roodborstje
door roodborstje Jan 14, 2017 om 09:58
Computers & telefonie

Alles weg op pc

Vanmorgen zet ik mijn pc aan en krijg 303 mails binnen! Wat bleek er kwamen 4x dezelfde mails binnen. Maar wat ik veel erger vindt is dat mijn bewaarde mails allemaal verdwenen zijn en ook alles in de opslagmappen. Ook mijn agenda rechterkant van het beeld is helemaal verdwenen.
Weet niet hoe ik dat moet herstellen en ben ten einde raad. Heb Windows 10 sinds kort en ken het nog niet zo goed.
Wie kan mij helpen alles weer terug te krijgen?

1611 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2017 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zomaar opeens? Vreemd.
PC afgesloten en opnieuw opgestart?
Nog steeds dat probleem?
Je zou systeemherstel kunnen proberen.

  • Open het Configuratiescherm. Klik daarvoor onder in beeld op het pictogram van het vergrootglas.
  • Typ 'Configuratiescherm'.
  • Klik op Configuratiescherm Bureaublad-app.
  • Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
  • Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
  • Klik op Systeemherstel.

0502-systeemherstel-3.png

  • Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
  • Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt staat de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
  • Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed.
  • Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door. Klik op Sluiten.
  • Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
  • Klik op Voltooien.
(Bron)

chris74
door chris74 Jan 15, 2017 om 14:42
564 Antwoorden / 44 Vragen

Systeem herstel heeft geen effect op de inhoud van het email programma.

diumenge
door diumenge - Jan 14, 2017 om 13:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Welk programma wordt er gebruikt om de mail binnen te halen?

simon55
door simon55 - Jan 14, 2017 om 14:56
1556 Antwoorden / 5 Vragen

U zou t programmna Recuva van Piriform kunnen downloaden daar haal je de meeste bestanden mee terug

klik op de rode tegel

http://www.piriform.comhttp://www.piriform.com/recuva/download/portable/recuva/download/portable

mathijs_b
door mathijs_b - Jan 15, 2017 om 14:17
641 Antwoorden / 77 Vragen

Log rechtstreeks, dus zonder e-mail programma, in bij de e-mail leverancier b.v. www.gmail.com en log daar met inlognaam en wachtwoord in bij e-mails.
Met een beetje geluk staan daar alle mails nog.

edrick3
door edrick3 - Jan 16, 2017 om 12:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En? Opgelost?