Naamswijziging vliegticket
Ondervinden meer mensen problemen met de klantenservice van vliegtckets.nl? Wij hebben inmiddels al 6x gebeld en 2 mails verstuurd maar ze komen hun beloftes nog niet 1x na.
Ze beloven telkens binnen een bepaalde tijde terug te bellen maar komen dit telkens niet na. Ze bellen zelfs helemaal niet terug, waardoor wij elke keer zelf weer bellen. Steeds hebben ze weer een andere smoes.
Naamswijziging is ALTIJD een probleem, dit kost ook vaak extra geld. En bij dit soort prijzenboksers heb je vaak last van low prices-low service.
Hallo laurences,
Het blijft blijkbaar lastig om met ze in contact te komen.
Blijkbaar wil je een naamswijziging op een ticket doorvoeren (gezien je vraagstelling).
Dat gaat meestal met moeilijkheden gepaard (lees: extra kosten).
Blijf er wel achter heen zitten, want je tickets moeten echt in orde zijn vwb de tenaamstelling!
Neem aan dat je het volgende al gelezen hebt:
Wijzigen van uw vliegtickets
Afhankelijk van de boekingsvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij is het eventueel mogelijk om te wijzigen. Het wijzigen van uw vlucht kan alleen telefonisch via ons Contact Center op telefoonnummer 0900 - 9556 (0.45 cpm). Let op: het wijzigen van lowcost reserveringen dient u zelf, rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij te doen.
Wijzigingsvoorwaarden
Online kunt u in stap 2 en 3 de wijzigingsvoorwaarden terugvinden. Indien u twijfelt, kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Zo weet u zeker of de door u gekozen vlucht nog gewijzigd mag worden en wat de eventuele wijzigingskosten zijn. De wijzigingsvoorwaarden van Charter/Vakantievluchten komen uit de ANVR Boekingsvoorwaarden. U kunt deze kosten telefonisch opvragen via 0900 - 9556 (0.45 cpm).
Naamswijzigingen
Naamswijzigingen bij lijndiensttickets zijn nooit toegestaan. Een vliegticket is een persoonlijk document en niet overdraagbaar.Uitzondering: Bij een aantal lowcostmaatschappijen is het wel mogelijk om een naamswijziging tegen kosten plus een eventueel tariefsverschil door te voeren.
Wijzigingskosten
Naast de wijzigingskosten van de luchtvaartmaatschappij, brengen wij € 45,- administratiekosten per persoon, per wijziging in rekening.
Suc6
Vliegtickets.nl (en vliegtarieven.nl) zijn beide van Montys Travel Service in Haarlem. Een erg prettig bedrijf waar ik goede ervaringen mee heb (regelmatig voor grote groepen of lastige rondreizen via hun geboekt). Probeer het eens met de contactgegevens op http://www.montys.nl/contact.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer