fr
door fransjejanse Jul 25, 2005 om 13:33
Auto & vervoer

Zadeldekje

Ook ik ben op zoek naar dat artikel in de krant over het zadeldekje. Wat ik wel weet is het in Vught te koop en kost het € 15,-. Kan iemand mij aan het adres of telefoonnummer helpen?

2472 5 Rapporteer

user123
door user123 - Jul 25, 2005 om 13:51
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Voor u (door willem) opgezocht :

Zweven boven het zadel
Frank Schampers bedacht het massagezadel. Frank Schampers (56) van Verta BV uit Vught echter zegt het ultieme middel tegen zadelpijn te hebben. Het gele massagezadel bevestig je met tie-rips of katoenen schoenveters om het gewone zadel.
482 woorden

Dagblad van het Noorden
<SCRIPT language=JavaScript>
var months = new Array("januari", "februari", "maart", "april", "mei", "juni", "juli", "augustus", "september", "oktober", "november", "december");
var datum = "18-06-2005";
var a_datum = datum.split("-");
var a_day = a_datum[0];
if (a_day.charAt(0) == '0')
{ a_day = a_day.substring(1,2); }
document.write(a_day + " " + months[Number(a_datum[1]) - 1] + " " + a_datum[2]);

18 juni 2005

Ik neem aan dat u zelf wel even door de goudengids loopt ?

hell-rider
door hell-rider - Jul 25, 2005 om 14:05
573 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je wel User123,

Nog even het linkje erbij naar die vraag.

Verwijzing naar eerdere vraag over het:   Zadeldek

fi
door fietsenmaker - Jul 27, 2005 om 12:14
2 Antwoorden / 0 Vragen

In een eerdere vraag over zadeldekjes heb ik al eens gereageert.

Als je last hebt van zadelpijn is een dekje of een ander zadel niet altijd een goede oplossing. Maar vaak is het goed zetten van het zadel een betere oplossing. Als je last hebt van je zitbotjes, moet je de punt van het zadel iets ophoog zetten, zodat de druk over het hele zadel verdeeld wordt. Hoeveel het omhoog moet is een kwestie van uitproberen.

de fietsenmaker.

hildehilde
door hildehilde - Jul 29, 2005 om 12:23
11 Antwoorden / 16 Vragen

Ik heb inmiddels het zadeldekje gekocht, na overmaking van het geld krijg je het binnen een dag of twee thuisgestuurd. Ik heb het pas 1 keer geprobeerd ,maar moet nog een manier vinden om het vast te houden op het zadel, want met de bijgeleverde plasticjes (2 stuks) blijft het absoluut niet zitten.Het glijdt voortdurend alle kanten op onder het fietsen.Mocht iemand nog een goede manier weten om het vast te zetten hoor ik dat graag.

fr
door fransjejanse - Jul 30, 2005 om 14:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk bedankt voor het adres. Ik heb hem inmiddels gekocht en het zit inderaad heerlijk. Geen zadelpijn meer.