in
door inekedames Aug 15, 2013 om 10:43
Auto & vervoer

Spel op tablet

Al een poos speel ik spellen op mijn samsung tablet wo candy crush. Weet iemand misschien hoe je daar iets kan betalen zonder credit card?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.

1433 8 Rapporteer

sw
door swat1500 - Aug 15, 2013 om 11:33
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Sommige spellen accepteren naar ik meen ook PayPal betalingen. Andere betaalmogelijkheden moeten wel aangegeven zijn anders is het inderdaad alleen maar Creditcard. Wellicht dat ook met prepaid creditcards betaald kan worden.

ro
door ron530 - Aug 15, 2013 om 11:44
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ideal blijkt ook een mogelijkheid te zijn.

in
door inekedames - Aug 15, 2013 om 13:16
42 Antwoorden / 12 Vragen

Nee Ron, was dat maar waar:-(
In ieder geval allebei bedankt voor het meedenken.

ph
door philip36 - Aug 15, 2013 om 13:18
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Volgens androidworld.nl met een 3vcash kaart o.a. te koop bij Primera winkels.

Forumgebruiker zinook heeft enkele weken geleden deze link geplaatst.

http://androidworld.nl/nieuws/howto-geen-creditcard-wel-apps-kopen/

czar
door czar - Aug 16, 2013 om 09:54
1209 Antwoorden / 20 Vragen

Je kunt online een (prepaid) credit-card aanvragen.
De goedkoopste die ik heb kunnen vinden is: http://www.mywirecard.com/
Kosten aanvraag: gratis.
Kosten storting: 1 euro

Werking is simpel: aanvragen, geld op je kaart storten en je kunt betalen met je virtuele cedit card.
De kaart wordt gezien als een echte mastercard of visa-card.
Groot voordeel is dat je nooit meer kunt uitgeven dan je erop hebt gestort.

in
door inekedames - Aug 16, 2013 om 10:07
42 Antwoorden / 12 Vragen

Czar hartstikke bedankt, ik ga dit zeker proberen. Hopelijk wordt de kaart ook geaccepteerd.

in
door inekedames - Aug 16, 2013 om 20:05
42 Antwoorden / 12 Vragen

Hartstikke bedankt voor al je moeite, zal zeker lukken nu.

czar
door czar - Aug 16, 2013 om 20:05
1209 Antwoorden / 20 Vragen

Virtuele (prepaid) credit-cards worden steeds vaker gebruikt. Je hebt geen acceptatieplicht door de bank, want het is prepaid. Ook kan iemand die kwaad wil je rekening niet leeg trekken, want je kunt hooguit verliezen wat je erop hebt gezet. Vooral voor gaming wordt er veel gebruik van gemaakt.

Bij de genoemde aanbieder is het een kwestie van online inschrijven. Je krijgt dan je credit-card gegevens gemaild. Vervolgens kon ik er (ik woon in Duitsland) meteen geld op storten via Sofort-bankieren (een soort van iDeal) en binnen een paar minuten had ik dus een credit card met geld erop geregeld. Dat werkte bij bovenstaande aanbieder alleen via master-card. Bij Visa moet je toch eerst wachten op papierwerk via de post.
Zover ik weet kun je ook betalingen op je credit-card ontvangen. Je hebt met die credit-card als het ware een online rekening. Je kunt een saldo alleen terugboeken naar een opgegeven bankrekening.
Genoemde aanbieder rekent alleen voor het storten van een bedrag (1 euro per storting) en voor evt. wisselkoersen.

Betaal je veel per credit-card, dan is een echte credit-card goedkoper. Ik gebruik vrijwel alleen PayPal, iDeal en Sofort-banking, maar soms heb je een aanbieder in de VS die alleen credit-card accepteert. Voor die ene bestelling per jaar is dit de ideale oplossing voor mij.