hagaman
door hagaman Nov 20, 2010 om 23:36
Auto & vervoer

Zembla - over griep prik, en de rest dan ?

net Zembla gezien, het ging over de jarenlange oplichterijen door de Farma Industrie, zo te zien hebben ze nu genoeg miljarden op onze levens gemaakt en hebben ze dit verhaal vrijgegeven ik bedoel de Farma industrie is minder smeergeld gaan betalen waardoor journalisten toch ermee zijn begonnen te frunniken.
De vraag is nu wanneer Zembla of andere soortgelijke programma's gaan praten over diezelfde praktijken met bijvoorbeeld de snelwegen, all jaren pompen ze miljarden in de asfalt industrie bijvoorbeeld, eerst zorgen ze ervoor dat duizenden mensen elke dag in de file zitten, ze laten je 50 rijden terwijl de snelweg leeg is, of wat je vaak ziet er rijden 2 of zelfs 3 bedrijfs busjes die in eens langzaam gaan rijden waardoor ineens 10km file word gecreëerd, daarmee worden mensen vanzelf wanhopig door een probleem die er eigenlijk niet is, maar woord nagemaakt. Daarna komen ze met een of andere nep verhaal en vinden ze dat de wegen moeten worden verbreed, en dat er meer banen nodig zijn :) en zo kunnen we door gaan ook met andere projecten/problemen in dit land. Terwijl er andere oplossingen zijn. Hebben we nou echt een V4Vendetta / Superman etc... achtige toestanden nodig om beter te worden ? Of gaat de overheid stoppen met misbruiken van eigen land/volk/mensen ?
Wanneer kunnen we rustig gaan slapen zonder alles te moeten nalopen, controleren, zichzelf beschermen tegen allerlei financiële groepen die achter ons geld zitten?
Wanneer gaat de overheid een vaste bescherming bieden aan de burger tegen zulke soort oplichters / dieven?
Wanneer gaat de politie en de FIOD, en AIVD eens mensen oppakken en bestraffen die op onze bloed 5 villa's kopen, bently's rijden etc... ?
In sommige landen worden elke extra centen van iedere burger gecontroleerd, waar ze vandaan komen hoe ze werden verdient en als ze op zulke manieren dus door allerlei lobbyisme, en oplichterij of crimineel zijn verdient worden deze mensen in gevangenis gegooid voor jaar of 10, hun huizen en alle andere bezittingen in beslag genomen, en de familie op straat. Misschien is dat een oplossing ?
Want als het zo door gaat dan is Nederland binnen kort geen Nederland meer.

903 6 Rapporteer

börgemeister
door börgemeister - Nov 21, 2010 om 01:25
506 Antwoorden / 25 Vragen

Deze 'stelling' had u beter op het forum van 'discussies' kunnen plaatsen.

invalide
door invalide - Nov 21, 2010 om 11:05
787 Antwoorden / 5 Vragen

Ik vind dat ze gelijk hebben wat het aantal doden betreft...

Maar het ziekte verzuim van mensen met prik is wel lager dan zonder!

Dus minder vaak griep omdat je voor de bekende virussen beschermd bent en alleen door de onbekende niet geprikte nog ziek kunt worden.
Dus de werkgever bespaarde wel op ziekte verzuim?

Dus Zembla had naast de beloofde Doden ook het ziekte verzuim en de kosten bij grotere werkgevers moeten onderzoeken of het wel of niet rendabel is.

Ik zou zeggen, werkende wel en huisvrouwen niet!
Of mag ik dit niet zeggen dames?
Met Marc Rutte die wil bezuinigen zou deze zin hierboven door hem geschreven kunnen zijn helaas!

vladja
door vladja - Nov 21, 2010 om 12:02
8293 Antwoorden / 27 Vragen

In sommige landen worden elke extra centen van iedere burger gecontroleerd, waar ze vandaan komen hoe ze werden verdient en als ze op zulke manieren dus door allerlei lobbyisme, en oplichterij of crimineel zijn verdient worden deze mensen in gevangenis gegooid voor jaar of 10, hun huizen en alle andere bezittingen in beslag genomen, en de familie op straat. Misschien is dat een oplossing ?
Want als het zo door gaat dan is Nederland binnen kort geen Nederland meer.

Noem eens een paar van die landen!

Vladja

birdies
door birdies - Nov 21, 2010 om 12:26
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......Ik zou zeggen, werkende wel en huisvrouwen niet!.....+

Wat een belachelijke, discriminerende reactie! Nog even verder: werkenden voorrang op operaties? Nog verder: niet werkenden maar helemaal niet opereren?

Bovendien: de groep waarom het gaat zijn voor 75% 65-plussers, dan werken ook de mannen niet!

knoop4x9
door knoop4x9 - Nov 21, 2010 om 17:23
533 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe weten we dat de griep prik die bij de huisarts legd een echte is of rommel, ik heb ,m in ieder geval nooit gehaald en ook nooit geen griep gehad.

Mvrgrt Nico

Lsk520
door Lsk520 - Nov 21, 2010 om 17:28
827 Antwoorden / 2 Vragen

TS staat niet bekend om zijn realistische topics....zoek maar even op zijn bijdragen, lachen joh!

zal wel een verkeerd sigaretje gerookt hebben....