Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Hc.B
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 13, 2017 om 17:40Computer ziet bestanden op mijn Humax 5200C maar kan er niets mee (0x8000000A)Er schijnt speciale software te zijn die de speciale ts-bestanden bewerken.Het zijn videoredo en TS-video.Dus je alles wat je opneemt met een humax bewerken zoals jij het wilt en opslaan als een avi , mkv bestand.
-
Aug 13, 2017 om 11:49Computer ziet bestanden op mijn Humax 5200C maar kan er niets mee (0x8000000A)Ikzelf ben regelmatig bezig om opnames die ik heb gedaan met de humax te bewerken met en via de computer.Wat ik doe is namelijk een externe harde schijf aan de humax plaatsen en de opnames die ik wil verplaats ik dan van de humax naar de externe harddisk.Dan haal ik de externe harddisk van de humax en koppel hem aan de laptop.Via een gratis computerprogramma is het dan mogelijk om de op linux geformatteerde harddisk uit te lezen en dan alleen te kopieerden naar je laptop of computer.Zorg er wel voor dat je externe harddisk isgeformateerd door de humax,anders werkt het niet. Het gratis programma is Ext2fsd maar ook Ext2mgr.Je moet gewoon zelf proberen wat voor jou enjou systeem het beste is.Tevens is er ook een betaal versie van Paragon nm Paragon ExtFS for Windows.Weet niet hoe dit werkt en hoe duur het is.Hiervan is een trail versie,zelf nog niet geprobeerd.Hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen,lijkt moeilijk maar het is simpel.Succes
-
Dec 28, 2016 om 17:01Samsung TV type UE40K5670SSHet vreemde vind ik dat de medewerker van de winkel bij het zien van het probleem zei dat hij zijn vingers niet aan wilde branden en dit probleem zou doorgeven aan samsung.
Samsung reageerde wel vrij snel en vroeg om toestemming om van daar uit in het toestel te mogen werken om te kijken hoe het allemaal zit.
Die persoon was met de TV bezig en dat kon ik ook zien,hij vertelde of het is software dan wel hardware probleem waarvan hij software wel kon oplossen.
De andere dag belde een ander mij terug,die was niet zo vriendelijk en vertelde mij ook dat er met de tv niets aan de hand was,dit hoorde gewoon zo en ik moest dit maar accepteren.
En dat vind ik het vreemde er aan,dit moet gewoon niet mogen.
En er zou inderdaad misschien een back-up batterij kunnen ontbreken.maar zeer vreemd dat samsung zo afwijzend is. -
Dec 28, 2016 om 16:17Samsung TV type UE40K5670SSGeachte TIJGER1, Ja dat voel ik mij ook.
Mijn ouders hebben een samsung TV in de woonkamer en een D-Vision TV in de slaapkamer , allebeide een CI+ module met smartkaart.
Die doen elke avond als ze op bed gaan of als ze gaan slapen de stroom van de TV.
En alle zenders blijven er in staan,niets geen gedonderd met telkens opnieuw inscannen.
Tevens hebben mijn ouders een Medion TV die men gebruikt op de camping maar die ook is voorzien van de mogelijkheid CI+ en smartkaart.
Zelfs deze tv heeft na het instellen en dan weer van de stroom halen gewoon alle zenders beschikbaar.
Misschien dat samsung zich zo.n grootmacht voelt dat ze zich dit kunnen permiteren,ik vind het niet normaal dat een TV bij stroom storing of dat men zelf de stroom er af haalt zijn zenders verliest.
En op U opmerking terug te komen,Ja ook ik haal de stroom bij het slapen gaan van de TV,word zelfs geadviseerd door diverse instanties ivm brandgevaar,ja ook bij dit soort TV,s. -
Dec 28, 2016 om 15:59Refund actie Oral-BHet is uiteindelijk allemaal wel voor elkaar gekomen,maar daar moest wel wat gebeuren.
Men is gewoon bij Oral-B en action.highco-data gewoon giganties doof en zeer slechtziend.
Ik kreeg vanuit action.highco-data telkens de vraag dat ik mijn gegevens opnieuw moest toesturen want ze hadden niets van mij.
Dit terwijl ik een bevestiging had ontvangen dat alles in orde was en binnen 6 weken het geld zou worden gestort.
Ik doe het liefs alles schriftelijk ivm bewijsstukken want door een telefoon zegt de ene persoon JA en later een andere NIETS van WAAR.
Uiteindelijk toch maar gebeld en zelfs nu ook weer werd er ontkent dat er niets van mij en onze zoon bekend was.
Toen heb ik nogmaals hun bevestigings email voor gelezen met verzenddata en tijd en nog werd alles ontkend.
Toen vroeg ze om de postcode van mij en van onze zoon en waarrempel we zaten tot hun verbazing zelf wel in het systeem.
Men wist niet hoe rap men telefonisch met de bevestiging kwam om alle 2 uit tebetalen,heb daarop meteen gezegd dat ik hierover een schriftelijke bevestiging wilde en trouwens ook gekregen.
Heb mijn gal wel even gespuit over de manier van handelen bij zowel Oral-B als action.highco-data en dat er vele klachten waren omtrent de uitbetaling van een refund-actie.
Mijn ervaring is wel dat ik nooit meer een product koop van Oral-B of een product action.highco-data is bij betrokken.
Ze doen hun werk absoluut ver onder de maat en verdienen volgens de Radar regel een ijskoude doche en dan ook werkelijk ijskoud.