iw
door iwiersma Nov 7, 2013 om 21:08
Vrije tijd & tuin

Aankoop rebounder soccerconcept

Beste Kassa,
Wij hebben onlangs online een rebounder gekocht bij soccerconcepts in dreumel voor 90,00 euro. Het product dat wij kregen wijkt af van de foto en beschrijving op internet. Wij zijn er niet tevreden over, en hebben binnen 7 werkdagen te kennen gegeven dat we het product willen retourneren. De verkoper wil het product niet terugnemen, vindt dat wij een beter product gekregen hebben, dat hij ons niet op de hoogte hoefde te brengen van het veranderde product, hij geen gebruikt product wil terug nemen. De verkoper reageert niet op onze mail om bevestiging te krijgen dat hij het aankoopbedrag terugstort. Wat zijn onze rechten, mag een verkoper zo maar een ander product verkopen als aangeboden op internet, hoe krijgen wij ons geld terug?

5007 3 Rapporteer

ab
door abolijn - Jan 8, 2014 om 09:00
10 Antwoorden / 2 Vragen

Nee dit mag niet. Ik moet zeggen dat ik geen juridisch deskundige ben, maar de 7 dagen proef horen er inderdaad altijd bij. Misschien even vragen bij een juridisch loket?
Heel veel succes ermee in ieder geval!

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2014 om 10:02
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER voor informatie van Consuwijzer.

U heeft gewoon gelijk. U bent niet tevreden en heeft het recht om binnen 7 werkdagen zonder reden terug te sturen en de verkoper moet u binnen 30 dagen het geld terug storten. Punt uit.

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2014 om 10:04
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Het zal inmiddels wel opgelost zijn, zag net, na de koffie dat het item van even geleden is.