Th

Afslank protocol

Zijn jullie op de hoogte van de "App" Afslankprotocol, wat geen app is maar een slechte website?
Hier wordt een "Boek" aangeboden voor 37,00 wat een geknipt en geplakt verhaal uit vooral USA te zijn qua recepten en zodra je betaald hebt zit je zonder het te weten aan een abonnement vast van 14,95 per maand, waar je maar niet af kunt komen.
Ikzelf heb van alles geprobeerd zelfs het blokeren van Mollie (die haar handen wast in onschuld)
Ik denk dat er maar eens aangifte van oplichting gedaan moet worden.
Even de financiele gegevens opgevraagd en bedrijf bestaat nog niet zo lang maar draait miljoen omzet...

Trustpilot staat vol met verhalen van mensen die er maar niet afkomen. En de positieve reacties zijn van "mensen" die allemaal maar 1 referentie hebben gegeven, dus 99% zeker fake accounts om het bedrijf er achter J Marketing uit Zoetermeer goed voor de dag te laten komen.

8085 10 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Dec 11, 2023 om 19:36
11541 Antwoorden / 51 Vragen

1 Ding is belangrijk, lees alles en lees alles goed.voordat u ergens aan begint, vooral met dit soort dubieuse afslankkuren. De verkoper verdient er graag aan.
U kunt MOGELIJK via uw bank app het rekening nummer van Mollie blokkeren voor auto incasso. Als het rek nr NL51 DEUT 02.......461 is moet u dit kunnen blokkeren.

sira
door sira - Dec 11, 2023 om 19:38
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Nee, niet mee bekend.

Om af te vallen, kun je beter minder eten, meer bewegen en bij extreem overgewicht via de huisarts een diëtiste raadplegen.

Mollie is niet verantwoordelijk, zij verwerken uitsluitend online betalingen voor webshops.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 11, 2023 om 19:53
2055 Antwoorden / Vragen

Blokkeren van automatische incasso doe je toch via je bank, en niet via Mollie? Is dat waarom ze hun handen in onschuld wassen?
Van oplichting zou ik inderdaad aangifte doen.
Wist je trouwens dat je een automatische incasso gewoon kan terugdraaien, storneren heet dat. Als jij nergens mee hebt ingestemd, zoals je aangeeft, heb je je geld zo terug.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 11, 2023 om 20:02
7188 Antwoorden / 3 Vragen
ne
door neodutchio - Dec 11, 2023 om 20:47
5152 Antwoorden / 12 Vragen

U valt er flink van af, het geld vliegt er uit. Dat is namelijk het enige waar dergelijke bedrijven op uit zijn. Gebruik maken van de klant die denkt dat afvallen iets makkelijks is waar je niets voor hoeft te kunnen. Dietisten en voedingscoaches zijn natuurlijk nutteloos en overbodig. Bewegen is iets voor een ander. En minder of anders eten is werkt natuurlijk ook niet. Tja, dan blijven dergelijke bedrijfjes over.
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar daar komt het wel op neer.

Afvallen doe je niet door geld uit te geven.

sw
door swat1500 - Dec 11, 2023 om 22:48
3779 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft waarschijnlijk niet de (verbazend duidelijke) voorwaarden gelezen. Daarin worden duidelijk de gevolgen beschreven op het moment dat u en abonnement met hen aangaat en inderdaad dat het u 14,95 kost per maand.
Ook staat in de voorwaarden hoe u de boel kunt opzeggen.
Bespaar u de moeite van het doen van aangifte want van oplichting lijkt mij geen sprake.
Mocht opzeggen op de in de voorwaarden beschreven wijze niet lukken dan  kunt u zich wenden tot het juridisch loket of uw rechtsbijstandverzekering.

marita5
door marita5 - Dec 12, 2023 om 10:21
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Thomas ,

Hier wordt een "Boek" aangeboden voor 37,00 wat een geknipt en geplakt verhaal uit vooral USA te zijn qua recepten en zodra je betaald hebt zit je zonder het te weten aan een abonnement vast van 14,95 per maand, waar je maar niet af kunt komen.

Abonnement "De Afslankprotocol-App"

6.1 Bij aankoop van het product "Het Afslankprotocol" wordt er automatisch een gratis proefperiode van 30 dagen afgesloten voor het digitaal abonnement "De Afslankprotocol-App". De Afnemer dient hiermee akkoord gegaan tijdens het afrekenen door een vinkje te zetten bij het vereiste vakje met: "Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden."
6.2 Na afloop van de proefperiode zal het abonnement maandelijks automatisch verlengd worden en zal er een bedrag dat vermeld staat op deze pagina in rekening gebracht worden.
6.3 De Afnemer heeft altijd de mogelijkheid om het abonnement op elk moment te beëindigen en te annuleren via deze pagina. De opzegtermijn is een maand voor het einde van de huidige periode.

Voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel .

https://www.afslankprotocol.nl/algemene-voorwaarden/

Sv
door Svandaal - Feb 23, 2024 om 09:51
1 Antwoorden / Vragen

Beste Thomas,

ook ik heb soortgelijk probleem en je kunt het niet opzeggen. Mail adressen die niet werken en steeds een rondje van contact pagina waar je niets kan opzeggen.

is het bij u inmiddels gelukt?

ik hoor het graag.
mvg,

S. van Daal

Ni
door Nicholas185Smith - Feb 23, 2024 om 10:14
1 Antwoorden / Vragen

Je lijkt erg ontevreden te zijn over de “App” Afslankprotocol, die je een boek heeft verkocht dat volgens jou een slechte kopie is van Amerikaanse recepten en je ongewild heeft vastgezet aan een maandelijks abonnement. Ik heb op het web gezocht naar meer informatie over deze app en het bedrijf erachter, en dit is wat ik heb gevonden

EDIT REDACTIE: Rest van de reactie verwijderd, dit is een spam-account.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 23, 2024 om 10:36
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend op de al gegeven reacties: doe een melding bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer  en indien er meerdere meldingen komen (lijkt mij aannemenlijk gelet op alle negatieve zaken die ik zie bij zoeken naar deze site) kan men de site mogelijk 'uit de lucht halen.U kunt ook een melding doen bij de politie. Nadrukkelijk melding, benut het woord oplichting niet omdat u dan hard bewijs dient aan te leveren. Zie daarvoot deze: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html