Ja
door Jan en marga Jan 31, 2016 om 20:11
Vakantie & reizen

Spotreis betrouwbaar

Telefonische contact gehad voor 199,00 euro 2 keer per jaar op vakantie hoe kan dat

8839 9 Rapporteer

getty
door getty - Jan 31, 2016 om 20:14
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Niet

sy
door sylvia_71 - Jan 31, 2016 om 20:14
288 Antwoorden / 0 Vragen

Als je je dit al afvraagt, hoop ik dat je weet waar je aan toe bent, mocht je een reisje willen boeken.

hutch
door hutch - Jan 31, 2016 om 20:23
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U bent niet de enige die zich dat afvraagt. Klik * hier * voor de andere vraag over Spotreis.

Daar staat tevens een reactie van de webcare van Spotreis.

pi
door pieterwolters - Jan 31, 2016 om 20:54
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Dat kan ook niet. Maar dan kan je zelf ook wel verzinnen toch?

aurora1
door aurora1 - Feb 1, 2016 om 08:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet aan beginnen. Op de website staan geen voorwaarden, telefoonnummer, nergens bij aangesloten enz. Waarom een abonnement bij iets vaags aangaan terwijl u gewoon zelf bij elk goed reisbureau zelf uw reizen kunt kiezen.

koekeloer
door koekeloer - Feb 1, 2016 om 14:06
562 Antwoorden / 18 Vragen

Als U op deze manier een vraag stelt snapt niemand wat U nu wilt weten. Heeft U voor 199.00 telefonisch contact gehad (zoals u schrijft) ? en 2 keer per jaar p vakantie kan makkelijk, sommige mensen gaan wel 3 keer of meer per jaar op vakantie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2016 om 14:41
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is net zo iets als voor een spotprijs hotelsbezoeken, diners krijgen maar waarvan dan meestal blijkt dat er niet geboekt kan worden. In dat geval: toch ook jmmer van € 199,00 per jaar.

re
door red1 - Feb 1, 2016 om 16:27
329 Antwoorden / 1 Vragen

gelof je noog in sinterklaas ??

spotreis
door spotreis - Feb 2, 2016 om 14:56
7 Antwoorden / Vragen

Beste Jan en Marga,

Leuk dat je interesse hebt in Spotreis. Ik leg je graag uit hoe wij dit mogelijk maken.

Spotreis is geen reisbureau of touroperator. Wij leveren de codes waarmee je de reis uiteindelijk via een van de bij ons aangesloten reisbureaus boekt.

Een beetje brutaal gezegd zijn wij te vergelijken met Spotify: die maakt ook geen muziek, maar levert wel het platform waarop artiesten hun nummers ‘aanbieden’.

Dit doen wij ook, maar dan met reizen.  Je boekt je reis dus uiteindelijk bij de reisbureaus, maar dit gaat dus allemaal via onze website.

De aangeboden reizen zijn meestal groepsreizen. Het reisbureau biedt altijd additionele mogelijkheden als excursies en upgrades aan. Hier verdienen zij natuurlijk aan.

Als je hier geen gebruik van wilt maken en alleen het ‘standaard pakket’ (vlucht, hotel, ontbijt) afneemt, dan is dat ook meer dan prima.

Door de afspraken die wij met de diverse reisbureaus hebben gemaakt, kunnen wij het zo goedkoop aanbieden.

Ons doel hierbij is dat je een top vakantie hebt, zodat je hopelijk volgend jaar ook deelneemt.

Om de vragen/opmerkingen van mede-forum gebruikers te beantwoorden:

Onze algemene voorwaarden staan uiteraard op de site vermeld, klik hier voor de directe link.

Ons telefoonnummer is +31(0)23-3021717 (op werkdagen van 10.00 tot 16.00) en ons mailadres is vragen@spotreis.eu.

We staan je graag te woord :-)

Met vriendelijke groet,

Webcare Spotreis