ma
door mandy1313 Mar 2, 2015 om 10:09
Voeding & gezondheid

Senseo actie

Senseo had vorig jaar een leuke actie als je een Senseo apparaat kocht kreeg je een gratis melkopschuimer cadeau. dus met thuiskomst alles geregistreerd en alles opgestuurd. ik gebruikte mijn Senseo nog niet dus had van de code onder op de doos een foto gemaakt en dit opgestuurd. Dit gebeurde 19 september, 13 oktober kreeg ik een mail van Senseo dat ik de originele code op moest sturen, dit heb ik 14 oktober op de post gedaan. oms werd niet verteld dat de actie 19 oktober verlopen was. Mijn code was dus gewoon optijd met de post! Op de site kon je lezen dat er een tijdje overheen ging met bezorgen dus daar gingen wij ook van uit. Begin december belde wij met Douwe Egberts maar steeds werden we uitgelachen en niet geholpen. Toen ben ik gaan mailen met Douwe Egberts en Senseo maar weer werden we aan de kant geschoven, ik heb toen nog als laatst een krachtbrief weggedaan om er samen uit te komen maar daar ook niks van gehoord. Dus zit nu nog steeds zonder melkopschuimer!

1424 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 2, 2015 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

..... Dus zit nu nog steeds zonder melkopschuimer!.....
Ahhh, zielig hoor.

Zet je klacht eens op Klachtenkompas.nl

Suc6

gerbera
door gerbera - Mar 2, 2015 om 15:51
7382 Antwoorden / 14 Vragen
0

Uit de algemene voorwaarde van de actie;

XIII. In geval van fraude, onrechtmatige beïnvloeding of foutief ingevulde deelnameformulieren van de Actie behoudt Organisator zich het recht voor om deelnemers uit te sluiten en de cashback zal vervallen aan Organisator. Dit geldt eveneens voor onjuiste en/of onvolledige invulling van het deelnameformulier.
Mogelijk dat hier de reden staat waarom u deze niet ontvangen heeft.

mahadma
door mahadma - Mar 2, 2015 om 16:03
11590 Antwoorden / 51 Vragen
0

dus met thuiskomst alles geregistreerd en alles opgestuurd. ik gebruikte mijn Senseo nog niet dus had van de code onder op de doos een foto gemaakt en dit opgestuurd. Dit gebeurde 19 september, 13 oktober kreeg ik een mail van Senseo dat ik de originele code op moest sturen,

U heeft dus niet ALLES wat bij de spelregels hoort opgestuurd. Dus is de kans dat er wat fout gaat, meer dan groot. In dit soort acties moet je echt letterlijk alles opsturen en doen wat ze vragen. En om fraude te voorkomen, zelfs bij een melkopschuimer, moet je het stukje originele kartonnen doos met de code insturen, dat is gewoon. Een foto kan je meerdere keren gebruiken.

ma
door mandy1313 - Mar 2, 2015 om 16:08
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi,
Ik snap dat je alles had moeten opsturen, maar had van hun een mail dat ik alsnog de code moest opsturen en dat ik dan gewoon de melkopschuimer zou ontvangen. Dus heb het alsnog opgestuurd

mahadma
door mahadma - Mar 2, 2015 om 16:10
11590 Antwoorden / 51 Vragen
0

Zie de opmerking van Gerbera van maandag 2 mrt 2015, 15:51

romantikraal
door romantikraal - Jul 17, 2015 om 13:50
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hier hetzelfde probleem alleen had ik wel de barcode uitgeknipt en opgestuurd, precies zoals het zou moeten. Maar zelfs dan ontvang je nog geen melkopschuimer. Ben er al maanden mee bezig. Ik denk, ik geef niet op. Iedere keer antwoorden als: het kan 4 a 6 weken duren. Of het probleem wordt doorgestuurd naar een andere afdeling en dan geen antwoord krijgen. Toch nog maar een mail gestuurd en nu dit antwoord ontvangen


Hartelijk dank voor uw bericht.

U schrijft dat u geen SENSEO® melkopschuimer hebt ontvangen, terwijl u aangeeft wel meegedaan te hebben aan deze actie. Dit spijt ons.

Omdat deze actie inmiddels al negen maanden geleden is afgesloten kunnen wij in deze echter niets meer voor u betekenen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Tja, afgesloten nog niet, je hebt er recht op. Als dit soort acties er zijn moeten ze simpelweg zorgen dat ze voldoende voorraad hebben en gewoon opsturen!

En antwoorden als: de actie is al 9 maanden geleden afgesloten, niet ons probleem toch, beloofd is beloofd!

Mijn laatste mail naar hun was van de week en helaas niet zo aardig. Douwe Egberts krijgt hier nog een slechte naam mee, maar goed, als zij dat graag willen. Ik doe in ieder geval niet meer mee met dit soort acties.

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2015 om 14:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

..... Ik doe in ieder geval niet meer mee met dit soort acties......

Verstandig! ;-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer