zinook
door zinook Apr 22, 2009 om 14:39
Auto & vervoer

Ten onrechte verzekerd deel 2.

Deze man die ik nu aan de telefoon kreeg was zeer vriendelijk en begreep dat ik boos was maar hij wist ook niet wat hij eraan moest doen. Ik moest het maar met mijn Audi dealer overleggen…..


 


Ben dus naar mijn Audi dealer geweest en die gaan dit nu uitzoeken. Wel kreeg ik mee dat ik de volgende keer naar AUDI HULP moest bellen. Waarop ik antwoordde dat ik naar mijn dealer belde en dus door hun doorgeschakeld werd naar het VHD en dat ze anders maar moeten doorschakelen naar AUDI HULP….Ik bel niet voor niets mijn dealer! Zij hebben blijkbaar een afspraak met het VHD: VHD Services
Een goede service is essentieel voor een hoge klanttevredenheid. Wanneer uw klant een dringende vraag heeft, wil hij of zij zo spoedig mogelijk contact met uw organisatie. Bereikbaarheid is hierbij van groot belang. VHD services maakt het mogelijk dat u daadwerkelijk 24 uur per dag en 365 per jaar bereikbaar bent voor uw klanten. Niet alleen tijdens, maar ook buiten kantoortijden beantwoordt de VHD de oproepen van uw klanten en verleent services en hulpverlening bij calamiteiten op het niveau dat van uw organisatie wordt verwacht. Oproepen komen binnen via een zogenaamde labellijn en worden beantwoord uit naam van uw bedrijf. De VHD is hiermee een verlengstuk van uw eigen organisatie en draagt bij aan een optimale klanttevredenheid.


 


Bij de Audi dealer heb ik ook aangegeven dat ik dit niet nog een keer wil meemaken. Niet dat als ik volgend jaar weer langs de kant sta, weer lid moet worden van de ANWB. Want deze zeg ik natuurlijk wel op. Ik ben nu verzekerd voor iets waar ik standaard recht op heb bij Audi. Kan ik zeker weer lid worden voor 220 euro. Zit ik niet echt op te wachten.


 


1)Wat mag en kan ik verwachten als schikking of coulance? Of is het gewoon dikke vette pech voor mij dat ik nu lid ben geworden voor 220 euro. Ik snap heus wel dat ik niet alle 220 euro terug krijg maar een gedeelte ervan, is dat redelijk?


2)En wie is er nu fout?


 


Vriendelijke groet, Zinook

408 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

poltol
door poltol - Apr 22, 2009 om 15:11
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,


Volgen mij heeft u "gewoon" de verkeerde gebeld. AUDI hulp moet u namelijk direct bellen. En dan gaat alles werken zoals het hoort. U heeft een kostbaar "foutje" gemaakt. Geld [gedeeltelijk] terug? Lijkt mij niet haalbaar.


Mobiliteitsgarantie


De mobiliteitsgarantie verzekert u van hulpverlening bij 0800 - AUDI HULP


eventuele pech onderweg in geheel west-Europa. 0800 - 2834 4857


Deze is gratis als u de reguliere onderhoudsbeurten en


reparaties laat uitvoeren door een officiële Audi-dealer.


Voor hulp in het buitenland belt u gratis 0 - 0800 AUDI HULP


of 00 31 33 49 49 102.


 


Vr.gr. poltol


 

zinook
door zinook - Apr 22, 2009 om 17:40
261 Antwoorden / 7 Vragen
0

Nee, ik heb niet de verkeerde gebeld. Ik heb mijn dealer gebeld. En deze werd automatisch doorgeschakeld naar de VHD.


Aangezien zij daar een contract hebben met het VHD dient dat bedrijf mij van goede info te voorzien. En anders moeten ze hun telefoon niet door laten schakelen naar het VHD. Voor mijn part laten ze na 18 uur een antwoordapparaat afgaan waarop ze zeggen dat ze gesloten zijn en dat we voor calamiteiten tel.nr:01234567 moeten bellen....

th
door thesandman - Apr 22, 2009 om 19:35
73 Antwoorden / 0 Vragen
0

@zinook,


 


ja precies, je hebt de DEALER gebeldt en niet AUDI HULP!!!


 


U kiest ervoor om een ander nummer te draaien dan voorgeschreven, dan moet U nu niet ineens de zaken om willen draaien.


Het staat duidelijk in de regels dat U een ANDER nummer moet draaien. Punt uit!! U bent dus op de hoogte gebracht hiervan. Wedden dat dit in uw voertuigmap staat.

zinook
door zinook - Aug 1, 2009 om 20:44
261 Antwoorden / 7 Vragen
0

Ik wil even mededelen dat de VHD zijn fout toegegeven heeft en dat ik recht heb op 'schadevergoeding'. Als ik bel met mijn dealer na 18 uur hoort de VHD mij te helpen als zijnde Audi dealer. Aangezien ze dit niet gedaan hebben en ik dus niet correct geholpen ben, hebben ze me het ANWB lidmaatschap vergoed.


Een pluim voor mijn Audi dealer en het VHD.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer