ma
door mariover Jan 20, 2014 om 11:35
Auto & vervoer

PostNL levered niet op tijden aangegeven

PostNL, Heeft nu zo'n service waar je kan zien wanneer ze een pakketje gaan afleveren, helaas gaat dit heel vaak fout en leveren ze niet op de tijd aangegeven op de tracker op hun website waardoor je dan je pakketje pas later krijgt, kan men ze hiervoor verantwoordelijk stellen?

756 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jan 20, 2014 om 11:56
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Track & Trace geeft richtlijnen, vaak lukt het, maar als er drukte, verkeerssituaties zijn enz. is dat geen 100% garantie. En nee, u kunt ze niet verantwoordellijk stellen.

mahadma
door mahadma - Jan 20, 2014 om 11:59
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ze gaan niet verder als: Exacte bezorgdatum en -adres van je pakket.

mahadma
door mahadma - Jan 20, 2014 om 12:20
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Uit de algemene voorwaarden:

5. Tijdsvakindicatie en bezorgtermijnen
De door PostNL en/of de webshop eventueel genoemde en/of voor haar geldende
bezorgtijden als in overleg met U vastgesteld op basis van de door U aangegeven
tijdsvakindicatie in uw profiel of in een webshoptransactie, zullen zoveel mogelijk in acht
worden genomen. Aangegeven termijnen zijn echter indicatief en geen fatale termijnen.
PostNL en de desbetreffende webshop waar U uw bestelling heeft gedaan, aanvaarden geen
aansprakelijkheid met betrekking tot het niet naleven van de termijnen.

pi
door pieterwolters - Jan 20, 2014 om 16:09
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoe zou je ze verantwoordelijk willen stellen? Een financieele tegemoedkoming? Dat zal er vooral voor zorgen dat ze stoppen met deze tijdindicaties en dan krijgen we daar weer klachten over.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 20, 2014 om 17:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je kunt ook gewoon blij wezen dat het überhaupt aankomt..

52
door 520sqn - Jan 20, 2014 om 19:22
25 Antwoorden / 0 Vragen
0

Triest dat er klanten zijn die een bedrijf meteen een poot uit willen draaien...ga je schamen!

la
door lannasilva - Jan 23, 2014 om 02:59
8 Antwoorden / 7 Vragen
0

zelf ontkent de post.nl alle aantijgingen. Zelf ook hiermee te maken gehad waarbij een pakketje 3 dagen later wordt bezorgd dan de datum in de track & trace. Lastig als je speciaal thuis blijft om het pakketje in ontvangst te nemen. Bij opgelicht deze week op tv kwam ook nog een postmedewerker in beeld. Hij vertelde over post die zogenaamd uit brievenbussen gehengeld zou zijn. Later in zijn betoog bleek dit een post-medewerker te betreffen die er voor zorgde dat de betreffende post (facturen in dit geval) achterover werd gedrukt en zodanig vervalst dat de mensen de facturen naar het verkeerde rekeningnummer overmaakten. Ondanks dat degene die hieraan meewerkte een post-medewerker in functie was erkent de post geen aansprakelijkheid. In mijn ogen is de baas op dat aansprakelijk voor de daden van zijn werknemer.

eclipse
door eclipse - Jan 24, 2014 om 18:24
1561 Antwoorden / 370 Vragen
0

wees blij dat U een vrij reeële weergave krijg van de bezorging van uw pakket. pakketbezorgers zijn geen computergestuurde robotten. Het ken druk zijn op de weg, een ongeluk, enz enz.

eclipse
door eclipse - Jan 24, 2014 om 18:26
1561 Antwoorden / 370 Vragen
0

[quote=mariover schreef op maandag 20 jan 2014, 11:35]PostNL, Heeft nu zo'n service waar je kan zien wanneer ze een pakketje gaan afleveren, helaas gaat dit heel vaak fout en leveren ze niet op de tijd aangegeven op de tracker op hun website waardoor je dan je pakketje pas later krijgt, kan men ze hiervoor verantwoordelijk stellen?
Natuurlijk, dien direct een schade claim in, neem een letselschade advocaad, wees blij dat het geleverd wordt heb wat geduld. de track tracé is een benadering hieraan kunnen géén rechten worden ontleend.
komt vanzelf, geduld.

eclipse
door eclipse - Jan 24, 2014 om 18:29
1561 Antwoorden / 370 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 20 jan 2014, 17:51]Je kunt ook gewoon blij wezen dat het überhaupt aankomt..
@ lekker i d .. zo is het, laat deze dame maar niets uit china bestellen, krijgt ze een rolberoerte

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer