deroedel
door deroedel Nov 28, 2017 om 18:09
Computers & telefonie

Accounts in windows live mail

Hallo, Heb windows live mail 2012, in de live mail heb ik 2 accounts toegevoegd een @home account van ziggo en een gmail account . deze heb ik toendertijd gekoppeld aan elkaar. heb altijd mail kunnen verzenden met beide accounts en mail ontvangen. Nu kan ik met gmail wel  verzenden en ontvangen maar met mijn ziggo account nu nog alleen ontvangen en als ik iets wil verzenden zet hij het mailbericht in postvak uit, dus word hij niet verzonden . weet iemand hoe dit op te lossen is poortnummer stond ineens op de standaardwaarde nl 25 het nummer wat er eerst stond weet ik niet meer maar dacht aan 587 voor de uitgaande mail.

1501 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 18:13
11534 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Deroedel , 

Lees hier de serverinstellingen voor Ziggo .

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

Topantwoord

Ge
door Genee - Nov 28, 2017 om 18:15
1509 Antwoorden / 1 Vragen
10

Kijk eens op de ziggo site wat de uitgaande mailserver en het bijbehorend poortnummer moet zijn.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2017 om 18:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen
10

poortnummer stond ineens op de standaardwaarde nl 25 het nummer wat er eerst stond weet ik niet meer maar dacht aan 587 voor de uitgaande mail.
Klopt. Dus even veranderen.
Inkomend 983.

marita5
door marita5 Nov 28, 2017 om 19:11
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , poort 983 bestaat niet , moet 993 / of 995 voor inkomende , uitgaand 587 . .

edrick3
door edrick3 Nov 29, 2017 om 10:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bedankt voor de correctie. (Typ)foutje. Moet 993 zijn.

Topantwoord

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Nov 29, 2017 om 09:35
78 Antwoorden / 0 Vragen
10

Vervelend dat het mailen via het @home e-mailadres niet meer lukt. Advies om de stappen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/ eens te doorlopen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met ons op via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ZiggoWebcare). 

Groet,
Ben van Ziggo

deroedel
door deroedel Dec 3, 2017 om 13:26
77 Antwoorden / 71 Vragen

Bedankt voor het antwoord en de mail

Topantwoord

deroedel
door deroedel - Dec 3, 2017 om 13:27
77 Antwoorden / 71 Vragen
0

bedankt allemaal voor de antwoorden

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer