qu
door queen1976 May 24, 2011 om 21:27
Computers & telefonie

Achtergrond wijzigen

Ik heb sinds kort een nieuwe mini laptop gekocht met windows 7 starter er op als systeem. Nu wil ik graag de bureau blad achter grond wijzigen. Maar hoe kan ik dat doen want als ik op een foto klik linker muisknop staat er niet bij de mogelijkheden ( als bureaublad achtergrond gebruiken.)

Wie kan me helpen.

1969 11 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 24, 2011 om 21:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag queen1976,

Op mijn laptop met W7 kan ik rechtsklikken op een afbeelding en dan staat er een hele rij mogelijkheden. Eerst Voorbeeld en daaronder de optie als bureaubladachtergrond gebruiken. Probeer dus eens dubbel/rechtsklikken.

vr.gr.

ba
door bachanaal - May 24, 2011 om 21:53
248 Antwoorden / 7 Vragen

op internet oa via Google zijn bureauachtergrond foto's te vinden als je daarop klikt kan je er een bureauachtergrond van maken. er zijn ook zg desktop wallpaper programma's te downladen, dan kan je makkelijk steeds een andere foto kiezen. de foto's op de meeste nieuwssites zijn ook te gebruiken, bijv. de lezerfoto's van de stentor.

f.weele
door f.weele - May 24, 2011 om 21:56
1085 Antwoorden / 27 Vragen

en anders even op google; windows7 starter bureaubladachtergrond invoeren en
zoeken. je krijgt dan behoorlijk wat mogelijkheden hoe te handelen en de uitleg waarom dit in principe niet zou kunnen.
m.vr.gr.

Lsk520
door Lsk520 - May 24, 2011 om 22:09
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=queen1976 schreef op dinsdag 24 mei 2011, 21:27]want als ik op een foto klik linker muisknop .

Tja...dat moet dus rechtermuisknop zijn....Zo probleempje opgelost

dobby
door dobby - May 24, 2011 om 22:09
749 Antwoorden / 1 Vragen

Windows 7 starter heeft formeel niet de mogelijkheid om de desktop background te wijzigen (het draait op limited hardware, die dat niet zonder meer altijd aan zou kunnen) (op zich een valid point, als ik zie waar ik het soms toepas, maar toch.. zou er ook een commerciele gedachte achter kunnen zitten om een upgrade naar HomeBasic of zelfs meer te kunnen verkopen? inquiring minds enzo..)

maar goed.. officieel antwoord... "computer says no"... kan niet...

maar aangezien er meer manieren zijn om een kat te villen is een goede search-engine je beste vriend... dat iets niet via een nette GUI kan wil absoluut niet per definitie zeggen dat e.e.a. echt niet zou kunnen...

maar goed - het is nu wel tijd om te stoppen.. ik begin mijn principes wel een beetje ver uit te rekken... sorry..

qu
door queen1976 - May 24, 2011 om 22:15
25 Antwoorden / 43 Vragen

als ik op een foto met de rechtermuisknop klik komt er van alles te staan alleen NIET dat ik die foto kan instellen als bureaublad achter grond.
Het gaat voor mij niet om foto's van internet maar om eigen foto's die ik zelf gemaakt heb of gekregen heb van mensen

Lsk520
door Lsk520 - May 24, 2011 om 22:41
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=queen1976 schreef op dinsdag 24 mei 2011, 22:15]als ik op een foto met de rechtermuisknop klik komt er van alles te staan alleen NIET dat ik die foto kan instellen als bureaublad achter grond.
Het gaat voor mij niet om foto's van internet maar om eigen foto's die ik zelf gemaakt heb of gekregen heb van mensen

Misschien moet je de reactie van dobby even lezen....

stacey
door stacey - May 24, 2011 om 22:42
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Voor de windows 7 starter editie schijn je een speciaal programmaatje te moeten downloaden/installeren dat je dan de mogelijkheid geeft je achtergrond (wel) te wijzigen in wat je zelf kiest. ( enige manier waarop he kan)

--Download the Oceanis Change Background Windows 7 ZIP file below provided by Oceanis, click on Save, and save it to your Desktop--
Informatie en download op deze pagina -> Klik Hier

Succes,

gsm
door gsm - May 24, 2011 om 23:28
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=stacey schreef op dinsdag 24 mei 2011, 22:42]Hoi,

Voor de windows 7 starter editie schijn je een speciaal programmaatje te moeten downloaden/installeren dat je dan de mogelijkheid geeft je achtergrond (wel) te wijzigen in wat je zelf kiest. ( enige manier waarop he kan)

--Download the Oceanis Change Background Windows 7 ZIP file below provided by Oceanis, click on Save, and save it to your Desktop--
Informatie en download op deze pagina -> Klik Hier

Succes,
Ik gebruik voor de vertoning van een achtergrond ook Oceanis op mijn W7 netbook met W7 Starter. Werkt prima.
Verder gebruik ik Nexus dock (van Winstep) als taakbalk. Dat is net als de achtergrond niet noodzakelijk maar wel een handige en leuke extra.

ch
door chef54 - May 24, 2011 om 23:46
30 Antwoorden / 2 Vragen

ga naar configuratie scherm, dan beeldscherm.bij thema,s kun je het buroblad
wijzigen.( tenminste bij xp)

birdies
door birdies - May 25, 2011 om 00:03
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=chef54 schreef op dinsdag 24 mei 2011, 23:46]ga naar configuratie scherm, dan beeldscherm.bij thema,s kun je het buroblad
wijzigen.( tenminste bij xp)

Misschien eerst even de andere antwoorden lezen, voordat je reageert?