mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Oct 17, 2022 om 11:17
Computers & telefonie

Advertenties in Outlook blokkeren

Sinds kort duiken er bovenin m'n inbox van Outlook mail bovenaan advertenties op. Microsoft meldt er wel bij hou je er weer vanaf komt met deze melding: "u kunt zich afmelden voor gerichte advertenties door op uw Android-telefoon naar instellingen > Google > Advertenties te gaan

Maar waar is dit precies? Ik kan het niet vinden. Wie wel?

11361 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 17, 2022 om 11:33
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mijnnaamwashaas23 ,

Lees hier eens onder : gepersonaliseerde advertenties uit zetten , scroll naar beneden .

https://support.google.com/ads/answer/2662856?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 - Oct 17, 2022 om 15:07
34 Antwoorden / 51 Vragen

ik had de advertentieschuif waar Marita5 op wijst al uit staan. Zo simpel als Microsoft het doet voorkomen, is het schijnbaar niet om die ads in Outlook te weren

Ar
door AriEllis Oct 17, 2022 om 16:04
57 Antwoorden / Vragen

Het gaat volgens mij ook niet om de ads helemaal te weren. Het gaat om gepersonaliseerde/gerichte advertenties.

Met het schuifje uit krijg je allerlei verschillende ads te zien. Met het schuifje aan worden ads getoont die aansluiten op jouw surfgedrag.

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Oct 20, 2022 om 17:01
34 Antwoorden / 51 Vragen

ja, maar die popup U kunt zich afmelden voor gerichte advertenties doet quasi suggereren dat je de ads in je inbox weg kunt krijgen. Niet dus, behalve betaald of met een blocker

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 17, 2022 om 23:21
2096 Antwoorden / Vragen

U kunt niet van die advertenties af, u kunt het personaliseren uitzetten, dar is niet hetzelfde.

Topantwoord

in
door intel08 - Oct 19, 2022 om 10:49
20 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is helaas alleen mogelijk door de betaalde variant van Outlook te gaan gebruiken.

Het personaliseren kunt u wel uitzetten, u krijgt dan geen advertenties die op uw gedrag/wensen zijn afgestemd maar algemene advertenties.

Webmastertje
door Webmastertje - Oct 19, 2022 om 10:59
1 Antwoorden / Vragen

Voor Android  is adguard de oplossing,
Google op adguard full paid apk

ni
door niceprice Oct 19, 2022 om 11:08
14 Antwoorden / 1 Vragen

Dit zet aan tot het downloaden van een illegaal downloaden van een betaalde Android applicatie. De woorden "full paid" en APK geeft aan dat het om niet officiële app store applicatie gaat.

john devries
door john devries - Oct 19, 2022 om 11:31
219 Antwoorden / Vragen

Dat is het nadeel van gratis apps er krijgt altijd wat advertenties te zien .

Topantwoord

1paul
door 1paul - Oct 19, 2022 om 17:16
3173 Antwoorden / 0 Vragen

u kunt dan enkel gerichte ads uitschakelen, wilt u geen ads meer zien dan moet u een betaald abbo nemen op outlook!