ro
door royster Jul 31, 2014 om 06:37
Auto & vervoer

Binnenkort belasting betalen voor je fiets?

Komt er voor fietsers binnenkort een chip in hun fiets?(misschien alleen in Amsterdam)En is dat weer de zoveelste manier om verlieslijdende projecten zoals de Noord-Zuid lijn uit de Amsterdamse stront te trekken!?Of de rijken nog rijker te maken?

518 5 Rapporteer

forever-nl
door forever-nl - Jul 31, 2014 om 21:20
400 Antwoorden / 11 Vragen

Ik heb wel iets gevonden maar dat gaat om chips die moeten voorkomen dat fietsen zomaar worden weggehaald van mensen die in een bepaalde wijk van Amsterdam wonen. Hier is de link. Mocht het om iets anders zijn dan is het handig als je aangeeft waar je de informatie vandaan hebt.

aurora1
door aurora1 - Aug 1, 2014 om 00:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nog een linkje: klik hier.

door 1953 - Aug 2, 2014 om 19:35
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het is weer komkommertijd!

De fietsbelasting, met de driehoekigebelastingplaatje, is decennia geleden afgeschaft.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 3, 2014 om 18:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

In mijn jeugd was dit al eens geweest een plaatje aan de fiets gemaakt was verplicht. De prijs was GULDEN voor die tijd de jaren 30) een hoop geld. Alleen als men in de steun liep was hij gratis.

door 1953 - Aug 4, 2014 om 00:09
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 3 aug 2014, 18:57]In mijn jeugd was dit al eens geweest een plaatje aan de fiets gemaakt was verplicht. De prijs was GULDEN voor die tijd de jaren 30) een hoop geld. Alleen als men in de steun liep was hij gratis.

Wie weet komt het zegelrecht ook nog terug van weggeweest?