mi
door missgoogle Jun 18, 2008 om 18:05
Computers & telefonie

Adresboek Outlook Express importeren in Outlook 2007

De titel van de vraag is de vraag zelf. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het wil niet lukken. Wie weet raad?

603 4 Rapporteer

freya
door freya - Jun 18, 2008 om 18:36
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo missgoogle,

Heb je al geprobeerd om vanuit Outlook 2007 rechtstreeks te importeren? Als de Outlook Express op je computer nog gewoon werkt zou dit rechtstreeks importeren zonder meer moeten werken.
Met welke Windowsversie werk je?

m.vr.gr. Freya

mi
door missgoogle - Jun 18, 2008 om 20:44
5 Antwoorden / 2 Vragen

Dank, Freya. Outlook Express is niet meer geïnstalleerd op mijn pc. Het .wab bestand staat ergens in Mijn documenten. Optie: OE opnieuw installeren, adressen importeren en dan in Outlook 2007 importeren? Ik ga eens knutselen

mi
door missgoogle - Jun 18, 2008 om 21:02
5 Antwoorden / 2 Vragen

Dag Freya, OE stond nog wel op mijn pc, maar niet als standaard. Het losse .wab bestand heb ik eerst in OE geïmporteerd en daarna in Outlook 2007 geïmporteerd. Het is gelukt!

freya
door freya - Jun 18, 2008 om 21:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Prachtig dat het gelukt is. Zo zie je maar, soms is een kleine duw in de goede richting genoeg om je de juiste kant op te sturen.

Freya