ta
door talleke77 Mar 27, 2009 om 13:53
Auto & vervoer

Tom Tom klantendienst

Ik zit met een groot probleem met TomTom...namelijk: op 21/3 kreeg ik een mail van hen met reclame over een antenne om de files te weten om deze te kunnen omzeilen, deze was in korting, dus ik dacht, ja waarom niet? Ik doe de bestelling via hun website, doe de betaling via PayPal en ga daarna (had het beter eerst gedaan) nog eens rondkijken op hun website, hoe zo'n antenne wel werkt. Wat merk ik daar, dat de antenne niet compatibel is met mijn (oude) TomTom. Dus wat doe ik direct een schrijven aan hen via de wxebsite, om de bestelling te annuleren. Ook aan PayPal, maar die zegden dat dit alleen via TomTom kan geannuleerd worden bij hen. Na enkele dagen geen reactie, dus nog maar eens geschreven en nog eens tot een mail of 10, maar nog niets. Dan een reactie: dat ze het dossier moeten bekijken en me wel iets laten weten, wat valt er nu te bekijken aan een annulatie die direct na de bestelling is gebeurd??? Enkele dagen nadien, wat zie ik in mijn mailbox, geen antwoord, maar wel een factuur???? En als kers op de taart, komt zojuist UPS bellen met een pakje van TomTom???? Wordt er dan geen rekening gehouden met de klant zijn schrijven? Ik ben hier nu al een week mee bezig en ik weet echt niet meer wat te doen. Ik heb wel tegen UPS gezegd dat ze dit terug moeten meenemen met als reden: DIT PAST NIET VOOR MIJN TOMTOM!!!!

Nu zou ik ook wel graag mijn centen terugkrijgen, kan er mij aub iemand helpen met een mail adres of zo, want je kan alleen maar reageren via hun website en daar beantwoorden ze de vragen toch niet???HELP....Please....

11599 9 Rapporteer

poltol
door poltol - Mar 27, 2009 om 14:03
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Nederland

succes, poltol

varabas
door varabas - Mar 27, 2009 om 14:05
450 Antwoorden / 35 Vragen

talleke77,

Ik heb weleens gebeld naar de Helpdesk van TOMTOM en ben heel goed geholpen, dus.................

Bassie

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 27, 2009 om 14:06
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Heeft u al gebeld met de verkoop van Tomtom? 020 8500800

ta
door talleke77 - Mar 27, 2009 om 14:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt, maar ik woon in België en dit is dan een superduur nummer, ook dat van België (078 nummer) en ze laten je bijna 10 minuten aan de lijn hangen, daarom zou het evt. makkelijker zijn via een heus email adres

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 27, 2009 om 14:10
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Oh 3x bijna hetzelfde antwoord tegelijkertijd....   hihi

Het tel.nr van mijn collega's is van de klantenservice, het nummer dat ik u gaf vd verkoopafdeling. Als de klantenservice geen hoop geeft kunt u altijd nog mijn nr proberen!

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 27, 2009 om 14:14
1163 Antwoorden / 60 Vragen

020 is een gewoon nummer in Amsterdam, Rembrandtplein 25...

Tomtom klantenservice België: 078250156

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 27, 2009 om 14:18
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Oeps, u wilde geen 078 nr...

Op de website staat een zeer amicaal stukje over mailen:

Als je contact wilt opnemen met onze klantenservice, moet je eerst een MijnTomTom-account aanmaken en dan kiezen of je contact met ons wilt via e-mail of telefoon.

Via e-mail

We bieden ondersteuning in 13 talen via
e-mail. Je kunt ons schrijven in het Engels, Frans, Duits, Nederlands,
Spaans, Portugees, Italiaans, Deens, Zweeds, Noors, Fins, Tsjechisch en
Pools.

Hoe meer details je aan ons doorgeeft, hoe sneller en efficiënter we je vraag kunnen beantwoorden.

  1. Ga naar Online help.
  2. Selecteer je TomTom-product.
  3. Selecteer je model.
  4. Selecteer de categorie van je vraag.
  5. Klik op neem contact met ons op onderaan de bladzijde of onder een gegeven antwoord.
  6. Log in met je e-mailadres.
  7. Verzend je vraag naar onze klantenservice.

ta
door talleke77 - Mar 27, 2009 om 14:22
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hi, bedankt voor de uitleg via de website: maar dat is de plaats waar ik al die mails al heb naartoe gestuurd, via mijn berichten en gestelde vragen....maar ik krijg niets antwoord, heb mijn vraag elke keer bijgewerkt, ben met een andere vraag begonnen, maar toen kreeg ik wel reactie dat ze met de eerste 'bezig' waren, maar niets, nada, noppes voor de rest... :(

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 27, 2009 om 14:34
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Ik lees net dat dit nr inderdaad 1.50 Euro/ minuut kost... Wellicht kunt u het normale Nederlandse 020-nummer bellen en kunnen zij u doorverbinden...

Verder wil ik u adviseren om naar een belgisch forum te gaan. Zoals u ziet zijn we allen bereid om u te helpen, maar met dat stukje België maakt u het ons knap lastig en zult u niet echt betrouwbare gegevens krijgen...

U zou via internet op zoek kunnen gaan naar een bedrijvenregister, in Nederland is dat www.kvk.nl. Dan kunt u zoeken op Tomtom en weet u waar de belgische hoofdvestiging is. Als u dit adres google'd samen met 'tomtom' komt u vanzelf achter de directe nummers.