Pakketjes van Beaucare
Hallo,
Ik had een gratis proefpakket aangevraagd en zou alleen de verzendkosten betalen.( vitaminepillen en gezichtscreme) Deze proefpaketten heb ik inmiddels ontvangen en het bedrag daarvoor is ook terecht van mijn bankrekening afgeschreven.
Inmiddels is er ongevraagd een maandpakket bezorgd en is er al 2x geld van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik hiervoor toestemming heb gegeven. (het tweede pakketje is waarschijnlijk onderweg en zal een dezer dagen ook ongevraagd zal worden bezorgd.)
ik heb inmiddels via de bank de 2 betalingen laten storneren en de automatische incasso's laten blokkeren.
ik zit alleen met een ongeopend pakketje dat ik niet terug kan sturen omdat ik geen adres weet.
Is er iemand die dit ook aan de hand gehad heeft en opgelost heeft??
groetjes
Marcel en Christien
Aanbod met herhaalgemak: na ontvangst van het proefpakket (€6.95) ontvangt u ca. 14 dagen later het eerste maandpakket (t.w.v. €28,42 incl btw) of u kunt de dienst stoppen direct na ontvangst. Lees voor meer informatie de actievoorwaarden.
Dit staat op hun website onder de gratis proefbestelling. Niet gelezen? Snel opzeggen die handel en de reeds gestorneerde bedragen zult u denk ik toch moeten betalen
Is u nergens vertelt dat u herroepingsrecht heeft van 7 werkdagen (of meer)? Want dat u de dienst meteen kan stoppen na ontvangst is niet genoeg. Dat is gebabbel. Er moet u een termijn zijn verteld. Dan gaat die automatisch over in een termijn van 3 maanden. Ik ga er even vanuit dat u voor 13 juni die proefpakketjes heeft besteld.
klik op contact en:
Beaucare is handelsnaam van Crosmo BV
Zekeringstraat 17, 1014 BM Amsterdam
Kvk nr. 34272630
BTW nr. NL 817968040.B.01
Postbus 169
3960 BD Wijk bij Duurstede
Email: info@beau-lab.com
Wijk bij Duurstede, dat komt me bekend voor. Yep, het is die gast van Vitaessent. Is weer met een nieuw handeltje begonnen.
Nou, er staat levensgroot Vrijblijvend en er staat piepklein dat er vervolgzendingen komen over 14 dagen, als u even uw leesbril opzet. Zo kan dat niet. Vrijblijvend en ergens aan vast zitten zijn tegenovergestelde berichten. Beroep u op dwaling.
En doe nooit meer zo dom om een proefpakket te bestellen, het is een slangenkuil.
Ik heb ook wel eens een proefabonnement genomen op een blad van een paar maanden, maar daar stond keurig bij dat het automatisch eindigde. Ze namen voor het einde keurig contact op of het beviel en ik heb het nog een half jaar genomen. En toen gestopt, had er geen tijd meer voor.
Maar die proefpakketten waar het hier over gaat zijn heel anders. NIEMAND wil het vervolg, NIEMAND kijkt of het helpt of werkt, dat doet het natuurlijk ook niet. Maar de mensen kijken alleen naar het woordje GRATIS. Terwijl als je naar de kosten kijkt er helemaal niets gratis aan is.
Ik krijg haast echt de neiging om te zeggen, eigen schuld, dikke bult, betaal gewoon maar voor die onzin.
@zoekster, ik hoop dat je het zat bent met alle valse voorwendselen bent en niet met de mensen die hier op het forum hun vraag neerzetten? Ik ben de mening toegedaan dat een forum bestaat uit vragen van consumenten. Dat sommigen dan worden afgekat vind ik niet terecht: als ze het zouden weten zouden ze het ook niet vragen, vandaar de nimmer aflatende stroom van nieuwelingen. Wat ik persoonlijk zou willen dat, hoe het hier nu al iets veranderd is, men toch de Engelse methode van een lidmaatschap zou overnemen. Heb je iets voor een maand (wekelijkse editie) dan vind je in de laatste een note dat als je NIET reageert het abonnement automatisch stopt, dus bij 1, 3,6 en 12 maanden. Dan hoeft men dus niets te doen: that's my cup of tea. ?
@tijger1
Wat vind je van Herma KLIK
Zij had ook een proefpakketje (Paris Pure) gekocht. Ik probeerde haar nog te helpen, maar ze was niet opgewassen tegen de druk van het incasso bureau. Zo hebben ze haar nog 100 euro lichter weten te maken, terwijl ze thuis zeer moeilijke omstandigheden had. Ze was bang dat haar man erachter zou komen en haar dochter was kwaad op haar dat ze zo dwaas was geweest.
Dat heeft mij indertijd gemotiveerd om dit alles tot op de draad uit te pluizen. Het zijn mensen, die een fout maken. Niet opletten en hopen op een 'lucky day'.
@tenormin, ja ik ben het wel eens zat, weer iemand die een proefpakket heeft besteld, weer dat gedoe. Maar toch kan ik het niet laten ze weer uit de drek te halen ;-)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer