computergebeuren. ;-)

Met vr.gr.

gsm
door gsm - Dec 15, 2011 om 18:09
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Microsoft Office starter is volgens mij geen proefversie, maar een beperkte gratis versie met reclame. Die zou je gewoon moeten kunnen blijven gebruiken.

OpenOffice zou ik nu zeker niet meer aanraden, daar die is vervangen door Libre Office.

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 15, 2011 om 18:59
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Koop voor 5 euro een dvdtje met Office op marktplaats en installeer alleen Word.

mahadma
door mahadma - Dec 15, 2011 om 19:14
11559 Antwoorden / 51 Vragen

@gsm

Bij een nieuwe pc wordt een proefversie met 60 dagen geleverd. Daarna is deze opwaardeerbaar tot een legale en continue te gebruiken versie of waardeloos. Er zit geen reclame op.

handboekict
door handboekict - Dec 15, 2011 om 19:38
80 Antwoorden / 0 Vragen

En Microsoft Live Skydrive?

gsm
door gsm - Dec 15, 2011 om 21:15
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 15 dec 2011, 19:14]@gsm

Bij een nieuwe pc wordt een proefversie met 60 dagen geleverd. Daarna is deze opwaardeerbaar tot een legale en continue te gebruiken versie of waardeloos. Er zit geen reclame op.
Bij sommige PC's wordt inderdaad een proefversie van 60 dagen geleverd.

Maar tukkertje heeft het over Office starter.
Office Starter is geen proefversie, maar een permanente gestripte versie, die ook op veel PC's wordt meegeleverd en indien gewenst kan worden opgewaardeerd tot een volledige versie, zonder reclame.
Zie ook hier.

gsm
door gsm - Dec 15, 2011 om 21:19
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:52]Hallo tukkertje,

Kijk eens hier voor een gratis alternatief voor Words.

Met vr.gr.
Voor zover ik het begrijp bedoelt tukkertje niet Words maar het gratis Works.
Op nieuwe computers wordt Works niet meer geleverd.
In plaats van Works is er nu Office 2010 Starter, dat ook gratis is.