Cadeaubon
Hallo,
Een kleine 2 weken geleden heb ik als afscheidscadeau een beautyandwellnesscadeaubon gekregen van mijn collega's.
Op de verpakking staat dat deze bon in te wisselen is bij o.a. Elysium. Aangezien ik deze maar een dagje met mijn moeder hier ga genieten hebben mijn collega's dit voor mij gekocht.
Nu blijkt dat Elysium geen zaken meer doet met deze organisatie. Ik heb telefonisch contact gehad met Elysium zij geven aan dat dit door beautyandwellnesscadeau.nl opgelost dient te worden aangezien zij geen contract meer hebben met hen.
Na diverse mailwisselingen met de organisatie (kan geen telefoonnummer achterhalen) geven zij mij het advies om naar het verkooppunt te gaan. Het verkooppunt kan niets voor mij betekenen aangezien zij een tussenpersoon zijn.
Nu heb ik dus een bon van 60 euro die bedoeld is voor een dagje Elysium waar ik helaas niks mee kan.
Heeft u een tip of suggestie voor mij?
Met vriendelijke groet,
Mandy
Hallo mandyc,
Vervelende zaak, zowel voor jou als de gevers.
Je moet inderdaad bij de verkopende partij zijn. Die zijn verantwoordelijk.
Ze verkopen blijkbaar bonnen zonder waarde.
Die verkoper moet het maar regelen met z'n toeleverancier.
('Bonnen' met zo'n opdruk van € 5, € 10, € 20 zijn toch betrouwbaarder!)
Zet je klacht op klachtenkompas.nl
Suc6
......Je moet inderdaad bij de verkopende partij zijn. Die zijn verantwoordelijk. Ze verkopen blijkbaar bonnen zonder waarde.......
Nee, niet zonder waarde. Er zijn genoeg andere welnesscentra waar de bon nog wel gebruikt kan worden.
@carola.83,
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Mijn fout(je).
.....Op de verpakking staat dat deze bon in te wisselen is bij o.a. Elysium.......
Met vr.gr.
Er moet toch een organisatie zijn die de bon organiseert.
En wel hierom: Beautyandwellnescadeau.nl
Als uw collega's u een dagje Elysium kado hadden willen doen, hadden ze een bon van Elysium moeten geven. Dat is niet gebeurd. U heeft nu een bon waar je natuurlijk niet 'niks mee kan'. De enige juiste suggestie is de bon lekker uitgeven bij 1 van de vele deelnemers.
Dank je wel voor de reacties! Ik zal morgen bellen met de consumentenbond ik ben benieuwd of zij nog suggesties hebben.
Op de verpakking staat dat het ingeleverd kan worden bij Elysium hierdoor dachten mijn collega's dat ze mij een bon van Elysium cadeau hebben gedaan.
Als er op de bon staat dat je ermee naar elysium kan. En dit blijkt niet te kunnen, dan voldoet het product niet aan de verkochte eisen en heb je recht op je geld terug.
Het is gewoon een ondeugelijk product.
Of je naar andere welness centra kan heeft er niks mee te maken.
[quote=crewmember schreef op woensdag 4 feb 2015, 12:28]Als er op de bon staat dat je ermee naar elysium kan. En dit blijkt niet te kunnen, dan voldoet het product niet aan de verkochte eisen en heb je recht op je geld terug.
Het is gewoon een ondeugelijk product.
.
Theoretisch heb je gelijk, maar als accepterende bedrijven zoals in dit geval op de verpakking staat is het praktisch onmogelijk om dit te veranderen als 1 van de bedrijven niet meer meedoet. Dan zou je alle voorraad bij de verkopers moeten vervangen. Het makkelijkste zou natuurlijk zijn om gewoon een website op de verpakking te zetten: die kan je altijd up to date houden. Maar dan los je het probleem nog steeds niet helemaal op: dan vraag je de verkoper of bedrijf xyz de bon accepteert, maar dan kan na een paar weken al weer anders zijn.
Kortom: cadeaubonnen zijn gewoon onhandige dingen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer