do
door don.quichot7 May 18, 2016 om 12:53
Auto & vervoer

Wk occasions

Ik zie dat De Prins occasions in Apeldoorn recentelijk, qua naam is veranderd naar WK occasions. Adres en eigenaar is niet veranderd. Is dit een cosmetische wijziging om hun slechte naam te verdoezelen? Don.

1378 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 18, 2016 om 12:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Daar lijkt het wel op. ;-)

tijger1
door tijger1 - May 18, 2016 om 13:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraag het ze eens.:-)

me
door mein33 - May 18, 2016 om 14:26
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@don quichot7,

Denkelijk spelen zij in op het WK-voetballen dat binnenkort weer van start gaat.
Een reclame uiting waarmee zij hopen meer klanten te kunnen trekken.
Na het WK-voetballen geven ze de zaak weer een andere naam of zal de eigenlijke naam wel weer gebruikt gaan worden.

U beticht ze als "Don quichot" er overigens wel van, zonder enige aan- of verwijzing in die richting openbaar te maken, een "slechte naam" te hebben en dat doet u niet zonder reden lijkt mij !!

Vr.gr.  mein33  ;-))

do
door don.quichot7 - Nov 8, 2016 om 12:33
10 Antwoorden / 4 Vragen

Sorry, ik zit deze quote nog eens te lezen. Inmiddels is het bedrijf van eigenaar gewisseld en is de ''oude'' eigenaar nog als ''werknemer'' actief.
Als je onder WK occasions verder zoekt > heeft hij inmiddels een andere klant met een kluitje in het riet gestuurd met het verhaal dat hij geen eigenaar meer is en geen garantie (kan) g(even)eeft.
En nog even op ''mein33'' terug te komen, inderdaad ik heb een hele slecht ervaring met dit bedrijf, leugen bedrog en list. Het bedrijf is ook niet aangesloten bij een Bovac o.i.d. waardoor zijn garantieafspraken geen enkele waarde heeft. Mijn ervaring staat hier ook bij "Kassa'' met het kopje ''De Prins occasions''.

M.vr.gr. Don