Tom Tom klantendienst
Ik zit met een groot probleem met TomTom...namelijk: op 21/3 kreeg ik een mail van hen met reclame over een antenne om de files te weten om deze te kunnen omzeilen, deze was in korting, dus ik dacht, ja waarom niet? Ik doe de bestelling via hun website, doe de betaling via PayPal en ga daarna (had het beter eerst gedaan) nog eens rondkijken op hun website, hoe zo'n antenne wel werkt. Wat merk ik daar, dat de antenne niet compatibel is met mijn (oude) TomTom. Dus wat doe ik direct een schrijven aan hen via de wxebsite, om de bestelling te annuleren. Ook aan PayPal, maar die zegden dat dit alleen via TomTom kan geannuleerd worden bij hen. Na enkele dagen geen reactie, dus nog maar eens geschreven en nog eens tot een mail of 10, maar nog niets. Dan een reactie: dat ze het dossier moeten bekijken en me wel iets laten weten, wat valt er nu te bekijken aan een annulatie die direct na de bestelling is gebeurd??? Enkele dagen nadien, wat zie ik in mijn mailbox, geen antwoord, maar wel een factuur???? En als kers op de taart, komt zojuist UPS bellen met een pakje van TomTom???? Wordt er dan geen rekening gehouden met de klant zijn schrijven? Ik ben hier nu al een week mee bezig en ik weet echt niet meer wat te doen. Ik heb wel tegen UPS gezegd dat ze dit terug moeten meenemen met als reden: DIT PAST NIET VOOR MIJN TOMTOM!!!!
Nu zou ik ook wel graag mijn centen terugkrijgen, kan er mij aub iemand helpen met een mail adres of zo, want je kan alleen maar reageren via hun website en daar beantwoorden ze de vragen toch niet???HELP....Please....
talleke77,
Ik heb weleens gebeld naar de Helpdesk van TOMTOM en ben heel goed geholpen, dus.................
020-8501007
Bassie
Bedankt, maar ik woon in België en dit is dan een superduur nummer, ook dat van België (078 nummer) en ze laten je bijna 10 minuten aan de lijn hangen, daarom zou het evt. makkelijker zijn via een heus email adres
Oh 3x bijna hetzelfde antwoord tegelijkertijd.... hihi
Het tel.nr van mijn collega's is van de klantenservice, het nummer dat ik u gaf vd verkoopafdeling. Als de klantenservice geen hoop geeft kunt u altijd nog mijn nr proberen!
020 is een gewoon nummer in Amsterdam, Rembrandtplein 25...
Tomtom klantenservice België: 078250156
Oeps, u wilde geen 078 nr...
Op de website staat een zeer amicaal stukje over mailen:
Als je contact wilt opnemen met onze klantenservice, moet je eerst een MijnTomTom-account aanmaken en dan kiezen of je contact met ons wilt via e-mail of telefoon.
Via e-mail
We bieden ondersteuning in 13 talen via
e-mail. Je kunt ons schrijven in het Engels, Frans, Duits, Nederlands,
Spaans, Portugees, Italiaans, Deens, Zweeds, Noors, Fins, Tsjechisch en
Pools.
Hoe meer details je aan ons doorgeeft, hoe sneller en efficiënter we je vraag kunnen beantwoorden.
- Ga naar Online help.
- Selecteer je TomTom-product.
- Selecteer je model.
- Selecteer de categorie van je vraag.
- Klik op neem contact met ons op onderaan de bladzijde of onder een gegeven antwoord.
- Log in met je e-mailadres.
- Verzend je vraag naar onze klantenservice.
Hi, bedankt voor de uitleg via de website: maar dat is de plaats waar ik al die mails al heb naartoe gestuurd, via mijn berichten en gestelde vragen....maar ik krijg niets antwoord, heb mijn vraag elke keer bijgewerkt, ben met een andere vraag begonnen, maar toen kreeg ik wel reactie dat ze met de eerste 'bezig' waren, maar niets, nada, noppes voor de rest... :(
Ik lees net dat dit nr inderdaad 1.50 Euro/ minuut kost... Wellicht kunt u het normale Nederlandse 020-nummer bellen en kunnen zij u doorverbinden...
Verder wil ik u adviseren om naar een belgisch forum te gaan. Zoals u ziet zijn we allen bereid om u te helpen, maar met dat stukje België maakt u het ons knap lastig en zult u niet echt betrouwbare gegevens krijgen...
U zou via internet op zoek kunnen gaan naar een bedrijvenregister, in Nederland is dat www.kvk.nl. Dan kunt u zoeken op Tomtom en weet u waar de belgische hoofdvestiging is. Als u dit adres google'd samen met 'tomtom' komt u vanzelf achter de directe nummers.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer