di
door dikkemick Jan 9, 2006 om 14:54
Auto & vervoer

Onverantwoordelijkheid ANWB

Hoe bureaucratisch en onverantwoordelijk kan een organisatie als de
ANWB zijn? Ik sta met m'n auto op50meter(!)afstand van het bord "einde
bebouwde kom" en sta dus inderdaad nog in mijn eigen woonplaats, waar
ik geen lidmaatschap voor heb afgesloten (heb een basis abonnement).
Het vriest en ik sta met een klein kind in een auto die absoluut niet
meer kan rijden en bel dus de ANWB. Voor 80 euro extra zijn ze bereid
iemand te sturen, maar ik kan natuurlijk ook mijn auto 50 meter
verderop duwen en dan nogmaals bellen. Dat ik dan met baby achterin een
druk kruispunt met stoplichten  eerst moet oversteken...

Het lukte helaas niet m'n abonnement telefonisch op te zeggen! Iemand ook van deze leuke ANWB-ervaringen?

518 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ur
door urtmans - Jan 14, 2006 om 13:15
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dikkemick,


Alvast excuses dat ik het zo ga uitdrukken, maar de ANWB is zo wel duidelijk. Na jouw komt er iemand anders en die staat 80m binnen de bebouwde kom. Helaas ook voor hem/haar 80Euro extra. Regels zijn regels dat weet jij ook. 


Een andere oplossing:
Je had ook een vriend of familie kunnen bellen die je 50m verder had kunnen slepen. En daarna de ANWB bellen dat sta jij in je recht omdat je dan net voorbij de bebouwde kom bent.


Groeten Urtmans

wi
door wippie - Jan 14, 2006 om 13:25
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dikkemick, denk je dat je op deze site meer bijval krijgt als bij Tros Radar?

di
door dikkemick - Jan 14, 2006 om 14:20
9 Antwoorden / 31 Vragen
0

Misschien ben ik zelf niet helemaal duidelijk geweest. Het gaat mij niet om de stelling "regel is regel" (hoewel ik denk dat regels er zijn om soepel mee om te kunnen gaan...), maar om de suggestie van een medewerkster van de ANWB om m'n auto over een kruispunt te duwen! Uiterst onverantwoordelijk!!!

anita1971
door anita1971 - Jan 14, 2006 om 15:06
102 Antwoorden / 5 Vragen
0

Tja, verantwoordelijkheid van de ANWB, ik zou zeggen het is uw eigen verantwoordelijkheid!!!! U belt de ANWB terwijl u in de bebouwde kom van UW woonplaats staat, dan kunt u verwachten dat een melige telefoniste zegt, duw uw voortuig even over het kruispunt en bel dan nogmaals. Ook als u "aan het zeuren" bent geweest kan ik me voorstellen dat u zo'n antwoord krijgt. Sorry hoor maar ik vind het toch echt UW verantwoordelijkheid!

vladja
door vladja - Jan 14, 2006 om 15:07
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

Ik vind het een hele goede suggestie van de medewerkster van de ANWB. Scheelt u een hoop geld en u wordt toch geholpen. Ze had ook alleen kunnen zeggen van ter plaatse lid worden en betalen anders komen we niet. Hier is duidelijk nagedacht over een oplossing die u kon helpen.


Vladja

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer