NS reageert niet (binnen 5 werkdagen) op klachten
Het valt mij op dat de NS niet binnen de beloofde 5 werkdagen (of in het geheel niet) op klachten reageert die via hun internet contactformulier ingediend worden. Zijn er meer mensen bij wie een reactie ook achterwege blijft?
Als je de kranten leest weet je hoeveel mensen de laatste weken hadden kunnen klagen dus overmacht en het zal wegens dit weer iets langer duren dan normaal.
Reken dus nu op dat ze binnen 1 maand deze enorme achterstand moeten wegwerken en vragen aan NS zullen alleen maar dit werk verstoren en dan moet je nog langer wachten.
Ik ben zelf 1 van die reizigers die met de overlast te maken heeft gekregen. Ik heb geen krant nodig om te begrijpen dat ze het drukker hebben dan normaal bij het oplossen van alle binnengekomen klachten. Alleen blijft de NS via hun website wél pretenderen dat ze binnen 5 dagen op klachten zullen reageren.
hallo,houd maar op over ns,ik wilde ook een klacht indienen,maar dat lukte niet eens want dat formulier was niet geschikt voor mijn klacht.
dat formulier heeft nl een keuze menu en komt jouw klacht daar niet in voor dan houdt het op
groetjes
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer