wi
door wiprri Nov 29, 2015 om 10:36
Vakantie & reizen

Onvolledige website tbv reis

Op een website fly-drive Orlando- Orlando uitgezocht, heenvlucht non stop met tijden aangegeven, terugvlucht - tijden en bijzonderheden nog niet bekend, vervolgens naar een vestiging van deze reisorganisator geweest om te boeken, hier werd ik verrast met ‘n tussenstop in Miami op de terugvlucht, op de site werd niet gesproken over 'n tussenstop.
Volgens de reisbureaumanager is dit gebruikelijk bij ;n terugvlucht vanaf Orlando, t, Via div. e-mails mijn teleurstelling/ergernis uitgesproken, men bleef op het standpunt staan dat vluchttijden cq vluchtbijzonderheden onder voorbehoud zijn.
Om alsnog een blije reiziger van mij te maken, voorgesteld ons op de terugvlucht in de comfort- ipv economyklasse te laten reizen, hier is negatief op gereageerd.
In mijn beleving had de tussenstopinfo op site moeten staan, zeker wanneer het gebruikelijk is dat er in Miami gestopt wordt.
Overigens reis wel geboekt.

950 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 29, 2015 om 11:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar als van de terugvlucht geen gegevens vermeld staan, hebt u geen recht van spreken over veranderingen, als u toch boekt.

ro
door ron530 - Nov 29, 2015 om 11:06
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

Op de site wordt duidelijk aangegeven dat gegevens voor de terugvlucht nog niet bekend zijn omdat men domweg die gegevens nog niet heeft. U gaat vervolgens naar het reisbureau waar u te horen krijgt dat er op de terugvlucht een tussenstop zou zijn. U had toen de keuze om van de reis af te zien maar u besluit om toch maar de reis te boeken. Blijkbaar was die tussenstop bij het boeken geen probleem maar achteraf vindt u die tussenstop niet zo grappig meer. Nu stelt u dat de site u verkeerd geïnformeerd heeft terwijl u tijdens het bezoek aan het reisbureau wel de juiste informatie heeft gekregen. Uw teleurstelling/ergernis heeft u aan u zelf te wijten want u wist dat die overstap er zou zijn.

pi
door pieterwolters - Nov 29, 2015 om 13:57
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een reis boeken en dan later hier gaan klagen??????

freya
door freya - Nov 30, 2015 om 11:41
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Enne....wat is het probleem van het hebben van een tussenstop?

edrick3
door edrick3 - Nov 30, 2015 om 12:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Voor het 'vervolg', klik hier.

hutch
door hutch - Nov 30, 2015 om 14:32
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

[quote=freya schreef op maandag 30 nov 2015, 11:41]Enne....wat is het probleem van het hebben van een tussenstop?
En dan ook nog opgewaardeerd naar de comfortklasse......!?!

Waar sommigen al geen 'probleempje' van maken.......

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer