co
door cordekeijzer Jun 24, 2011 om 09:19
Winkels & webshops

Post order bedrijf

wie heeft er ook fijne ervaring met postorderbedrijven
ik heb twee en een halve maand geleden wat besteld en nog steeds niets gehad
heb gebeld en ze zeggen dat de fabriekant het niet kan leveren
terwijl het artiekel nog steeds op site en in de folder staan ik vind dat misleiding

1204 2 Rapporteer

rj
door rjw - Jun 24, 2011 om 09:23
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb hele fijne ervaringen met postorder- en internetwinkels. Vrijwel alles koop ik op die manier zodat ik me op zaterdagen niet in de mensenmassa's in de gewonen winkels hoef te ergeren.

kriekra
door kriekra - Jun 24, 2011 om 13:17
204 Antwoorden / 64 Vragen

Wat is de naam van het postorderbedrijf waar u besteld heeft?
Het is geen garantie, maar ik let bij de wat onbekendere bedrijven wel op of ze het thuiswinkelkeurmerk hebben.
Ik bestel al jaren via postorderbedrijven diverse artikelen, en tot nu toe heb ik alles (uiteindelijk) ontvangen. Mijn ervaring is dat de zwakke plek de bezorging is. Vooral met TNT kan het nogal eens voorkomen dat, wanneer je op het moment van bezorging, niet thuis bent, het bij de buren wordt afgeleverd. Wat bij mij meestal het geval is, aangezien ik full time werk. Op zich prima, maar dan is het natuurlijk wel zo handig dat ze een briefje achter laten op welk huisnummer het afgegeven is. En dat doen ze niet altijd. En dat is irritant. Ik heb al regelmatig track& trace moeten checken, of het postorderbedrijf zelf moeten contacteren om mijn pakket te achterhalen. Gelukkig zijn ook postorderbedrijven waarbij je zelf het bezorgmoment kan kiezen, of het op een bepaald servicepunt kan laten bezorgen.