on
door onterechteparkeerboete Jun 16, 2017 om 16:23
Auto & vervoer

Parkeerfraude

Vandaag 16-6-2017 een onterechte naheffingsaanslag ontvangen van TOBIAS.
Ik zou op 24-05-2017 in Woerden om 13.40 u geparkeerd hebben op de Achterstraat.
Nog nooit in Woerden geweest! De betreffende dag met vriendin in sauna geweest. Mijn auto heeft bij haar in Oosterhout tot in de avond op eigen terrein gestaan met afgesloten poort.
Lees in de berichten dat er meer mensen als spook in Woerden zijn geweest.
Weet de Gemeente Woerden dat hun parkeerwachters zoveel vergissingen maken? Of is hier opzet in het spel?
Wat te doen behalve bezwaar indienen?

2984 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 16, 2017 om 16:48
11551 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Onterechtparkeerboete ,

Waar kan ik terecht voor informatie over de aanslag parkeerbelasting of andere zaken m.b.t. het betaald parkeren in Woerden?

Voor vragen en/of klachten over de aanslag parkeerbelasting of andere zaken m.b.t. het betaald parkeren in Woerden kunt u terecht bij ParkeerService.

Voor verdere informatie klik op de rode regel ,

https://woerden.parkeerservice.nl/straatparkeren/parkeerboetes-en-bekeuringen/

diumenge
door diumenge - Jun 16, 2017 om 16:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niets. Gewoon bezwaar indienen en niet direct fraude in de mond nemen.

Wat te doen behalve bezwaar indienen?

ne
door neodutchio - Jun 16, 2017 om 16:55
5180 Antwoorden / 12 Vragen

Wat kunt u anders doen dan bezwaar aantekenen? De vragen die u hier stelt kunt u beter ook bij de gemeente Woerden indienen, die kunnen het beter beantwoorden dan de vrijwilligers hier.

Cookies
door Cookies - Jun 16, 2017 om 16:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Schijnt tegenwoordig zeer regelmatig voor te komen en zeker niet alleen in Woerden. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er opzet in het spel is. Lijkt er meer op dat parkeerwachters vandaag de dag slecht kunnen lezen / schrijven.

Zoals gezegd: enige wat je kunt doen is bezwaar maken.

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2017 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Allemaal heel vervelend. Bezwaar maken en het wordt weer opgelost. Klaar.

tijger1
door tijger1 Jun 16, 2017 om 18:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toch niet zomaar, de Ts zal moeten aantonen dat zijn auto niet in Woerden is geweest.

Cookies
door Cookies Jun 16, 2017 om 22:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: klopt. Kennis van me kon niet bewijzen dat hij op die dag, op dat tijdstip in die plaats (niet Woerden) niet geparkeerd heeft gestaan, dus moest de boete betalen.

ha
door halex - Jun 16, 2017 om 20:29
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Wellicht stond er een auto met dezelfde (maar dan valse) kentekenplaten als de uwe. Bij mij maken de medewerkers van Handhaving altijd foto's van de auto die bekeurd wordt. Wellicht in Woerden ook. Dan moet 't vrij snel duidelijk zijn dat u 't niet was.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 16, 2017 om 20:58
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Parkeer boa's moeten foto's maken en als u niet in woerden bent geweest v.q.uw auto niet zal met foto bewezen moeten worden dat dat wel zo was en dat kan men dan niet. Goed de gehele Bezwaar procedure lezen en opvolgen. Laat u niet met een kluitje in het riet sturen Door een Bezwaar commissie.

aurora1
door aurora1 - Jun 16, 2017 om 21:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoezo fraude?

ma
door macfraeck - Jun 16, 2017 om 23:14
21 Antwoorden / Vragen

Ach de zus van Aboutaleb fraudeerd ook. De ene na de andere thuiszorgorganisatie  gaat ook failliet door graaien en fraude dus waarom niet bij TOBIAS.

richard83
door richard83 - Jun 17, 2017 om 07:30