bk
door bkkjourney Dec 28, 2010 om 11:13
Auto & vervoer

NS reageert niet (binnen 5 werkdagen) op klachten

Het valt mij op dat de NS niet binnen de beloofde 5 werkdagen (of in het geheel niet) op klachten reageert die via hun internet contactformulier ingediend worden. Zijn er meer mensen bij wie een reactie ook achterwege blijft?

906 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

invalide
door invalide - Dec 28, 2010 om 11:33
787 Antwoorden / 5 Vragen
0

Als je de kranten leest weet je hoeveel mensen de laatste weken hadden kunnen klagen dus overmacht en het zal wegens dit weer iets langer duren dan normaal.

Reken dus nu op dat ze binnen 1 maand deze enorme achterstand moeten wegwerken en vragen aan NS zullen alleen maar dit werk verstoren en dan moet je nog langer wachten.

bk
door bkkjourney - Dec 28, 2010 om 11:49
44 Antwoorden / 9 Vragen
0

Ik ben zelf 1 van die reizigers die met de overlast te maken heeft gekregen. Ik heb geen krant nodig om te begrijpen dat ze het drukker hebben dan normaal bij het oplossen van alle binnengekomen klachten. Alleen blijft de NS via hun website wél pretenderen dat ze binnen 5 dagen op klachten zullen reageren.

morris770
door morris770 - May 29, 2011 om 01:40
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo,houd maar op over ns,ik wilde ook een klacht indienen,maar dat lukte niet eens want dat formulier was niet geschikt voor mijn klacht.
dat formulier heeft nl een keuze menu en komt jouw klacht daar niet in voor dan houdt het op
groetjes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer