PostNL levered niet op tijden aangegeven
PostNL, Heeft nu zo'n service waar je kan zien wanneer ze een pakketje gaan afleveren, helaas gaat dit heel vaak fout en leveren ze niet op de tijd aangegeven op de tracker op hun website waardoor je dan je pakketje pas later krijgt, kan men ze hiervoor verantwoordelijk stellen?
Uit de algemene voorwaarden:
5. Tijdsvakindicatie en bezorgtermijnen
De door PostNL en/of de webshop eventueel genoemde en/of voor haar geldende
bezorgtijden als in overleg met U vastgesteld op basis van de door U aangegeven
tijdsvakindicatie in uw profiel of in een webshoptransactie, zullen zoveel mogelijk in acht
worden genomen. Aangegeven termijnen zijn echter indicatief en geen fatale termijnen.
PostNL en de desbetreffende webshop waar U uw bestelling heeft gedaan, aanvaarden geen
aansprakelijkheid met betrekking tot het niet naleven van de termijnen.
Hoe zou je ze verantwoordelijk willen stellen? Een financieele tegemoedkoming? Dat zal er vooral voor zorgen dat ze stoppen met deze tijdindicaties en dan krijgen we daar weer klachten over.
zelf ontkent de post.nl alle aantijgingen. Zelf ook hiermee te maken gehad waarbij een pakketje 3 dagen later wordt bezorgd dan de datum in de track & trace. Lastig als je speciaal thuis blijft om het pakketje in ontvangst te nemen. Bij opgelicht deze week op tv kwam ook nog een postmedewerker in beeld. Hij vertelde over post die zogenaamd uit brievenbussen gehengeld zou zijn. Later in zijn betoog bleek dit een post-medewerker te betreffen die er voor zorgde dat de betreffende post (facturen in dit geval) achterover werd gedrukt en zodanig vervalst dat de mensen de facturen naar het verkeerde rekeningnummer overmaakten. Ondanks dat degene die hieraan meewerkte een post-medewerker in functie was erkent de post geen aansprakelijkheid. In mijn ogen is de baas op dat aansprakelijk voor de daden van zijn werknemer.
wees blij dat U een vrij reeële weergave krijg van de bezorging van uw pakket. pakketbezorgers zijn geen computergestuurde robotten. Het ken druk zijn op de weg, een ongeluk, enz enz.
[quote=mariover schreef op maandag 20 jan 2014, 11:35]PostNL, Heeft nu zo'n service waar je kan zien wanneer ze een pakketje gaan afleveren, helaas gaat dit heel vaak fout en leveren ze niet op de tijd aangegeven op de tracker op hun website waardoor je dan je pakketje pas later krijgt, kan men ze hiervoor verantwoordelijk stellen?
Natuurlijk, dien direct een schade claim in, neem een letselschade advocaad, wees blij dat het geleverd wordt heb wat geduld. de track tracé is een benadering hieraan kunnen géén rechten worden ontleend.
komt vanzelf, geduld.
[quote=lekkerisdat schreef op maandag 20 jan 2014, 17:51]Je kunt ook gewoon blij wezen dat het überhaupt aankomt..
@ lekker i d .. zo is het, laat deze dame maar niets uit china bestellen, krijgt ze een rolberoerte
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer