Lo
door Louis Drabe Jul 19, 2023 om 17:19
Voeding & gezondheid
Heeft iemand ervaring met ‘Juicebuff.shop’

Tot 2x toe is een bedrag van €48,75 van mijn credit card afgeschreven door Juicebuff.shop voor een zgn abonnement en producten. Ik heb echter nooit een abonnement bij hun afgesloten en nog nooit producten ontvangen. Een paar keer heb ik per e-mail laten weten dat dit moet stoppen. Tot op heden geen bericht ontvangen. Wat kan ik verder nog doen?

8684 11 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Jul 19, 2023 om 17:22
855 Antwoorden / 3 Vragen

je credit cardmaatschappij vragen om het bedrag terug te halen en om uitleg vragen.

rj
door rjw - Jul 19, 2023 om 17:39
3264 Antwoorden / 5 Vragen

Dit is een payment broker (zoals bijv. Adyen). Via hun website kan je onverwachte betalingen melden en kunnen ze qellicht aangeven waar het van is.

sira
door sira - Jul 19, 2023 om 19:19
2343 Antwoorden / 24 Vragen

Heeft u soms besteld bij Juice Buff?

Juicebuff.shop is inderdaad een payment broker, maar juicebuff.com is een website waar ik van mijn leven nooit iets zou bestellen, zij verkopen diverse sapjes (die u zelf ook kunt maken) om o.a. af te vallen.
Ik vermoed dat ze in Amerika zitten, maar zeker weet ik dat niet. Als u wilt afvallen, ga naar de huisarts of ga flink sporten.

rj
door rjw Jul 19, 2023 om 19:43
3264 Antwoorden / 5 Vragen

Die 2 hebben volgens mij niets met elkaar te maken. De .com lijkt een hobbysite van een "overjarige hippy" maar die .shop site is een bedrijf in Cyprus.

sira
door sira Jul 20, 2023 om 14:08
2343 Antwoorden / 24 Vragen

Klopt, ze hebben helemaal niets met elkaar te maken.
Bij Juice Buff zie ik een schapenwollensokken type, met waarschijnlijk anti-neutronenbommen stickers op haar tas èn met een obsessie voor sapjes.

Ja
door JannyBoe Jul 22, 2023 om 09:33
517 Antwoorden / Vragen

Ik heb eens even gekeken op de website van juicebuff.com @RJW en @SIRA. Kan nooit kwaad om jullie beweringen te onderzoeken natuurlijk:

-"overjarige hippy": eigenaresse Mia Young ze is allebehalve overjarig. Eerder jong. Haar bedrif en opleidingen zijn nog vrij recent. Op de foto oogt ze ook niet oud.  Ze heeft een hoofddoekje om, dat is alles.
-"hobbysite": ze runt een professionele business. Ze heeft een opleiding gevolgd aan de California State University in Food Science.
-"schapenwollensokkentype": alleen haar hoofd is te zien op haar foto's... Maar het zal wel de combi gezonde sapjes en hoofddoekje zijn die tot zo'n opmerking leidt.
-"waarschijnlijk anti-neutronenbommen stickers": ook haar tas is niet te zien op foto's... "Waarschijnlijk" is maar wat gissen. Het zal wel weer de combi sapjes en haar foto zijn.
-"obsessie voor sapjes": ze heeft een business gemaakt van gezonde producten. En heeft ook nog een hogere opleiding gevolgd.
Je gelooft erin of niet maar sowieso beter dan bier, chips en cola.

Maar eigenlijk denk ik dat dit allemaal het gevolg is van een blik op een website en een foto van hooguit twee seconden waarna de la met vooroordelen en invullen helemaal open kan.

sira
door sira Jul 22, 2023 om 09:53
2343 Antwoorden / 24 Vragen

Haar eigen woorden: I've been obssesed with juicing at home

Sporten is nog altijd beter dan sapjes en bovendien kun je die sapjes zelf maken. Ik heb de site beter gelezen dan jij denkt.

Tot slot, RJW heeft een mening en ik heb een mening en we zijn vrij om die te hebben.

Mabelle
door Mabelle Jul 22, 2023 om 10:39
425 Antwoorden / 1 Vragen

JB, wat doet het er toe? Het gaat helemaal NIET over die website, het gaat over Juicebuff.shop. In ieder geval weer voldoende gratis reclame gemaakt voor een site waar het helemaal niet over gaat in dit topic.

Ja
door JannyBoe Jul 22, 2023 om 19:15
517 Antwoorden / Vragen

Ha @MABELLE, helemaal met u eens!
Het doet er helemaal niks toe.

Mijn reactie is echter een reactie op de bijdragen van @RJW en @SIRA.
En die gaan inderdaad helemaal niet over dit topic. Verre van.

Vandaar mijn bijdrage.

mo
door mof - Jul 24, 2023 om 13:15
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Als ze niet reageren moet u uw credit card maatschappij om opheldering vragen. Die moet kunnen aantonen dat de betalingen door u zijn geauthoriseerd. Dit lijkt uit Cyprus te komen en ws bent u slachtoffer van credit card fraude. Laat uw kaart blokkeren of zeg hem op. KAn ook nog.

Ps
door Psoeter - Aug 14, 2023 om 09:34
1 Antwoorden / Vragen

Bij mij wordt nu voor de 3e maal 48,75 door de juicebuff shop afgeschreven . In juni is er eenmalig 1,98€ afgeschreven. Dit zou de start zijn van een abonnement?? Nooit afgesloten. Ik heb onmiddellijk mijn creditcard geblokkeerd!

HR
door HRunsink - Apr 2, 2024 om 17:14
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb een vergelijkbare ervaring met Juicebuff.shop in Cyprus. In juli werd €1,98 afgeboekt van mijn creditcard en 2 dagen daarna €48,75. Dit werd maandelijks herhaald tot ik er achter kwam en mijn creditcard heb geblokkeerd. Vragen om restititutie heeft tot op heden geen resultaat opgeleverd.

Ja
door JannyBoe Apr 3, 2024 om 07:45
517 Antwoorden / Vragen

Hallo, u hebt hopelijk die restitutie ook gevraagd bij de credit card maatschappij?
Bij onterechte betalingen, betwiste betalingen, kunt u beroep doen op kopersbescherming die bij uw kaart hoort.

Heeft het CC bedrijf een reden opgegeven waarom er (nog) geen restitutie heeft plaatsgevonden?

mahadma
door mahadma - Apr 3, 2024 om 10:18
11543 Antwoorden / 51 Vragen

U heeft vermoedelijk een abo afgesloten door u na een proefzending u niet af te melden voor vervolg zendingen. Laat uw creditcard maatschappij de betalingen blokken.