koekeloer
door koekeloer Jan 18, 2016 om 12:45
Auto & vervoer

Volkswagen Golf VII, Navigatiesysteem geeft al 6 maanden probleem, PON zwijgt

Een half jaar geleden heb ik een gebruikte VW Golf VII gekocht. Al sinds het begin heb ik problemen met het standaard Volkswagen navigatiesysteem: Het valt geregeld helemaal uit, het hangt, etc.
Ik heb dit gelijk gemeld en via mijn locale dealer is er nu al 5 maanden contact met de VW importeur PON. Deze weigert tot nu toe het probleem aktief aan te pakken. eerst moesten ze een officiele melding hebben, toen die er was heb ik van alles filmpjes gemaakt, maar PON weigert deze te bekijken. Weer een paar maanden later is de auto 1 week in Leusden geweest, met als resultaat dat dit nu plotseling wel al bekende problemen waren. Nu is het alweer 2 maanden later, maar geen enkel uitzicht op een oplossing (Volgens PON moet Panasonic een software correctie maken, aangezien het het navigatiesysteem voor Volkswagen is geproduceert door Panasonic).

Hoe kan ik zorgen dat de problemen worden opgelost of zo niet, wat zijn dan mijn rechten ?

15474 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2016 om 12:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U moet de dealer waar u de auto gekocht hebt achter de broek zitten. Met Pon hebt u niets van doen. Stel een termijn waarbinnen het probleem verholpen moet zijn. Anders moeten ze er maar een nieuw systeem inzetten.

me
door mein33 - Jan 18, 2016 om 13:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@koekeloer,

Over welk type navigatiesysteem en van welk bouwjaar heeft u het en wat zijn de specifieke problemen, behalve "het hangt" en etc.

koekeloer
door koekeloer Jan 19, 2016 om 18:52
562 Antwoorden / 18 Vragen

Voor de problemen, zie de filmpjes. bouwjaar oktober 2014.

navigatiesysteem Discover Media

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2016 om 14:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor de tijd dat het nog niet goed werkt kunt u, als u een smartphone heeft, daarop een navigatie app installeren, bijv. de gratis Map Factor. Werkt op GPS.

koekeloer
door koekeloer Jan 19, 2016 om 18:53
562 Antwoorden / 18 Vragen

Super bedankt.

ku
door kujer - Jan 22, 2016 om 17:37
22 Antwoorden / 2 Vragen

U moet echt de dealer aanspreken waar u deze jonge auto gekocht heeft!  daar heeft u een overeenkomst mee! Niet met PON.

doe heel duidelijk en als het nodig is ook schriftelijk!