ro
door rosenthal Feb 6, 2013 om 00:46
Computers & telefonie

Adobe Reader

Na dat ik Adobe Reader heb gedown load en vervolgens wil installeren krijg ik steeds een foutmelding. Deze luidt:
Dit product is al geïnstalleerd.
Foutcode 12010

In het verleden heb ik Ado Reader op de computer gehad, maar nu wil ik hem opnieuw installeren, helaas niet wegens bovenstaande foutmelding.

Als besturing heb Ik Windows Vista.
Hopenlijk is er iemand die mij op weg kan helpen. Bij voorbaat hartelijk dank.

543 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 6, 2013 om 01:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer een oudere versie. Er schijnt bij Adobe even iets fout te gaan.

Beter nog is Foxit Reader te gebruiken.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2013 om 02:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Werk nu met Adobe Reader, gedownload vorige maand, met versie 11.x ! Geen probleem met het installeren en het gebruik ervan.

Al in configuratiescherm bij software en de updates gekeken?! Vorige versie(s) is (zijn) verwijderd en opnieuw opgestart?!

Dit vond ik als link http://kb2.adobe.com/nl/cps/858/cpsid_85844.html Adobe!

ve
door verwijderd - Feb 6, 2013 om 03:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag rosenthal,

Mocht je de Foxitreader willen downloaden/installeren (lijkt mij ook een beter plan) kijk dan even KLIK HIER.voor informatie over readers w.o. de Foxit reader. Als je op download deze software drukt dan vind je o.a. eerst nog installatie instructies. Pas na nog eens op downloaden drukken beland je op de site van de producent.
Zoals al gezegd: ik zou wel de oude Adobe via het configuratiescherm verwijderen mocht je toch Adobe willen installeren.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2013 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo rosenthal,

Download Revo uninstaller (klik onder freeware)en kijk of Adobe in de lijst staat.
Zo ja, aanklikken en kiezen voor de-installeren.
Kies optie 4 (gevorderden) om ook alle vetgedrukte registersleutels te verwijderen. Let op: soms moet je even op + klikken om een sleutel verder te openen.
Download daarna Adobe Reader opnieuw. (let op: haal vinkje weg voor McAfee)

Suc6