Antwoorden gegeven door: spotreis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 4, 2016 om 21:48Ik wil graag wat weten over Spotrreis
Hoi Rick,
Een andere forum gebruiker stelde dezelfde vraag, dus vandaar hetzelfde antwoord :-)
Als ik jouw vraag namens ons probeer te beantwoorden is het toch een beetje 'wij van wc eend, adviseren wc eend'.
Natuurlijk begrijp ik dat je liever van mede-forumgebruikers verneemt of wij betrouwbaar zijn.
Desalniettemin probeer ik zo kort mogelijk te reageren op je bericht.
Wij achten onszelf zeer betrouwbaar. We zijn een Nederlands bedrijf (gevestigd in Haarlem) en zijn heel open in onze communicatie.
We hebben een gratis (lokaal nummer) helpdesk en reageren altijd op vragen via internet of e-mail.
Ons doel is vakantie voor mensen weer betaalbaar/haalbaar te maken, dat is waar wij het voor doen.
Ongeacht of je wel of geen klant van ons bent/wordt, hoop ik dat je een goed gevoel bij ons hebt.
Mocht je vragen hebben, dan staan we je meer dan graag te woord (023-3021717 / vragen@spotreis.eu).
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis -
Mar 4, 2016 om 21:44Hoe kom ik aan een spotreis abonnement zonder mij daarvoor aan te melden?
Beste Maruja,
Ik vind het erg vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad.
Dat je nergens aan vast zit door een akkoord terug te mailen is alleen waar als er bij wordt vermeld dat je 14 dagen bedenktijd hebt en je jezelf binnen die periode kunt afmelden indien je toch niet geïnteresseerd bent in onze diensten.
Ik heb je contactgegevens kunnen achterhalen in ons systeem en ik zorg ervoor dat je aanstaande maandag (7 april 2016) wordt gebeld door een van mijn collega's om dit te bespreken.
Ik hoop dat ik je hiermee tot zover van dienst ben geweest.
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis -
Mar 4, 2016 om 21:27Probleem spotreisBeste Chris,
Als ik je verhaal lees concludeer ik dat er iets verkeerd moet zijn gegaan.
We nemen je klacht 100% serieus.
Zou je contact met ons op willen nemen (of ons laten weten hoe wij het beste contact met jou op kunnen nemen)?
Indien wij een fout gemaakt hebben, bieden wij onze oprechte excuses aan voor het ongemak en herstellen wij dat direct.
We willen liever dat je een promoter van ons bent, dan dat je een klacht hebt.
Onze contactgegevens zijn: vragen@spotreis.eu of 023-3021717.
We vernemen graag van je om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis -
Mar 4, 2016 om 21:11Spotreis
Hallo Hoogenboom1980,
Als ik jouw vraag namens ons probeer te beantwoorden is het toch een beetje 'wij van wc eend, adviseren wc eend'.
Natuurlijk begrijp ik dat je liever van mede-forumgebruikers verneemt of wij betrouwbaar zijn.
Desalniettemin probeer ik zo kort mogelijk te reageren op je bericht.
Wij achten onszelf zeer betrouwbaar. We zijn een Nederlands bedrijf (gevestigd in Haarlem) en zijn heel open in onze communicatie.
We hebben een gratis (lokaal nummer) helpdesk en reageren altijd op vragen via internet of e-mail.
Ons doel is vakantie voor mensen weer betaalbaar/haalbaar te maken, dat is waar wij het voor doen.
Ongeacht of je wel of geen klant van ons bent/wordt, hoop ik dat je een goed gevoel bij ons hebt.
Mocht je vragen hebben, dan staan we je meer dan graag te woord (023-3021717 / vragen@spotreis.eu).
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis -
Mar 4, 2016 om 20:48Spotreizen, te mooi om waar te zijn.
Beste meneer/mevrouw Dinnessen,
Leuk onderwerp heeft u gekozen, is eigenlijk een soort van compliment :-)
Natuurlijk lees ik ook de rest van uw bericht en merk het gevoel wat u bekruipt.
Ik zie dat u uw bericht op 5 februari heeft geplaatst (dit is al een tijdje geleden), maar ik kan hier niet direct uit opmaken of u zich inderdaad als klant heeft aangemeld.
Wij maken bij de zoektocht naar nieuwe klanten inderdaad zoals vele organisaties onder andere ook gebruik van de telefoon.
Als u zich aanmeldt als klant, dan ontvangt u een gebruikersnaam (code) waarmee u 2x per jaar een reis voor 2 personen kunt kiezen.
U heeft na aanmelding, conform de wet koop op afstand altijd het recht om hier binnen 14 dagen vanaf te zien.
We melden dit natuurlijk ook expliciet in de bevestiging die u per e-mail of brief ontvangt bij aanmelding om verwarring te voorkomen.
Indien u hier graag verder over wilt praten staan wij u graag te woord (023-3021717).
Andere gebruikers van dit forum verwijzen ook naar overige berichten, daar staan ook vragen van gebruikers en reacties van ons.
Wij zullen er altijd alles aan doen om alle gebruikers van de diverse fora van alle informatie te voorzien.
Het is geen geheim dat we een commerciële organisatie zijn, echter wel met een -volgens ons- mooi doel: voor zoveel mogelijk mensen op reis gaan weer betaalbaar/haalbaar maken.
Indien er desondanks twijfels bestaan over onze dienstverlening, dan vernemen wij dit graag.
Ik hoop van u te horen :-)
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis -
Feb 2, 2016 om 14:56Spotreis betrouwbaar
Beste Jan en Marga,
Leuk dat je interesse hebt in Spotreis. Ik leg je graag uit hoe wij dit mogelijk maken.
Spotreis is geen reisbureau of touroperator. Wij leveren de codes waarmee je de reis uiteindelijk via een van de bij ons aangesloten reisbureaus boekt.
Een beetje brutaal gezegd zijn wij te vergelijken met Spotify: die maakt ook geen muziek, maar levert wel het platform waarop artiesten hun nummers ‘aanbieden’.
Dit doen wij ook, maar dan met reizen. Je boekt je reis dus uiteindelijk bij de reisbureaus, maar dit gaat dus allemaal via onze website.
De aangeboden reizen zijn meestal groepsreizen. Het reisbureau biedt altijd additionele mogelijkheden als excursies en upgrades aan. Hier verdienen zij natuurlijk aan.
Als je hier geen gebruik van wilt maken en alleen het ‘standaard pakket’ (vlucht, hotel, ontbijt) afneemt, dan is dat ook meer dan prima.
Door de afspraken die wij met de diverse reisbureaus hebben gemaakt, kunnen wij het zo goedkoop aanbieden.
Ons doel hierbij is dat je een top vakantie hebt, zodat je hopelijk volgend jaar ook deelneemt.
Om de vragen/opmerkingen van mede-forum gebruikers te beantwoorden:
Onze algemene voorwaarden staan uiteraard op de site vermeld, klik hier voor de directe link.
Ons telefoonnummer is +31(0)23-3021717 (op werkdagen van 10.00 tot 16.00) en ons mailadres is vragen@spotreis.eu.
We staan je graag te woord :-)
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis
-
Jan 22, 2016 om 16:04Wie heeft ervaring met Spotreis.eu? Het is een abonnement voor 199 per jaar
Beste Elly,
Leuk dat je interesse hebt in Spotreis.Wij zijn zeker geen timeshare :)
De reizen op onze site zijn allen groepsreizen. Dit houdt in dat je met een grote groep mensen reist.
Uiteraard ben je na aankomst op bestemming vrij om je eigen plan te trekken.
Ik hoop je snel te mogen begroeten!
@de overige deelnemers van dit forum:
Ik lees jullie scepticisme en wij nemen iedere vorm van kritiek serieus.
Het doet me dan ook plezier te kunnen meedelen dat m.i.v. volgende week alle aangeboden reizen publiek (dus voor de afgeschermde abonnee omgeving) zichtbaar worden gemaakt.
We hopen natuurlijk dat er geen negatieve sfeer rondom ons vooral erg positief bedoelde aanbod gaat bestaan. We zijn een commerciële organisatie (daar is niets mis mee vinden wij), en we zijn tegelijkertijd erg trots op het feit dat we mensen voor een enorm laag bedrag op reis kunnen laten gaan. Waaronder mensen die het normaal niet zouden kunnen betalen. Mede voor hen wordt er zsm mogelijkheid in het leven geroepen om maandelijks te betalen in plaats van het totaalbedrag in één keer te voldoen.
Wie zijn wij?
Spotreis is het eerste vakantie abonnement van Nederland en België. Hierdoor ga jij ieder jaar met twee personen naar maar liefst twee door jou gekozen bestemmingen uit ons aanbod. Bovendien boek je onbeperkt hotelovernachtingen bij 35.000 aangesloten hotels door heel Europa. Dit kunnen wij mogelijk maken door zeer goede afspraken met reisbureaus. Wij zijn zelf geen reisbureau of touroperator, maar aanbieders van het platform waar mensen deze reizen kunnen afnemen. Ga je niet op reis of vind je de bestemmingen niet interessant? Word dan vooral geen abonnee. In alle andere gevallen heb je dus twee reizen per jaar voor twee personen. Bovendien hebben we altijd interessante extra aanbiedingen van reisbureaus. We hopen dat iedereen hier veel plezier aan beleeft.
Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis