hildehilde
door hildehilde Aug 19, 2009 om 21:26
Auto & vervoer

I scription

Ik kan in het donker erg slecht autorijden. Zo'n gele bril is geen optie, die doet niets bij mij. Nu las ik over een nieuw soort techniek nl I scription brillenglazen. Heeft iemand hie al ervaring mee?

1782 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 20, 2009 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hildehilde,

Heb er geen ervaring mee. Weet niet wat voori nfo je hebt, maar wellicht heb je iets aan bijgaande info van het seniorennet: dossier 'kijken en zien' (al is het een advertentie).

i.Scription

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2009 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag hildehilde,

Advies: vraag in elk geval bij 2 onafhankelijke opticiƫns advies, voordat je besluit dit soort glazen aan te schaffen.

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2009 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag hildehilde, alle adviezen ten spijt, maar ga eens naar een goede oogarts, en laat je ogen eens eerst testen op nachtblindheid. Daar hebben ze een speciale test voor, verder kan de oogarts je onafhankelijk een eventueel advies geven. Die gele glazen helpen geen moer. Pure nonsens, of je moet graag geld willen uitgeven, dan is het wat anders.

Succes, Henri

ve
door verwijderd - Aug 20, 2009 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hildehilde, nog een advies: Ook die nieuwe I scription is nutteloos, je ogen zijn oke of niet. Verder onthoudt ik mij van commentaar hier, (dit is geen fictie)

Mvgr. henri