Produkt gerekend en niet geleverd
Onvriendelijk en steeds belofte niet na gekomen.Bedrijf heeft producten niet geleverd en ,opdracht niet volledig uitgevoerd.Na het betalen van de rekening heeft de eigenaar van het bedrijf gezegt op vrijdag ,ik kom 100 procent zeker as dinsdag terug om af te maken.Dat is tot op heden nog niet gebeurd.Het geld wat te veel betaald is ,is per SMS belooft terug te storten.Meneer heeft geen zin en zegt dat ik kan zeuren wat ik wil Maar daar niets mee op schiet.Ook had meneer van mijn rekening op 10 maart 2017 geld afgeschreven wat voor mijn ophaalservice ,maar dat geld nog tot 30 juni 2017.Ik vond dat wel vreemd en vroeg ,ik heb het terug geboekt en hoop dat iedere klant die ook problemen heeft met dat bedrijf dat ook doet.De telefoon wordt niet beantwoord als ze niet willen.En mij is verteld dat ik nu en in de toekomst niet meer op hun kan rekenen.
Het bedrijf is Scootmobiel platform
[edit-red.]
In het weekend en doordeweeks is afdeling dump uw commentaar op alle uren van de dag gesloten.
Dit is de afdeling "Vraag en Antwoord".
Dus wat is uw vraag?
Mijn vraag is hoe stoppen we die meneer.
Hallo Nico Schoonen ,
Neem eens contact op met consuwijzer , er zijn klachten gemeld op klacht.nl / en klachtenkompas over scootmobielplatform maar er word niet op gereageerd.
Ook de website is niet beschikbaar , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/contact
Maar waarom etaalt u de hele rekening, als nog niet alles geleverd is?
Ik zit 24 uur per dag aan de zuurstof,en dus aan een slang van 13 meter.Meneer had mijn scooter terug gebracht en in de schuur aan de oplader gezet.Dat kan ik net niet halen met mijn slang ,hij zij later pas toen ik betaald had da hij de accu van 594 euro nog niet had en zweerde het100 procent ik kom volgende dinsdag terug met de accu's. Dit is nooit gebeurd.
Een accu van bijna 600 euro? Wat een oplichter. Is dat ding met goud bekleed?
Het geld wat te veel betaald is ,is per SMS belooft terug te storten.
Wat moet er teruggestort worden? Heeft u ervan afgezien omdat het te lang duurde?
Het kan wel een paar dagen duren voordat het op uw rekening staat.
Of wil hij het niet meer terugstorten?
Misschien een typefoutje: het is Leeuwenborchweide.
En er is van hem nog een ander e-mail adres te vinden: info@scootmobieldeal.nl. U zou hem kunnen vertellen dat hij op het Kassa-forum staat.
Inderdaad u heeft gelijk het is leeuweborchweide ,het storten is ruim twee weken een hangijzer hij wil dus niet.
@Nico Schoonen ,
N.a.v. uw reactie , door contact op te nemen met consuwijzer , of het Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://www.juridischloket.nl/contact#
Mijn vraag is hoe stoppen we die meneer.
En mij is verteld dat ik nu en in de toekomst niet meer op hun kan rekenen.
Heeft hij dat zelf verteld?
De website is uit de lucht: http://www.scootmobielplatform.nl/
Deze Dennis van Gerven staat nog wel op facebook met daarbij deze website. En bij de KvK.
Dat geld van de nieuwe accu die niet geleverd is, moet wel terug, of niet?
Neem contact op met het juridisch loket. Heb je een rechtsbijstandsverzekering, dan die inschakelen.
https://www.juridischloket.nl/
Beste Nico. Misschien kunnen wij u helpen. Neem gerust contact op. Onze winkel zit in Best. Graag hoor ik van u. mvg Patrick Schmidt van ZHON Zorgwinkel
En hoe kunt u dan helpen? Kent u dat bedrijf? Of wilt u alleen maar reclame maken voor uw eigen winkel?
Wij dachten u te kunnen helpen met een product te verkrijgen. Natuurlijk kunnen wij niet bemiddelen in een transactie met een ander bedrijf. Wij wensen u veel succes. mvg
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer