jo
door johannes1 Feb 4, 2013 om 18:18
Auto & vervoer

Zeer dure slotenopener met zware beschadiging

heb de deur achter me dicht getrokken terwijl a d binnenkant de sleutel er nog op zat; in gouden gids gekeken; vond Allround Slotenservice 24 u. dienst; schadevrije hulp. Die gebeld; komt na 2 1/2 u. Weet geen ander voorstel dan deur te slopen, hetgeen door zeer hoge herstelkosten erg duur zou worden, zegt monteur bij voorbaat.
toen gekozen voor ernaast geplaatste ruit in diggelen te slaan. dit was nog geen 10 min werk.
We moesten geholpen worden. Grapje koste € 580,- omdat 't Zondag was, dubbel tarief.
We vragen ons af of 'n bedrijf zo maar zo'n exhorbitabel bedrag mag rekenen. Zijn pintoestel was kapot; moesten ter plekke geld voldoen. Staat wèl ingeschreven bij kvk, doch die zegt niets te kunnen doen;verwijst naar jur.loket én rechtsbijstandsverzekering.
Buiten 'n tel. nr. - waar niemand reageerde- is geen adres , www of e adres te vinden.
Dus : zeer duistere boel; kàn dit zo maar ??
Wie kan ons adviseren ?

4156 31 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 19:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Schijnt meer voor te komen.

Klik hier

Mogelijk dat aangifte tot vervolging leid en u iets terug ziet van uw geld. Ik vrees helaas het ergste.

Jantje

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

U hebt ze, toch neem ik aan, zelf gebeld? Dus u kreeg wel een reactie op uw belletje. Ze mogen rekenen wat ze willen. U hebt niet van tevoren gevraagd wat het ging kosten? Beetje dom, zou Maxima zeggen.

U vraagt: kan dit zomaar? Het antwoord is ja, dat kan zomaar. Voortaan schatting van de kosten vragen, op alle gebied.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zomaar met eenbedrijf in zee gaan is risico lopen, dit soort bedrijven zijn in principe alleen er opuit om de klant flinke rekeningen te laten betalen. Haastige spoed is zelden goed.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op twitter heeft een agent een bericht geplaatst over zo een soort bedrijf

Remco Hoogstad ?@R_Hoogstad

Heeft iemand ervaring met 0-24 allround sleutelservice? #Sleutel #glas #Maastricht #Amstelveen #Amersfoort en meer

Misschien kun je daar iets mee.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

*dit riekt wel heel sterk naar ********

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze bieden een schade vrije service, die kunnen ze niet leveren. U had ze gewoon naar huis moeten sturen, een ruit kan je zelf ook in slaan.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Blijkbaar kan dit, ja.

Ons is ooit hetzelfde overkomen en ook in het weekend. Bij ons werd gewoon het slot eruit geboord en toen een nieuw 'huis' erin. Kosten rond de €150; weekend tarief.

Als het je eigen huis is kun je misschien je opstalverzekering aanspreken om de kosten op te verhalen.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2013 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

volgende keer echt de anwb bellen.
zijn zo klaar

ve
door verwijderd - Feb 7, 2013 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

grindweg schreef op donderdag 7 feb 2013, 21:16: volgende keer echt de anwb bellen.
zijn zo klaar

Voor je voordeur? Nog afgezien daarvan, is de ANWB gratis?

ve
door verwijderd - Feb 7, 2013 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op donderdag 7 feb 2013, 21:23:
grindweg schreef op donderdag 7 feb 2013, 21:16: volgende keer echt de anwb bellen.
zijn zo klaar

Voor je voordeur? Nog afgezien daarvan, is de ANWB gratis?

niet gratis maar wel goed koper en de ruit blijft heel.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2013 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nooit geweten dat je de ANWB kunt bellen om je voordeur open te maken. Geloof er ook niets van, maar vind het wel lollig.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2013 om 23:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op donderdag 7 feb 2013, 22:59: Nooit geweten dat je de ANWB kunt bellen om je voordeur open te maken. Geloof er ook niets van, maar vind het wel lollig.

Sterker nog, ze repareren je wasmachine als die het niet meer doet :P

@TS

Sla volgende keer zelf die ruit maar in. Dat is een stuk goedkoper.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

wittechoco schreef op donderdag 7 feb 2013, 23:32:
tijger1 schreef op donderdag 7 feb 2013, 22:59: Nooit geweten dat je de ANWB kunt bellen om je voordeur open te maken. Geloof er ook niets van, maar vind het wel lollig.

Sterker nog, ze repareren je wasmachine als die het niet meer doet :P

@TS

Sla volgende keer zelf die ruit maar in. Dat is een stuk goedkoper.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

wittechoco schreef op donderdag 7 feb 2013, 23:32:
tijger1 schreef op donderdag 7 feb 2013, 22:59: Nooit geweten dat je de ANWB kunt bellen om je voordeur open te maken. Geloof er ook niets van, maar vind het wel lollig.

Sterker nog, ze repareren je wasmachine als die het niet meer doet :P

@TS

Sla volgende keer zelf die ruit maar in. Dat is een stuk goedkoper.

men is nooit oud genoeg om niet meer te kunnen leren.
wij werken voor de anwb.
tot onze uitrusting behoort een zakje wat je bv tussen de stijlen van een deur kan doen en hem dan oppompen en dan ontstaat er een kier waardoor je met speciaal gereedschap de deur kan openen.
en de sleutels bv kan uitnemen of de deur kan openen.
en zo zijn er nog meer grapjes die wij uithalen.
ik begrijp dat er mensen zijn die niet kundig zijn opdat gebied en dan zo reageren.
ik weet ook niet alles.
maar in de automotive branche kan ik me redden

ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat mag zomaar.
Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt, op een zaterdagnacht.
Had de sleutel binnen laten liggen.
Ik zo'n slotenbedrijf gebeld of ze mij konden helpen binnen te komen.
"Nou mevrouw, dan slaan we een ruitje in, dat kunt u zelf ook.
Scheelt een hoop kosten"
Toen heb ik het dus zelf maar gedaan.

ve
door verwijderd - Jun 11, 2013 om 02:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook last gehad van allround sleutelservice

Hebben de deur gesloopt en vroegen een exorbitant bedrag >500 euro

Kortom oplichters niet bellen!

Advertentie staat in de gouden gids

johannes1 schreef op maandag 4 feb 2013, 18:18: heb de deur achter me dicht getrokken terwijl a d binnenkant de sleutel er nog op zat; in gouden gids gekeken; vond Allround Slotenservice 24 u. dienst; schadevrije hulp. Die gebeld; komt na 2 1/2 u. Weet geen ander voorstel dan deur te slopen, hetgeen door zeer hoge herstelkosten erg duur zou worden, zegt monteur bij voorbaat.
toen gekozen voor ernaast geplaatste ruit in diggelen te slaan. dit was nog geen 10 min werk.
We moesten geholpen worden. Grapje koste € 580,- omdat 't Zondag was, dubbel tarief.
We vragen ons af of 'n bedrijf zo maar zo'n exhorbitabel bedrag mag rekenen. Zijn pintoestel was kapot; moesten ter plekke geld voldoen. Staat wèl ingeschreven bij kvk, doch die zegt niets te kunnen doen;verwijst naar jur.loket én rechtsbijstandsverzekering.
Buiten 'n tel. nr. - waar niemand reageerde- is geen adres , www of e adres te vinden.
Dus : zeer duistere boel; kàn dit zo maar ??
Wie kan ons adviseren ?

ve
door verwijderd - Jun 11, 2013 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

grindweg schreef op vrijdag 8 feb 2013, 13:26:
wittechoco schreef op donderdag 7 feb 2013, 23:32:
tijger1 schreef op donderdag 7 feb 2013, 22:59: Nooit geweten dat je de ANWB kunt bellen om je voordeur open te maken. Geloof er ook niets van, maar vind het wel lollig.

Sterker nog, ze repareren je wasmachine als die het niet meer doet :P

@TS

Sla volgende keer zelf die ruit maar in. Dat is een stuk goedkoper.

men is nooit oud genoeg om niet meer te kunnen leren.
wij werken voor de anwb.
tot onze uitrusting behoort een zakje wat je bv tussen de stijlen van een deur kan doen en hem dan oppompen en dan ontstaat er een kier waardoor je met speciaal gereedschap de deur kan openen.
en de sleutels bv kan uitnemen of de deur kan openen.
en zo zijn er nog meer grapjes die wij uithalen.
ik begrijp dat er mensen zijn die niet kundig zijn opdat gebied en dan zo reageren.
ik weet ook niet alles.
maar in de automotive branche kan ik me redden

@grindweg,

Als ik uw reactie lees maak ik hieruit op dat u het heeft over een autodeur.
Maar de vraag gaat volgens mij over de voordeur van een woonhuis.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2013 om 07:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit bedrijf, 0-24 uur Allround Slotenservice, of dagennachtslotenservice.nl, is een grote SCAM! Er vindt bovendien intimidatie en bedreiging plaats. Meer informatie kun je vinden op de Facebookpage die ik hiervoor gemaakt heb: http://www.facebook.com/Dagennachtslotenservicenl. @border collie: Thx 4 the tip...

ve
door verwijderd - Jul 9, 2013 om 13:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Igor 3063 [en de andere beantwoorder],

het betrof inderdaad de voordeur.

je hebt info geplaatst , maar ik kan daar niet 'bij '.
heb alleen de mogelijkheid [hoog bejaard] van e-mail, dus daar moet ik het mee doen.
toch zou ik graag die belangrijke informatie willen inzien.
kun je deze ook hier plaatsen ? da zou puik zijn.

0verigens dacht ik zo, dat we Vara Kassa toch ook wel voldoende inzicht en info gegeven hebben om 'n flink aan de bel te trekken, want het is toch van de gekke, dat dergelijke flessentrekkerij maar ongestoord en ongestraft door kàn gaan.
Deze mensen weten schijnbaar héél goed de mazen v h net en komen daar te goed mee weg.
0nze zg rechtsstaat zou ons ook tegen dit soort criminaliteit moeten kunnen beschermen.
Zou er 'n politiek figuur zijn, die zich hier voor wil inzetten ?

Igor, als je me die info wilt geven , bedankt !

ve
door verwijderd - Jul 9, 2013 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@johannes1

Kassa kan niet voor alles aan de bel trekken.

En een bedrijf mag elk bedrag rekenen, wat het wil. U had ook van te voren een prijs kunnen vragen. Dan had u zelf kunnen besluiten het raam in te slaan.

In het vervolg reservesleutel bij de buren laten.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2013 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor johannes1

klik HIER

en dan vind je de informatie van igor3063

ve
door verwijderd - Jul 9, 2013 om 19:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Johannes1,

Heeft u de informatie inmiddels kunnen inzien? Zo nee dan zal ik hem hier zo snel mogelijk proberen te plaatsen. Ik heb overigens via Twitter contact gezocht met de heer Remco Hoogstad maar heb nog geen reactie mogen ontvangen. Er zijn veel meer slachtoffers van deze oplichtersbende die bovendien nog intimideert ook.

@tijger1: Dit bedrijf heeft geen KvK, geen adres. Biedt zijn service in 79 verschillende plaatsten in Nederland aan. De domeinnaam staat op naam van detelefoongids.nl, in Duitsland staat www.deutsche-schluesseldienst-zentrale.de op naam van t-mobile. Alle gegevens zijn vals. En ik heb meer informatie waaruit blijkt dat dit geen bedrijf is maar een boevenbende. Internationaal georganiseerd, in Duitsland gaan ze ook zo te werk. De werkwijze is overal min of meer hetzelfde.

Hierbij mijn email: igor3063@gmail.com; ik ga dit 'bedrijf' met legale middelen de nek omdraaien.

Met vriendelijke groet,

Igor Ristenpatt

ve
door verwijderd - Jul 10, 2013 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Igor [ en de overige inzenders ],

Hartelijk dank voor 't feit dat er iemand is, die zich 'er tegen aan ' wil gooien.
Aan dergelijke criminele praktijken moet een halt toegeroepen kunnen worden.
Begrijpelijk dat dit met legale middelen aangepakt dient te worden.

Wens je = mede namens al die - in binnen zowel als in 't buitenland - gedupeerden daarbij veel succes toe.
Misschien is via de een of andere verzekering of juristencollectief gratis rechtsbijstand te verkrijgen, want dat ze sluw zijn en de mazen v h net weten, dat is zeker.

0verigens wil ik de andere tipgever nog zeggen, dat een reserve-sleutel bij de buren niet geholpen heeft omdat onze sleutel a d binnenzijde stak, waardoor wij zelf met de 2e sleutel er niet in konden.
toch dank.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2014 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het ook gehad. Ik heb dat bedrijf dus opgebeld en ik zei dat het echt een belachelijke prijs is en dat op hun site staat laagste prijzen etc. mij werd dus aan de telefoon verteld dat hij dat echt niet duur vind. ik heb dus naar de manager gevraagd maar daar sprak ik dus blijkbaar mee en ik vroeg zijn naam omdat ik het hier dus echt niet mee eens ben. Hij zei: mijn naam is voor u niet van belang. Dus toen heeft hij opgehangen je hebt bij dit bedrijf geen poot om op te staan ik weet niet meer wat ik nu moet doen, als ik aangifte ga doen bij de politie dan komt er een heel proces enal en daar zit ik ook niet echt op te wachten...

ve
door verwijderd - Jun 14, 2014 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wat wil je in de aangifte laten zetten? Dat de manager zijn naam niet wilde noemen? Dat hij de verbinding verbrak? Staat op de factuur een hoger bedrag dan wat was overeengekomen?

ve
door verwijderd - Jun 15, 2014 om 12:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

word het mode om op de oldtimers te reageren?

ve
door verwijderd - Jun 15, 2014 om 19:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

grindweg schreef op zondag 15 jun 2014, 12:27: word het mode om op de oldtimers te reageren?

Aangezien deze boevenbende nog steeds paginagroot adverteert in de Goudengids en nog steeds slachtoffers maakt lijkt de benaming "oldtimer" mij indeze niet de beste benaming...

https://www.facebook.com/Dagennachtslotenservicenl

ve
door verwijderd - Jul 16, 2014 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal hier op de site!

Met name igor en tijgertje

Allround slotenservice kun je beter allround slotenprutsers noemen !!!
Ikzelf heb een bedrijf met sleutels sloten en beveiligingen en ook wij krijgen veel verhalen aan de balie van mensen die
Zeer zeer gedupeerd zijn door deze personen! Natuurlijk tijger mogen bedrijven vragen wat zij willen
Maar bij deze mensen van te voren vragen om een prijs of richtprijs is niet mogelijk omdat de dames van het callcenter waar je naartoe belt dit niet precies weten maar meestal zeggen ze dat het een paar tientjes kost, dat ze zeer snel ter plaatse zijn en dat ze meestal de deur schadevrij kunnen openen!
Jij als klant gaat daar vannuit en laat vervolgens de betreffende persoon komen.
Veelal komen zij pas na een paar uur aan tussentijds sta je als klant te wachten
Als ze eenmaal aankomen dan moet je eerst tekenen voordat ze zogenaamd aan de deur mogen werken
Eenmaal ren krabbel gezet ben je de klos!!! Zij komen alleen maar aan de deur om vervolgens zo veel mogelijk geld weer mee terug te nemen.

All round slotenservice heeft inderdaad enorm veel aangesloten adressen en websites en telefoonnummers maar geen enkel adres is echt en de inschrijving van het kvk leid naar een media bedrijf, ze zeggen op websites dat ze op bepaalde adressen vindbaar zijn maar als je de adressen natrekt kom je uit bij restaurants en vaak bejaarde en oudere echtparen die niet eens weten dat hen adres wordt gebruikt!!

Ik kom zelf uit het vak met wel een bedrijf die al meer als 50 jaar verstand van zaken heeft en mijn inziens is dit echt oplichterij en zeker geen eerlijke concurentie het grootste probleem is dat zij wettelijk eigenlijk niks strafbaars doen maar ik als vakman weet wel beter!

Belachelijke bedragen, prutswerk, intimiderend en dreigend en de "slotenmaker" die dan komt loopt erbij alsof hij zo uitbhet cafe komt geen werkkleding geen werkbus enkel een oude gereedschapskoffer.
Wijzelf zijn ook al een tijd opzoek naar zo veel mogelijk informatie over deze praktijken en hopen met een dossier naar een rechter of misschien maar de media te kunnen stappen!

Bij deze ook een oproep aan gedupeerde aub geef ons zoveelmogelijk informatie, verhalen en bonnen zodat we er samen iets aan kunnen doen.

Heeft u sleutel of slot problemen bel dan de echte specialisten die u wel voor een eerlijke prijs naar binnen helpen en kijk op nssg.nl

ve
door verwijderd - Jul 16, 2014 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou sleuteltje, niet echt nuttig als je bijvoorbeeld in Zeeland woont. Geen lid te vinden daar.;-)

ve
door verwijderd - Jul 16, 2014 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste desleutel,

Naar mijn mening is deze 'service' niet alleen slecht/ prutsers. Hier is overduidelijk sprake van een criminele organisatie.

Ze hebben helemaal geen geldig KVK nummer; want als je vanuit detelefoongids.nl doorklikt naar de KvK dan staat hun naam niet op het postbusnummer wat in elke plaats postbusnummer 1 is..

Ook in Duitsland zijn ze actief onder de naam Deutsche-Schlüsseldienst-Zentrale

2 sites:

www.24st.info
www.deutsche-schluesseldienst-zentrale.de

Ik begrijp dat dit net zo verontrustend vindt als wij. Dit schaadt uw branche.

Ik ben bereid om u alle informatie die ik in de loop der tijd heb vergaard op enig moment te bezorgen.

Het meeste staat al op een door mij opgerichte Facebook-"Fan" page:

Het is goed dat er een brancheorganisatie is maar ik vraag mij af waarom (Zoals Tijger al opmerkte) er vaak zo weinig lokale bedrijven op te vinden zijn. In de woonplaats van mijn vader is er ook geen...

Ik kan op dit platform geen bijlagen toevoegen. U kunt contact met mij opnemen via bovenstaande Facebookpage of mailen naar igor3063@gmail.com

Mvg,

Igor Ristenpatt

ve
door verwijderd - Jul 16, 2014 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Excuus er was iets verkeerd met het linkje naar de Facebook Pagina: https://www.facebook.com/Dagennachtslotenservicenl