Onvolledige website tbv reis
Op een website fly-drive Orlando- Orlando uitgezocht, heenvlucht non stop met tijden aangegeven, terugvlucht - tijden en bijzonderheden nog niet bekend, vervolgens naar een vestiging van deze reisorganisator geweest om te boeken, hier werd ik verrast met ‘n tussenstop in Miami op de terugvlucht, op de site werd niet gesproken over 'n tussenstop.
Volgens de reisbureaumanager is dit gebruikelijk bij ;n terugvlucht vanaf Orlando, t, Via div. e-mails mijn teleurstelling/ergernis uitgesproken, men bleef op het standpunt staan dat vluchttijden cq vluchtbijzonderheden onder voorbehoud zijn.
Om alsnog een blije reiziger van mij te maken, voorgesteld ons op de terugvlucht in de comfort- ipv economyklasse te laten reizen, hier is negatief op gereageerd.
In mijn beleving had de tussenstopinfo op site moeten staan, zeker wanneer het gebruikelijk is dat er in Miami gestopt wordt.
Overigens reis wel geboekt.
Op de site wordt duidelijk aangegeven dat gegevens voor de terugvlucht nog niet bekend zijn omdat men domweg die gegevens nog niet heeft. U gaat vervolgens naar het reisbureau waar u te horen krijgt dat er op de terugvlucht een tussenstop zou zijn. U had toen de keuze om van de reis af te zien maar u besluit om toch maar de reis te boeken. Blijkbaar was die tussenstop bij het boeken geen probleem maar achteraf vindt u die tussenstop niet zo grappig meer. Nu stelt u dat de site u verkeerd geïnformeerd heeft terwijl u tijdens het bezoek aan het reisbureau wel de juiste informatie heeft gekregen. Uw teleurstelling/ergernis heeft u aan u zelf te wijten want u wist dat die overstap er zou zijn.
[quote=freya schreef op maandag 30 nov 2015, 11:41]Enne....wat is het probleem van het hebben van een tussenstop?
En dan ook nog opgewaardeerd naar de comfortklasse......!?!
Waar sommigen al geen 'probleempje' van maken.......
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer